<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

132 Käyttäjää paikalla! 0.0088958740234375

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Bonus Sininen (TOPPA) 4.50 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Bonus Sininen (TOPPA)

Bonus Sininen (TOPPA)
Väri: Sininen
Määrä: 30 g
Hinta: 4.50 €
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2015-10-23

Tuotekuvaus

Hyvää sinistä ja puru on tuoretta. Löytyy ihan mistä vain.

Kommentit

2014-02-03 23:26:23<Pena>Puru on kyllä tuoretta.
Joku outo pien sivumaku tässä puskee....
nyt poltellu tota sinistä pall mallia niin voi olla että sen takii puskee jotain sivumakuja... päivitellään kun on enemmän savutelty. mutta nyt tuntu että pall mall vie voiton....
2014-02-04 00:14:16<Pena>Ei kyllä uppoa ei sit millään....
2014-04-01 13:56:01<Marlboro Green>Tuoreen makuista. Ei kuivu nopeasti. Suosittelen sätkän polttajille. Paljon parempaa kuin Bonuksen Gold.
2014-06-05 20:34:03<mr. Sawo>Se on vittu sätkä massi senkin apina idiootti kirjoittaja homo
2014-06-23 22:54:30<Sawut>En itse pitänyt. Kuivaa tavaraa.
2014-08-25 23:32:30<Moisio>Nikotiinia oli?
2014-09-07 20:46:09<en oo varma>1,2mg kai?
2014-09-07 20:46:27<en oo varma>1,2mg kai?
2015-01-27 18:20:34<Janski>Hyvää, jos paljon sauhuttelee tavan vuoks?
2015-02-03 02:29:08<volvomies>elintaso sätkiä. Hinta/laatu kohillan
2015-02-12 12:46:36<Arska>Näköjään hinta noussu! 30g 4,50 € eli 50 senttiä!!
2015-02-27 16:02:58<Arska>Hinnanmuutoksen lisäksi muuttu myös nimi! Bonuksesta tulee West! Muutos ei ole vielä täydellinen, Westin purupussi tulee Bonuksen muovisella "pussilla" päällystettynä jossa lukee "Rolling tobacco by West"!
2015-02-27 18:20:18<: O : O>Mikä vitun takia :@ Tarkistetaanko hinta myös samalla :@
2015-02-28 09:52:10<Arska>Noussu jo 4,50€
2015-09-24 23:40:25<Mooi>Nämä bonuksen vihreät punaiset ja siniset topat vois poistaa koska niitä ei ole enää
2015-10-04 11:30:03<Hinta korjaus>Hinta nykyään 14.50e
2015-11-10 20:44:07<Hinta>Bonus on jo suurimmaks osaks ainakin muuttanu sätkä topat Westiksi ja hintakin on jo 4.90€
2020-04-17 12:43:01<perse.puheet>Morot totean tällekkin sivulle että mä Kalle Kämäräinen työnnän sikarin perse reikääni ja kun se alkaa haisemaan paskalle laitan sen suuhun ja poltan sen
2022-07-19 17:46:32<hojoo>tee tekovittu ehjään persesilmään

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026