<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

274 Käyttäjää paikalla! 0.026884794235229

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

West sininen 7.00 €


Tuotteen tiedot

Tuote: West sininen

West sininen
Väri: Sininen
Määrä: 20 kpl
Hinta: 7.00 €
Tervaa
7 mg
Nikotii-
nia
0.6 mg
Hiilimo-
noksidia
7 mg
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2020-01-31

Tuotekuvaus

Miellyttävän makuinen, makeahko, tavallinen sininen savuke.

Kommentit

2014-03-07 22:31:38<kalsarisakari>hyi vittu paskinta westiä mitä on ollut hyi vittu
2014-03-08 11:15:36<perbäkyrccn>aikamoista.
2014-04-01 13:25:46<Marlboro Green>Laimeaa ja kuivaa.
Makua ei todellakaan ole, mutta savut tuntee kurkussa. En suosittele kenellekkään.
2014-04-06 23:43:14<jormanen>Siis hyi helvetti! Kamalin rööki jota olen ikinä tupruttanut
2014-04-07 10:28:31<markorepairs>juu tää on ihan vitun kitkerää juu saatana
2014-04-07 16:03:42<Lasse Lehtinen>Älä muuyta virka
2014-06-30 22:50:06<MM>Pidä sinä lasse turpasvaan kiinni
2014-07-11 01:32:08<peke>Älkääpäs nyt maalatko väyrystä seinälle. Tää on ihan hyvää stubangia ja kaiken lisäksi edullista.
2014-07-11 11:58:26<Tupakkimies>Hyi saatana, ihan ku pallikarvoja nuolis
2014-07-14 22:07:50<MM>Tuoakkimies! Nuoleksää vittu munakarvoja? O.O
2014-07-14 23:28:33<lämä>Ontää nyt parempaa ku pannulla paistettu pieru! Ja kusi ämpärissä!
2014-07-22 18:25:58<Siitoimen siitin>Ei jumalauta Lämä. :D Miltä maistuu pannulla paistettu piearu?
2014-07-23 14:23:53<lämä>Siitoimen siitin! Maista nii tiiät
2014-10-03 20:53:47<pertti eräreikä>Smängä on lesbo
2014-10-04 15:51:06<Jolomies>Maksaa 5€ nykyään
2014-10-05 09:21:18<poika1234>Ihan saatanan hyvää!! :)
2015-01-03 10:24:40<jokuvaa>Tää on iha hyvää ja edullistaki vielä! :)
2015-01-25 02:04:39<pallimalli>aika paskaa
2015-02-12 00:07:18<Tauski>Mitenkäs on, saako tätä maxi-koossa¿
2015-02-12 00:09:10<Tauski>Mitenkäs on, saako tätä maxi-koossa¿
2015-02-12 14:29:20<KIbehengari>maistuu iha sompun kyrvältä
2015-02-14 08:10:52<kypehne ybnbaet>Vittu et on syövän makusmakusta ja kuivaa, ei saatana
2015-02-14 14:06:38<Tauski>Maistoin eilen ensimmäistä kertaa tätä sinistä Westia, aiemmin vaan punaista tullut polteltua. Ihan hyväähän savuketta tämäkin oli, ei liian laimea kuten jotkut siniset.
2015-02-14 14:08:25<RikiSorsanveli>Vituttavasti muuten Westin maxien hinta noussut kuuteen euroon
2015-04-04 17:53:23<Jepss>Hyvää tupakkaa on ollut! :) Paljon parempaa kuin Chesterfieldit, L&M, Bonus ym. Pehmeet savut :)
2015-04-04 17:54:22<Jepss>Niin ja hinta on nykyään 5.00€ normaaliaskille!
2015-04-19 11:14:54<tupakin ystävä>5.00e nykyään
2015-05-09 22:31:12<vittu>Sillonku alotin polttamisen vedin tätä henkee ekan kerran.. voitte jo arvata ei ollut mikää hyvä kokemus mutta silti sitä on menty tupakka suussa etiäppäi
2015-07-02 02:20:50<no prkl>hinta nykyään 5.40€
2015-09-27 20:24:24<vaarinnussija>Hei turpa kii!!! Sinine west o parasta ja halpaa!!!
2015-11-07 20:42:00<perkele>Hyvä välimallin sininen. Mieto mutta ei sitä ällöä kemikaalien makua mitä L&M:n vastaavassa. Mainettaan parempi
2015-11-20 19:24:34<???>Heti , kun hinta nousi vaihdoin merkkiä
2016-04-04 04:06:48<gay>Paljo hinta
2016-04-07 18:43:29<Tiikerinpallit>5.40e nykyisin
2016-04-07 21:03:58<Sherlokki>Kuinka voi olla että samana päivänä joku muu päättänyt tulla sanomaan että 5.40 nykyään
2016-05-08 18:39:49<pers3>Ihan paskaa röökiä perkeleen huorat
2016-05-13 06:16:54<John W.>Parasta saatana!
2016-06-06 02:30:21<Teppo Tulppu>West punainen on parempaa. Siniset ovat neititupakkaa nössöille.
2016-09-23 19:39:25<Brutal>paskan makuista mutta köyhänä opiskelijana joko tää taikka sitte käärimään omat :D
2016-10-17 22:56:18<Jeepo>Maxi maksaa 6,8€ (16.10.16)
2016-10-18 02:24:34<Teppo Tulppu>Köyhäkin opiskelija voi ostaa punaista Westiäkin, koska sama hintahan siinäkin on.
2016-10-21 08:35:45<Samu homo Haapaniemi>Homoja
2016-10-21 09:33:02<Samu haapaniemi>Haluan nuolla siskoni pillua ja jeminan persettä. Ja petri nygårdin kikkelin päätä
2016-11-22 11:59:31<Arski>Perustupukka mitä tullut aina polteltua maistuu aamuset paremmalle kuin lm 5/5
2017-01-11 20:38:36<Tuomo Ikäheimonen>Tahdon nuolla marian nuorta pillua ja lattaa siemenet sisään!!=))
2017-02-05 14:21:18<gb jihff>Tarjosin kokeiltavaksi 16v pojalleni. Hän ei tykännyt. No parempi vaan, ettei saa syöpää.
2017-02-20 06:49:11<veke suni>olen vammainen lihava pummi hinttari loinen ja oon kuses ku kusin housuu!!
2017-05-31 18:46:52<Moi lomalaiset >Ihan hyvä on ollu :)
2017-07-14 19:55:58<RH>Maksoi 5.90 € 13.7.2017 Lidlissä.
2017-08-27 11:57:32<Terse>Hinta noussu 6,20€ makso ässässä
2019-12-30 11:44:26<jeejee>Hinta noussu 7.00€
2019-12-30 14:11:16<jeejee>Hinta noussu 7.00€
2020-05-10 20:00:27<viviv>7,70€ kuten muut westit
2020-10-24 20:32:29<hinta>8,00€ nykyään
2021-09-15 20:36:53<nonniih>8.60 nykyää. nousee nii perkeleesti hinnat
2021-10-16 18:00:03<Ite Urpo oot joo>Neekerit haistelee akkojen pyörien penkkejä
2022-03-19 09:51:55<röökimies22>tällä hetkellä 8.80€ kohta 8.90e
2022-04-15 19:20:42<Norttimies>Ei kovin kaksista. Suosiota on mahdoton ymmärtää, koska esim. halpamerkki Chesterfieldin sininen on paljon laadukkaampaa ja maultaan rikkaampaa. Maistuu makeahkolle, mutta samalla on kitkerää ja palaa huonosti. 2/5.
2022-09-29 22:21:35<Läski Perse Anne>Hame korville ja korkkarit kattoon
2023-01-20 10:31:03<Ant>Maksaa tasan 9€ aski ja on ihan hyvää.
2023-02-09 07:57:50<Piss>Tee tekovittu ehjään persesilmään
2023-02-09 12:18:41<Polttaja>Påltatteko Westin sinist henkeen vai poskeen.
2023-09-14 00:23:04<Hot Hotz>Call now: 1-500-HOT-HOTZ!!
2024-10-03 23:42:07<Ant>Hinta nykyään 10,10€, kyllä on halpaa.
2024-10-03 23:51:57<Ant>Hinta nykyään 10,10€, kyllä on halpaa.
2025-07-13 00:11:06<Ant>Nyt hinta jo 11,20€. Hinta vain nousee.

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026