<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

457 Käyttäjää paikalla! 0.021603107452393

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

North State Valkea 5.50 €


Tuotteen tiedot

Tuote: North State Valkea

North State Valkea
Väri: Sininen
Määrä: 20 kpl
Hinta: 5.50 €
Tervaa
8 mg
Nikotii-
nia
0.7 mg
Hiilimo-
noksidia
9 mg
Maahantuoja: British American Tobacco
Päivitetty: 2019-11-23

Tuotekuvaus

Maultaan kevyt ja pehmeä, ei kuitenkaan tyypillisen "kuivaa" sinistä. Lisäaineetonta tupakkaa.

Kommentit

2014-03-17 21:05:53<Nortti>Mistä tätä saa????
2014-03-18 08:17:17<Vayrynen>Kovin absurdin näköinen rasia.
2014-03-18 13:51:11<Jäbä>Tätä saa tällä hetkellä ainakin R-kioskeilta ja tupakkakaupoista.
2014-04-02 23:17:22<sam>Filtteri oli aika tiukka minun mielestä kun ostin kyseistä norttia,ei saa kunnolla savuja.
2014-04-05 12:40:21<moi>Aika pehmeä maku, mieto, mutta ei mitenkään erikoinen.
2014-04-05 20:48:07<markorepairs>minkä takia kidutatte vaaleanpunaisia keuhkorakkuloitanne tällä myrkyllä. Tupakasta VOI päästä eroon kunhan vaan antaudutte jeesuksen armolle.
2014-04-12 10:30:38<Tuke45>Kyllä varmasti Jessellekkin olisivat savut kelvanneet aikanaan...
2014-05-04 23:24:41<Jeesus>Hyvä rööki ja ei oo myrkky ja se on totta että jeesukselle käy tämmönen rööki
2014-05-05 12:32:09<Lasse Lehtinen>Pelastatko sinä, Jeesuksein myös?
2014-06-26 20:45:36<Neitsyt Maria>Hyvää tupakkaa.
2014-07-01 15:20:19<Siitoimen siitin>Joo kyllä Jesse olis tupakkaa maistellu, ja varmaan sativaakin!
2014-07-01 21:40:52<Pontius Pilatus>Todella maittavat savut. Karvatakapuolinortti menee myös.
2014-07-03 14:50:50<nora>S marketeista ainakin löytyy. Hyvä uutuus.
2014-07-19 07:57:58<pirssari>Vuonna -77 vaihdoin mallun punaseen norttiin, ja siinä pysynyt. Nyt hiffasin tän valkosen, niin pakkohan oli testata, ja toimii. Puhdasta röökiä, ihan ok savut imo.
2014-09-10 15:43:37<KERAVAN RÖÖKIMESTARI>Juuh eli myyjä tarjosi tätä, kun ei lucky striken vastaavaa löytynyt.
Eli ainakin em. verrattuna savu tulee paljon pehmeämmin, erillainen filtteri?
Yhteenvetona erinomaista tupakkia. Pieni miinus tosin korkeahkosta hinnasta
2014-09-25 05:56:54<Koni>Ei mitenkään erikoinen, ei oikeastaan edes hyvää. Savu muistuttaa lievästi Goldfieldin kultaista. Samanlainen paha sivumaku. Palaa myös melko hitaasti. Ei todellakaan ole hintansa arvoista. 2/5
2014-11-10 17:05:38<kypehne ybnbaet>Ei todellakaan kokeilun arvoista, palaa ja maistuu samallailla kuin huonosti kääritty sätkä..
2015-01-05 20:00:00<Pilkunviilaaja>Melkein oikein mut mun askeis lukee et 10 mg hiilidioksidia. :)
2015-01-05 22:19:57<Lasse Lehtinen>Voiko tupakoinnista sairastua syöpään? Tupakka voi olla yksi riskitekijä. Mutta jos se olisi ainut tekijä, silloin kaikki tupakoitsijat kuolisivat aina syöpään, jota ei tapahdu. Ja kukaan tupakoimaton ei taas koskaan kuolisi keuhkosyöpään, jota kuitenkin tapahtuu.
2015-01-14 23:46:42<thehellkievitsi>aikaszemmin poltin punaista norttia, kunnes kaupan täti mainosti tuota terveellisemmän elämän puolesta liputtavaa valkoista norttia.
nyt minulla on uusi vaimo joka myös polttaa valkoista norttia.
sain paikan kunnanhallituksesta tarjottuani valkoista norttia muutamalle jäsenelle.
kiitos tästä uudesta mahtavasta tuotteesta joka saa elämäni kukoistamaan aivan uudella tavalla.
2015-01-14 23:47:11<thehellkievitsi>aikaszemmin poltin punaista norttia, kunnes kaupan täti mainosti tuota terveellisemmän elämän puolesta liputtavaa valkoista norttia.
nyt minulla on uusi vaimo joka myös polttaa valkoista norttia.
sain paikan kunnanhallituksesta tarjottuani valkoista norttia muutamalle jäsenelle.
kiitos tästä uudesta mahtavasta tuotteesta joka saa elämäni kukoistamaan aivan uudella tavalla.
2015-02-20 20:58:57<Tuuma>Tästä ei irtoa sitten mitään. Huono ostos.
2015-04-07 14:42:14<valkone hulivili>Entiiä voitas myyä halpahallissakin
2015-04-07 14:42:14<valkone hulivili>Entiiä voitas myyä halpahallissakin
2015-10-30 20:42:52<kille>Vittu mitä paskaa
2015-10-30 21:05:45<Osmo>Haisee ja maistuu kuivalle heinälle..
2015-11-28 12:55:28<Kessu>Myydäänkö tätä enää missään? Ainakin S-market ja R-kioski poistaneet valikoimastaan.
2015-12-21 13:01:53<Elmeri>Ei myydä enää missään, poistunut tuotannosta
2016-02-08 11:13:12<Erkki>Oli saatavilla Turussa Runosmäen k-supermarketissa. Sielä on ainakin vielä jäljellä.
2016-08-17 16:20:09<Reiska> L.R. Lepää rauhassa, Valkea. Se oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti. Tulen aina muistamaan nuo valon ja ilon päivät kanssasi.
2016-08-31 23:07:21<eikka>timo on umpi homo
2016-11-22 00:11:50<mynä>eikka on umpi homojen homo
2017-01-01 20:59:39<eikka>mynä taitaa olla timo, eli umpi homojen homojen homo
2017-01-04 17:14:00<Seppo>minä olen homo ja tykkään kakasta
2017-01-04 22:20:35<George W. Bush>Tämä sivusto taitaakin olla homoja täynnä.
2017-01-05 20:56:56<Seppo>niin
2017-01-06 01:05:52<Seppo>homoillaanko???
2017-01-06 05:56:12<antti metsola>joo
2017-01-06 23:17:36<Seppo>homoilun jälkeen on mukava polttaa tätä, rauhoittaa ja poistaa mielestä pahat ajatukset.
2017-01-07 20:11:24<koliiso>olen trolli ja homoilen tällä sivustolla
2017-04-29 12:58:51<Kurapaska>Ei ole enää myynnissä missään,paskaa istuessa oli tapana polttaa raikas ja ravitseva valkea nortti.
2017-10-21 12:16:34<laura>aivan ihana savuke. sopivan pehmeä
2020-08-11 16:29:53<Jorma>Myydäänkö tätä enää?
2020-08-11 20:15:55<BAT>Ei ole
2022-03-01 19:53:34<Tupruttelija>Oletteko ikinä tuprutelleet nahkasikaria?
2022-03-03 17:44:14<Lauri Marjamäki>Mä Lauri työnnän usein tupakkaa persereikääni ja haistan sen jälkeen sitä ja se haisee paskalle elikä persereijälle
2023-01-06 22:05:19<MILF>Vitun runkkarit, milloinka viimeksi oot saanut vittua?? Kommari ja lesta neekeri
2023-01-07 10:19:34<Vitun ääliö >Sinä vitun luuseri et ainakaan ole saanut pillua ikinä. Painu helvettiin apina.
2023-07-19 16:15:48<Lesta TV>https://noodlemagazine.com/watch/-170353206_456239104

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026