<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

104 Käyttäjää paikalla! 0.0091409683227539

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Cafe Creme Orginal 12.00 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Cafe Creme Orginal

Cafe Creme Orginal
Väri: Sikari
Määrä: 20 kpl
Hinta: 12.00 €
Maahantuoja: Muu
Päivitetty: 2015-01-06

Tuotekuvaus

Cafe Creme Orginal sikarit. Pistävä pikkusikarin maku, valtaavan sankka, ei ehkä niin kitkerää kuin HOFNAR.
Hintaansa nähden erinomaisia.

Ostettu neljän K:n CityMarketin INFO-pisteeltä.

Kommentit

2015-01-06 01:58:43<x>X
2015-01-06 03:37:51<Paavo>Ennen tilanherraa syvään kumarsi
2015-01-16 23:23:28<Näinkulutanaikaa>Kerrassaan maistuva cigarillo. Maitokauppojen parhaimmistoa.
2015-04-07 18:24:08<totuuskomissiolainen>Tosi hyvä pikkusigge! Miedonpuoleinen, mutta ei sitten voi ainakaan sanoa kitkeräksi. Ja jos ei
3-4 kpl riitä kerralla, aina voi vetää toiset 3-4 kpl päälle, ei tule pahaa oloa - päinvastoin hyvä olo!
2015-05-20 22:11:31<liilleri>Maistiu vähän joo kitkerälle mutta3/5
2015-09-20 01:31:58<Näätä22>Aika kitkerän oloista, en suosittele! 2/5 :/
2015-09-20 01:31:58<Näätä22>Aika kitkerän oloista, en suosittele! 2/5 :/
2015-09-23 15:11:55<NÄÄTÄMÖ>NÄÄTÄmön TULLI TOLL CUSTOMS
2015-10-22 01:22:53<sillon-tällön>kohtuullinen sikari
2016-03-04 12:21:27<Skunkki >Aika kallista mutta ihan jännä
2016-04-01 19:06:50<xxx>Sikarin kanssa sopii kahvi oikein hyvin, jättää hyvän maun suuhun
2016-05-25 20:19:51<Nekke>4/5 Hinta tosin suolainen 12,80€
2016-07-23 02:34:55<Lorppa>Mistä näitä saa
2016-08-15 16:31:35<Mentaali>Erinomainen pikkusikari. Silloin harvoin kun pikkusikareja poltan, se on tämä. Miehille, jotka eivät ole sikarisnobbailijoita eivätkä halua loistaa sikaritietämyksellään, vaan haluavat vain silloin tällöin polttaa hyvänmakuisen pikkusikarin.
2016-09-06 23:42:04<Reiska>Sopii hyvin iltakahvin kanssa nautittavaksi, olohuoneen lepotuolissa, taustalla mietteliästä ja rentouttavaa musiikkia.
2016-10-20 18:40:09<Joskus>Mistä näitä saa?
2017-01-06 01:28:05<Seppo>vain homot ajaa BMW:llä
2017-02-05 18:23:56<Sammppu>Liian kitkerää 0/5
2017-05-12 01:47:00<Pelle>Pikkusikariksi iso, polttofiilis hyvä ja aika laadukkaan tuntuinen. Harmi vaan että maistuu koiranpaskalta ja on vitun kallista. 0/5
2017-08-02 15:22:04<Jube>10kpl maksoi R-kioskilta n.7e. Haisee märille lehdille ja ei maistu oikein miltään. Todella väkevää ja savua riittää. Ok maku, mutta en ostaisi toista kertaa. En suosittele jollei pidä pelkästä tupakan mauttomasta mausta.
2020-10-27 19:07:45<Wellun miete>Ihan ok pikkusikari isojen ohessa,varsinkin kesäyön hämyssä kun lämmin etelätuuli puhaltaa ja lasissa rommia ja kupissa juuri jauhettua kahvia mmm..elämössä voi nauttia pienistä asioista.Suosittelen ostaa virosta sikarit joita saa erilaisia vaativammille tai vaihtelun vuoksi..
2020-10-27 19:11:35<Wellun miete>Kokeilkaa muuten hofnarin isompia puoli korona sikareita R -kiskalta..Pakkauksessa 5 ja hinta 11e.Paketti on sinivalkoinen.Ne on parhaita mitä saa Suomesta.
2021-06-03 00:19:27<Loitsu>15,40€ Nykyään nimellä Signature
2022-03-02 13:05:26<veikko ''veikko'' salmena>vitu hyviä sicareita ja miellyttävä cappucinon macu,ei savua silleen hillittömästi niiku sicarin cuuluu.
2022-03-04 19:16:44<Heikki Kinnunen>Haistakaa paskat ja vitut saatana perkeleen jumalauta
2022-04-17 16:45:29<Sepe Susi>Signature nimellä tosiaan nykyään. Hintaa nyt 16e ja eiköhän kohta taas kallistu.
2022-04-23 13:02:28<kahvikerma>Signature original. 16e/20kpl. Hyvää, palaa paljon nopeammin kuin hofnarit, ei kitkerä.
2022-06-01 19:23:31<otso>10kpl 6,50€
2022-12-10 10:10:47<Kela-neekeri>mee töihin
2022-12-10 14:01:14<cefe>Cefe Creme, on kyl iha toimivaa siqarii.
2022-12-11 01:00:40<Miksu82>Nykyisin merkki Signature, 20-pack karvan alle 18 egee, mut hyvää. :)
2024-11-23 16:07:12<h halonen>
2025-07-31 21:38:23<sig>10 kpl 11.10e

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026