<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

135 Käyttäjää paikalla! 0.021063089370728

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

HALF AND HALF 15.70 €


Tuotteen tiedot

Tuote: HALF AND HALF

HALF AND HALF
Väri: Piipputarpeet
Määrä: 50 g
Hinta: 15.70 €
Maahantuoja: Muu
Päivitetty: 2015-11-21

Tuotekuvaus

saa ainakin R-kiostista ja Kokkolan Torikadun kiostista saa tätä kyseistä piippu tupakkaa

Kommentit

2015-11-24 10:17:30<ooooo>onpas rikkaan miehen tupakkia tämä! 15 70
2015-12-16 20:19:12<Möllikkä>No johan on hinnoissaan
2016-11-03 00:16:24<kille>paras tupakki, on aromaattinen ja hieno ei ärsytä kurkkua, ainut miinus hinta.
2016-12-15 18:53:32<raimo tyrvänen>penis lervahti kun poltin tätä pari vuotta
2017-01-06 21:17:18<riku>ei taida enää saada mistään? aika kallista, joskus maistelin ja en tykännyt
2017-07-10 10:36:55<Satunnaispolttelija>Saahan tätä, ainakin Oulun sokos herkku kiskalta valkeasta. Hintaa 18,50€, mikä sinänsä on naurettavaa kun ennen tämä oli vähän halvempi mitä "paremmat" merkit, ja nyt kaikki paremmatkin ovat vain 19€/toppa, tai jonkun 22-24€/rasia. Hintaero on kaventunut, nämä "huonommat" merkit tulee kuolemaan kun ei oikeastaan mitään järkeä ostaa keskinkertaista-huonoa akselin toppaa, kun laatutavaraa saa vain pari euroa kalliimmalla.

Jostain syystä ei toimi minulla ollenkaan, ehkä tuo burley ei ole oma juttu. Mitään makua palaneen lisäksi en ole tästä saanut irti, pelkästään limakalvot paskaksi. Toisaalta syynä voi olla lisäaineet. Epäilen tämän sisältävän propyleeniglykolia, mille olen allerginen. Näissä piipputupakoissa kun käytetään glyserolia ja propyleeniglykolia kosteuden sitomiseen, savun määrän lisäämiseen ja maun pehmentämiseen/makeuttamiseen. Samoista aineista tehdään myös sähkötupakan täyttönesteiden pohjat.

2022-07-19 15:38:24<Tyttö-Pekka >Hametta korville ja korkkarit kattoon
2025-05-13 21:31:55<Herkkusuu>Tämän päivän ärrähinta 39.50e. Nyt kun pitkän tauon jälkeen palasin harrastukseen sikareiden ohella, niin ei tämä nyt missään nimessä huonoa ole laadultaan. Ehkä oikeastaan jopa hyvänä puolena se, ettei ole maustettu mitenkään överisti. Toki hinta on aivan kahjo meillä, eli itse ainakin ostin vaan akuuttiin himoon.

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026