<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

83 Käyttäjää paikalla! 0.0095469951629639

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

P&S Vihreä 5.50 €


Tuotteen tiedot

Tuote: P&S Vihreä

P&S Vihreä
Väri: Vihreä
Määrä: 20 kpl
Hinta: 5.50 €
Tervaa
6 mg
Nikotii-
nia
0.5 mg
Hiilimo-
noksidia
6 mg
Maahantuoja: Muu
Päivitetty: 2019-10-06

Tuotekuvaus

P&S ihana vihreä <4<4

hgjthity

Kommentit

2016-06-02 21:54:33<EEVIL STÖÖ>TÄÄ ON HYVÄÄ TUPAKKA
2016-08-15 15:37:47<Mentaali>Mitähän sviddua tämä nyt sitten on? L&M tulee firman nimestä Ligget et Myers. Näköjään P&S tulee firman nimestä Parker et Simpson. Vähänkö on kopioitu L&M:ää, onko vähän? Pitääkö tämä nyt sitten lausua "PeeÄs"? Onko tässä PerusSuomalaisten nimikkotupakka?
2016-08-19 22:09:15<etiketti>Suojele lapsia - älä pakota heitä hengittämään tupakansavua.
2016-08-21 02:38:15<176-761>Sanotaan vain lapsillekin että,"eiköhän laiteta tupakaksi"
2016-08-31 23:06:13<keimo>homon perseen makunen
2016-10-18 00:17:45<MalluJr.>Suojele lapsia, pakota heidät hengittämään tupakansavua.
2017-01-01 21:00:59<sepalus>auki
2017-01-05 18:12:28<Nimismies>huonoa tupakkaa, smart oli parempaa
2017-01-06 23:18:40<eikka>poltin yhden ja oksensin, en tykkää
2017-01-08 03:54:58<Seppo>ripuli paskaa ollaan mulkkuja kaikki ja vähän homoja mutta ei paljon, nimismies on minun kaveri, se osaa olla hiljaa mulkkuilusta.
2017-06-18 21:07:04<14vPolttaja>On kyllä pahanmakuista paskaa varsinkin loppupäässä! Maku on kitkerä ja teollinen. Hyi saatana mitä paskaa! 1/5
2017-09-11 14:23:58<annoying>Aluks menetteli mut sitten alko hiffaan sen saatanan kitreryyden ja katkeruuden maussa. Hinnaltaan ei juu bad mut en tykkää hiisaa enää. Pisteitäkään en voi heittää tiskiin kuin 3,5/5
2022-07-26 18:12:39<Rööki>Korvautunut 2020 P&S Plus askilla joka sisältää 27 savuketta.
2023-02-20 21:19:44<Lerssi>Näin kun neekeriltä potkittiin hampaat sisään, mahtava kokemus

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026