<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

487 Käyttäjää paikalla! 0.047354936599731

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

L&M Menthol cool 7.40 €


Tuotteen tiedot

Tuote: L&M Menthol cool

L&M Menthol cool
Väri: Vihreä
Määrä: 20 kpl
Hinta: 7.40 €
Tervaa
6 mg
Nikotii-
nia
0.4 mg
Hiilimo-
noksidia
7 mg
Maahantuoja: Philip Morris International Finland
Päivitetty: 2020-01-31

Tuotekuvaus

L&M Menthol cool vihreä aski.

Ei olisi L&M:stä uskonut näin laimeaa >:O

Menthol kyllä maistuu voimakkaana, mutta tupakan maku turhan laimeaa.

Kommentit

2013-07-05 08:21:36<L&M polttaja >Ostin noit röökei
2013-07-05 08:39:20<L&M polttaja>Niin noi röökit ainaki on samannäkösiä ku ne mitä mä ostin kolme ja askissa oli samanlainen kuvio. Ja se aski oli kai sininen niistä kohdista mistä toi on vihree. Mut saatto se olla vihreeki.
2013-07-05 08:43:02<L&M polttaja>Mä oon polttanu neljää eri sikarimerkkii. Yks oli sellasta pikkusikarii. Ja sit kaks oli samankokosta vähän isompaa. Ja sit oli sellast isoo.
2013-07-05 08:46:22<L&M>Alotin nuorempana normaalil tupakal. Sikarilla opin polttaa.
2013-07-05 08:52:28<L&M polttaja >Oon polttanu savukkeista L&M,MARLBORO WEST ja jotain vanilla.
2013-07-05 08:54:45<L&M polttaja >Sätkistä bonusta.
2013-08-01 21:43:29<Kusipää>L&M polttaja etkai oo vittu tosissas?
2013-09-04 12:59:33<LL>Hyvää mut kyllästyy nopeesti.
2013-09-15 00:21:42<Mallumies>Tuo on se vaaleampi vihreä! Suosittelen tummanvihreää
2013-10-09 19:16:37<Jesse>Millä numerolla tämä on Prismassa?
2013-10-28 11:29:52<::smoke>nr. 53 oli tänään prismassa
2013-11-13 20:54:53<vihirä>Nykyään LM vihreet askit on erilaisia ja ei ole paskapaperia
2014-02-18 19:29:51<hinta> Hinta on noussut, tällä hetkellä 5,10
2014-03-18 17:37:52<Kake>Ihan hyvä.Cittarissa nr.45
2014-03-29 15:40:01<tupakkaratsi>parasta vihreetä tupakkaa mitä suomesta saa 4/5
2014-04-01 13:41:55<Marlboro Green>En suosittele. Laimeaa ja menthol maistuu liian vahvasti. En tykkää.
2014-04-28 21:51:58<Pilipali>Saako tätä maksi askissa
2014-04-28 22:02:33<qola>Tietääkseni saa, ja hinta on 6.50€
2014-04-29 18:33:39<kaija>Mistä löytyny sätkätupakka pakkaukseen niin imukykyistä muovia ettei tartte kotona muuta imuria?
2014-04-30 07:14:46<kaija>Mistä löytyny sätkätupakka pakkaukseen niin imukykyistä muovia ettei tartte kotona muuta imuria?
2014-05-12 18:49:53<piisamirotta>Suosittelen. Sopiva vahvuus ja ei liian laimee mentholin maku vrt. vaikka mallun white minttiin
2014-06-29 03:12:36<Ogge>Ihan ok tupakka. :D
2014-07-24 19:07:10<?>Miksi tähän on merkattu maxin hinta?
2014-08-18 21:23:56<keijo>Hinta nykyään 5,50 ja uusien askien mukana vihdoin näissäkin lukee "L&M" vihreällä . Plussaa uudesta tyylikkäästä askin sisäpuolesta
2014-09-03 23:11:22<keijo>Voisivatko sivuston ylläpitäjät päivittää hintoja ??? Esim. Kaikki l&m askit nykyään 5,50e ja maxit 6,30e / 24 savuketta.
2014-11-11 15:55:31<Määvai>Millä numerolla S-Marketis?
2014-11-11 16:29:48<lasse_lehtisenfani>Vahva, raikas mentholin maku. Toisin kuin Forward, menthol tulee tasaisena ja maku on puhdas, ei makean karkkimainen. Paremmat savut kuin sinisestä mutta n-vitamiinia aika vähän. Tupakka raikkaimmasta päästä!
2014-11-21 03:51:37<Maistelija>Yhtä parhaimmista Mentoleista suosittelen
2014-12-06 08:57:24<tiedottaja>vähän kemiallinen maku. Sittaris tais olla 59.
2015-01-02 19:49:53<Lm-Mementhol-:D>Mulla on just tota! :D
2015-01-25 15:46:13<menthol savuke>Menthol ei kyl maistu
2015-02-06 23:09:07<Satunnainen>+hinta 5.70€
+hyvä maku

-vähän nikotiinia
2015-08-18 14:35:42<jöö>kaikista parhaimman tuoksuinen tupakka.
2015-09-01 19:20:01<mietinvain>Pajonko mahtaa normiaski lämän vihreetä nykyään maksaa?
2015-09-01 21:40:39<Jäbä>Jossain näky olevan laskeneen 5,50
2015-09-05 21:35:52<Tietäjä>Mulla ainakin L&M punanen normiaski maksoi 5,70 euroa, vihree on varmaan saman hintasta.
2015-10-25 00:26:24<Jäbä>Ja vitut ku laskenu 5.50. Ulkomuotoki askilla muuttunu swägiks niiku viros ja hinta 5.50 >>>933915
2015-10-25 00:30:11<Jäbä>Ei oo viel kukkahattutädit saanu yli otetta ... parast vihreet röökii <3
2015-11-09 17:42:32<Jäbä>Ei enää nimellä menthoö cool vaan > green label cool <
2015-12-26 22:32:41<Mallu>Menthol cool nimellä on nykyisinkin. Uusi aski aika vekkuli. Muoveissa on vanha aski mutta muovien alta paljastuu uusittu aski. Eka kerta oli kun ostin ko. savuketta, tähän asti olen poltellut Marlboron white mintiä. Menthol .aistuu aika mirtona verrattuna white mintiin ja paperin filtterin kohdalta olisin toivonut olevan valkea.
2016-01-07 12:09:58<Keijo>Otapa mallu silmä kätee ja kato uuestaa. Askissa lukee ainaki 4 kohtaa green label cool. Aina kun askin ulkonäköä muutetaa nii hetken aikaa askeihin laitetaa vanhannäköiset muovit päälle mutta aski itsessään on muuttunu
2016-01-25 20:25:50<hyvä.on>Erittäin hyvä terveys savuke
2016-12-11 19:47:35<välimallin jätkä>Helppoa aloittelijan tupakkaa. Menthol jättää raikkaan maun suuhun. Mukavasti tupakoidessa vippaa päästä mutta ei muuten suurempia vaikutuksia. Helppoa vetää henkeen. Eka tupakka. Tykkäsin.
2016-12-12 02:37:13<Art>Eihän näin laimea paska voi päästä huimata.
2017-03-02 19:38:49<6,20 check>6,20. Check.
2017-08-02 15:25:34<Jube>Pahan makuista ja nousee liikaa päähän myös kokeneemmalle. Menthol on kyllä raikas mutta paha maku.
2017-09-07 10:48:10<Keijo>6,50e
2019-11-28 17:56:16<tupakinhintapäivitelijä>7,40€
2023-04-23 11:22:17<Jysky>Näin ku kela-neekeriltä potkitiin hampaat sisään, mahtava kokemus
2025-08-01 01:04:40<->11,00e. Nimellä White label.

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026