<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

466 Käyttäjää paikalla! 0.026309967041016

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Al Capone Flame 18 10.60 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Al Capone Flame 18

Al Capone Flame 18
Väri: Sikari
Määrä: 18 kpl
Hinta: 10.60 €
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2019-11-21

Tuotekuvaus

Tuttu ja turvallinen konjakki-capone isossa askissa josta riittää koko perheelle. Omasta mielestä parhaita pikkusikareita mitä Suomesta saa. Miinuksena lyjyt polttoaika. Ei kannata imeä liian nopeasti muuten kitkeröityy.

Kommentit

2017-05-30 22:54:56<Silvio>Aika hyvää!
2017-06-02 13:34:02<Pippelipena>Onko filtteriä?
2017-06-04 13:23:30<Jari Siikonen (viheraho)>On.
2017-06-04 13:24:17<Jari Siikonen (viheraho)>Mutta sen voi vaikka leikata hevohelevettii jos siltä tuntuu.
2017-06-12 22:18:01<Tuomo Ikäheimonen>Läskipillun nuolemisen jälkeen maistuu maukkaalle!!=)
2017-06-18 17:37:21<Keijo>Ja nyt jonnet loppu se vitun spämmääminen
2017-06-20 14:22:55<Tuomo ikäheimonen>Minä itse olen mies!! Pillua saan aina mulliganssista vaikka onkin löysää pillua....
2017-06-23 10:29:51<Ari Riikonen>Keijo on itse homo jonne.
2017-07-01 12:43:29<mämmi>Neitisikari. Filtterin pinta on erittäin makea mutta sikari on tehty erittäin alalaatuisesta tavarasta. Filtterin kanssa poltettuna on kuin rööki.... ilman filtteriä erittäin pahaa.
2017-07-04 19:48:02<JUNTTI>Pehmeää kuin vihreä tupakka, ei kyllä ole sikari ollenkaan ja filtteri on maustettu samanmakuisella TAI samalla aineella kuin kahvinmakeutin....
2017-07-10 22:00:10<Nikkarila>Myydään myös 10kpl paketissa.
samaa paskaa m,itä kaikki muutkin al caponet ovat, paitsi että filtteri on maustettu.
2017-08-02 15:23:53<Jube>Hyvän makunen tupakkina. Menee kuin vettä vain 5/5 vaikka ei välttämättä sikaria ole. Hyvää pikkusikaria voi nautiskella milloin vain.
2017-08-09 00:49:13<Joonas>verollinen hinta 9.10€
2019-11-14 10:25:54<jobe>hinta veroineen 10.60
2020-01-18 09:38:17<Hk>Missä myydään
2020-03-17 17:48:43<Miekkanen>paljon maksaa s marketissa?
2020-03-17 17:49:04<Miekkanen>Pieni aski?
2020-04-11 11:54:47<Jonsson>6,60 pieni aski.
2020-04-27 18:17:45<lopetanko.vittuilut?!>nimi merkkiini vedoten kysyn että lopetanko röökin tai sikarien perse reikään työntämis kommenttien kirjoittelut nyt heti näillä sivuilla?! muutkin toki puhuu paskaa joten en ole ainoa siihen vedotakseni
2020-06-25 22:37:36<kaukana >Ei kyllä lähelläkään sitä "cognac dipped" -sikaria joka oli joskus kymmene vuotta sitten. Kammottava karamellipaska jää huuliin samantien eikä lähde huuhtomallakaan. tätä ei kenenkään pidä vahingossa ostaman. perus al capone edelleen klassikko.
2020-07-02 08:14:54<Mietteliäs >Saako jostain vielä isoja askeja löydän ainoastaan pieniä
2020-07-03 18:52:47<Jonne22>Rkioski 18kpl aski 11.60e
2020-08-08 19:13:36<Hovimestarin serkun kissa>"Fleimi" on yksi parhaimmista markettisigeistä. Menee skottilaisen tai konjakin kanssa hyvin, ah mikä nautinto. Kahvin kanssa mieluumin Irish kohvia / "goldia" ja kunnon loraus kuohukermaa. Ai jai jai jai jai mikä herkku.. Kyllä mä oon tyytyväinen..

2020-10-14 05:17:42<läskineekeri>saako ärrältä vielä
2020-10-29 20:36:17<Jerryboy>Maistuu nahistuneelta pillulta ja pullalta.
2020-12-07 08:14:39<e>11,90
2020-12-25 14:01:13<Homo>Saako salesta ja pikku kaupoista
2021-03-02 23:02:11<Aku>Yäk! Erehdyin ostamaan näitä ja se maku kääreessä oli todella ällöttävä. ☹️
2022-01-30 14:01:53<Joni anttila>köyhän miehen bluntti
2022-01-30 16:30:15<erska>paljon maksaa nykyää?
2022-02-22 16:11:23<taalasmaa>7,30€ pikkuaskin uusi hinta
2022-04-27 10:37:57<orava >12e
2022-05-28 19:09:22<Äänekoski>Paljon hintaa tällä hetkellä?
2022-06-02 11:13:59<Qq>12,50e
2022-06-02 12:55:32<Qq>12,50e
2022-07-23 12:41:27<läski persse>Mua nussitaan perärööriin aina mun kuukautisteni aikana n. 3-kertaa päivässä
2022-12-23 18:19:06<Aatu>Ison askin hinta Prismasta 23.12.22 12.95€
2023-06-21 21:01:20<Sätkämies>Ison askin hinta 13.90e, mutta nyt kuun vaihteessa hinta nousee
2023-07-07 07:51:04<Sixpack>Hinta tänään 7.7.2023. R-Kioskilla 13.20e.
Sikarin täyteistä kesää kaikille!
2024-02-15 17:00:39<Lesta>Mee töihin
2024-05-25 11:03:50<nahkatykki69>paljo maksaa nykyään pieni aski al capone
2024-05-25 11:04:51<röörinrassaaja>vittuku panettaa
2024-05-25 11:05:37<röörinrassaaja>vittuku panettaa
2024-05-25 11:05:43<nahkatykki69>paljo maksaa nykyään pieni aski al capone
2024-05-25 11:06:36<äitis nussia>sanokaa ny saatana pewrkele vittu vitun somalit
2024-05-29 23:50:20<Dmitri Peskov>Aski maksaa 25€ kpl.
2024-05-30 22:13:02<Capone>Iso aski maksaa tällä hetkellä 15,40e
2024-08-24 17:11:57<Hutsu>Prisman kassa sanoi äsken, että Pall Mall kääretupakka poistuu valikoimista, onkohan valmistus lopetettu kokonaan?
2025-01-25 10:08:08<Darkbuddqa>15,70€ Ärrällä
2025-05-09 21:06:27<Heil Hitler>Vitun juutalaiset
2025-07-16 14:10:44<Nigga o >Vastenmieline
2025-08-24 22:47:27<Tiksin Roogeri>Näissä oli akttiivihiili filsu ennen kun poskeen otti komeasti hyvää makua. Siis kaksi osanen. vedin puukolla auki ja sisällä mustaa raetta. Varoitus muovista askissa. Nyt herran vuonna ja armon päivänä 24.8.25 oli muovi varoitus poissa. Filsu jotain Eco matskuaa ja syttyy tuleen kun polttelee liekillä. Tinalon raineri vannoo parempaa makua. Omasta mielestä hyvää. Sanat tiijätte kaikki vaihdokkaat.
2025-08-24 22:48:17<Tiksin Roogeri>Näissä oli akttiivihiili filsu ennen kun poskeen otti komeasti hyvää makua. Siis kaksi osanen. vedin puukolla auki ja sisällä mustaa raetta. Varoitus muovista askissa. Nyt herran vuonna ja armon päivänä 24.8.25 oli muovi varoitus poissa. Filsu jotain Eco matskuaa ja syttyy tuleen kun polttelee liekillä. Tinalon raineri vannoo parempaa makua. Omasta mielestä hyvää. Sanat tiijätte kaikki vaihdokkaat.
2025-09-08 18:24:27<Rehtori Keijo>Hame korville ja korkkarit kattoon hinttarit
2025-09-26 03:34:36<Jorma>Paljon maksaa nykyään?
2025-12-17 23:02:07<esapekka>16.85 mutta yksi yksilö tuli jo vastaan joka kustanti 17.30 eli siihen hinta menossa
2026-02-27 12:03:35<Rehtori Keijo>Haistelkaa akkojen penkkejä

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026