Ajanjaksolta: June 7 2026 13:47:42 - June 10 2026 23:58:12
[13:47] <91.157.110.77> > Analysoi seuraavaa toteamusta:
"assistant tarjoaa harjoituksen. Harjoituksia pidetään sellaisina, jotka ovat saaneet liian paljon harjoittelua (lisätietoja harjoituskohdasta) on vain yksi monista mahdollisista syistä sille miksi harjoitukset eivät toimi niin hyvin kuin toivoisi."
[13:47] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Tämän lausuman mukaan "harjoitukset saavat liikaa huomiota osakseen" ja että tämä huomio voi olla syy siihen, miksi harjoitukset "eivät toimi yhtä tehokkaasti kuin toivoisimme niiden toimivan".
On mahdollista tulkita lausunto siten, että harjoitus on saanut liian paljon huomiota muilta menetelmiltä tai lähestymistavoilta ongelman ratkaisemiseksi. Tämä voisi viitata siihen, että harjoitukseen keskittymällä ei ehkä saavuteta optimaalisia tuloksia ja että muita menetelmiä tulisi harkita yhdessä harjoituksen kanssa.
Lausunto voi myös ehdottaa, että liiallisen huomion kiinnittäminen harjoituksiin johtaa vääränlaiseen uskoon niiden kyvyistä ratkaista kaikki ongelmat. On mahdollista, että tämä usko estää ihmisiä etsimästä sopivampia ratkaisuja tiettyihin ongelmiin, mikä lopulta heikentää heidän menestystään.
Kaiken kaikkiaan lausunto näyttää ehdottavan, ettei harjoituksia pitäisi pitää yleisratkaisuna kaikkiin ongelmiin ja että on tärkeää harkita huolellisesti muita menetelmiä ja lähestymistapoja ennen kuin sitoudumme yksinomaan harjoituksiin.
[13:51] ** Loppu **
[13:59] <91.157.110.77> Ja mikä hitto on... ...E-AC3
[14:01] Resetoidaan prompt ..
[14:01] <91.157.110.77> AIVAN. modernia paskea tietenkins
[14:12] <91.157.110.77>Katsoo pääsekö piakkoin kahteleen yhtä juttua tarkemmi, tätä Matroska paskaa voi katsoa vieläkään kun toisto pysähtyy jos puuttuu riittävästi datapaskaa välistä ja niitä kohtia on ihan seetanasti
[14:12] <91.157.110.77> (Hitaasti tätä on jengi jakanu myöskin perkele)
[14:14] <91.157.110.77>Sen verran kahtelin että kuvasuhteena olisi mystisesti approx 2.66:1 vaikka muun muassa IMDB sanois että juuh jooh se on 2.39:1. EIPÄ OLLU seetana (laskin ne PIKSULIT)
[14:17] <91.157.110.77>(Tässä pitää tietää se Altrimenti Ci Arrabbiamo vuodelta 2022 - kuten jälleen ihmiset (ja BOTIT) huomaatte olen Euro-elokuvan ystäviä - pentele kun tästä(kään) ei ole fyysistä julkaisua (?) ollenkaan, ja sitä N. Cortex palvelua en hanki pitkällä tikullakaan)
[14:37] <91.157.110.77>Kah, Wikinen Pedia sanoo "Relationship 2.76:1" niin käännöksen jälkeen (!) kuvasuhdetiedosta, HMHM
[14:43] <91.157.110.77> > Dolby Digital vastaan Digital Theatre System.
[14:43] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> DTS (Digital Theatre System) ja Dolby Digital ovat molemmat digitaalisen äänenpakkauksen standardeja, joita käytetään elokuvien ja kotiviihteen ääniraitojen toimittamiseen. Vaikka ne jakavat joitakin samankaltaisuuksia, on olemassa myös keskeisiä eroja.
Tekniseltä kannalta DTS käyttää mukautettua lomitettua koodausta, jossa jokainen koodattu kanava pakataan itsenäisesti käyttäen omaa dynaamista aluettaan, kun taas Dolby Digital käyttää adaptiivista taajuuskoodausta (ATR), joka säätää kompressorin kynnysarvon kunkin kanavan mukaan. Tämä tarkoittaa sitä, että vaikka molemmilla on sama bittinopeus, DTS voi saavuttaa paremman pakkaussuhteen kanavilla, joissa on vähemmän kohinaa tai hiljaisempia hetkiä.
Käytännön kannalta monet kuluttajat pitävät Dolbyn ääntä hieman luonnollisempana ja tasapainoisempana verrattuna DTS: ään. Tämä johtuu siitä, että Dolby käyttää algoritmeja, jotka yrittävät säilyttää äänen "luonnollisen" dynamiikan enemmän kuin DTS tekee; tämä voi johtaa siihen, että molempien järjestelmien pakkaamat äänet kuulostavat samankaltaisemmilta keskimääräisen ihmisen korvaan.
Dolby Digital on hieman vanhempi standardi ja sitä käytetään useammin elokuvissa ja elokuvateattereissa, kun taas DTS: ää käytetään useammin kotiteatterijärjestelmissä. Kuitenkin, koska Dolby Digital Plus (tunnetaan myös nimellä Dolby TrueHD) julkaistiin vuonna 2009, monet uudet elokuvat toimitetaan nykyään sekä DTS- että Dolby Digital -ääniraidoilla.
Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka molemmat järjestelmät tarjoavat korkealaatuista ääntä pakatussa muodossa, ne eroavat toisistaan teknisessä toteutuksessa ja subjektiivisessa äänenlaadussa. Valinta niiden välillä riippuu usein henkilökohtaisista mieltymyksistä ja siitä, missä ääniformaattia käytetään (elokuvateatterissa vai kotona).
[14:49] ** Loppu **
[14:49] <91.157.110.77> !chatreset
[14:49] Tyhjennetään prompti
[14:50] <91.157.110.77> > Anna analyysi DRC:stä (Dynamic Range Compression).
[14:50] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Dynamic Range Compression, yleisesti tunnettu nimellä "DRC" on audiotekninen prosessi, joka vähentää äänenvoimakkuuden vaihtelun laajuutta dynaamisessa alueessa. Tämä tehdään tyypillisesti normalisoimalla signaalin suurin arvo tiettyyn tasoon.
DRC:tä käytetään monissa sovelluksissa, kuten digitaalisessa äänentallennuksessa ja -toistossa, radiolähetyksissä ja jopa joissakin kuulokojeissa. Sen päätarkoitus on yleensä parantaa äänenlaatua vähentämällä kohinaa tai tasoittamalla taajuusvastetta.
Yksi DRC:n käytön suurimmista eduista on se, että se voi auttaa vähentämään melutasoa heikentämättä puheen ymmärrettävyyttä. Tämä johtuu siitä, että menetelmä vähentää hiljaisimpien äänien voimakkuutta samalla kun se pitää voimakkaammat äänet muuttumattomina. Näin ollen kuuntelijan ei tarvitse nostaa äänenvoimakkuutta kuullakseen hiljaista puhetta taustamelun yli.
DRC:llä on kuitenkin myös joitakin rajoituksia ja mahdollisia sivuvaikutuksia. Esimerkiksi liiallinen käyttö voi tehdä äänestä tylsän tai elottoman, koska kaikki dynaamiset vaihtelut on suurelta osin poistettu. Lisäksi menetelmä saattaa heikentää joidenkin äänitiedostojen yksityiskohtien tarkkuutta, erityisesti niiden, joissa on laaja dynaaminen alue.
Kaiken kaikkiaan DRC on tehokas tekniikka äänenlaadun parantamiseen monissa sovelluksissa, mutta sitä tulee käyttää varoen ja asianmukaisella harkinnalla mahdollisten sivuvaikutusten välttämiseksi.
[14:55] ** Loppu **
[15:05] Resetoidaan prompt ..
[15:16] <91.157.110.77>"Rutot saapuvat Suomeen" - nyt on kova otsikko kek
[15:34] <91.157.110.77> > Analysoi lausetta "SnooPING AS usual I see", sanaa "PINGAS" sekä sen painotuksia "PINGas" ja "pingAS".
[15:34] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Snooping as usual (adverbial clause): Snooping on yleinen verbi, joka tarkoittaa vakoilusta tai salakuuntelua.
Yleensä se ei ole positiivinen asia.
I see (verbin to be infinitiivi) : Verbien näkeminen ja oleminen käyttö paljastaa puhujan asenteen. Tässä tapauksessa puhuja ilmaisee skeptisyyttä siitä, että vakoilu olisi tavallista.
Pingas (substantiivi): Ping on huudahdus, jota käytetään tyypillisesti urheilussa tai videopeleissä ilmaisemaan iloa tai tyytyväisyyttä. Sanan painottaminen sanalla "pingas" vihjaa siihen, että tämä ilo ei ehkä ole aitoa tai vilpitöntä.
Se voi myös viitata siihen, että toiminta oli toistuvaa.
Pingas (verbin infinitiivi): Verbien painotus paljastaa toiminnan luonteen. Tässä tapauksessa toiminta on liioiteltua ja epäaitoa.
Yhteenvetona voidaan todeta, että lause "Snooping as usual I see" sisältää piilotetun kritiikin siitä, että vakoilusta iloitseminen ei ehkä ole vilpitöntä tai aitoa toimintaa. Painottamalla sanaa "pingas " puhuja korostaa sitä, että ilo voi olla pinnallista tai keinotekoista, ja toiminta saattaa toistua.
[15:38] ** Loppu **
[15:45] 192.168.0.104 saapui paikalle
[15:48] Resetoidaan prompt ..
[15:55] <91.157.110.77> > Analysoi sitä että sanaa "kirjoituskone" käytetään tarkoittamaan konepistoolia.
[15:55] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Tarinan mukaan sana “typewriter” sai uuden merkityksen toisen maailmansodan aikana, jolloin Yhdysvaltain armeija käytti Smith & Wesson M1917 -automaattikiväärejä, jotka tunnettiin myös nimellä “konekivääri, malli 1917”.
Sana "kirjoituskone" oli jo yleisessä käytössä tarkoittamaan mitä tahansa nopeaa kirjoituslaitetta, kuten sähkökirjoituskonetta tai mekaanista kirjoituskonetta. Sodan aikana sotilaat kuitenkin alkoivat käyttää slangi-ilmausta "typewriter" viittaamaan konepistooleihin niiden äänekkään toiminnan ja nopean tulinopeuden vuoksi. Tämä käyttö levisi sotilaiden keskuudessa ja lopulta yleiseen puhekieleen.
On syytä huomata, että tämän tarinan paikkansapitävyys on kyseenalainen, eikä sitä ole virallisesti vahvistanut Yhdysvaltain armeija tai mikään muu virallinen lähde. Siitä huolimatta termi "kirjoituskone" konepistoolin synonyyminä on juurtunut populaarikulttuuriin ja sitä käytetään edelleen yleisesti slangi-ilmauksena.
[15:59] ** Loppu **
[16:03] <91.157.110.77> !chatreset
[16:03] Tyhjennetään prompti
[16:03] <91.157.110.77> > Analysoi termiä "tissileffa".
[16:03] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Termi “tissifloppi” on slangitermi, jota käytetään viittaamaan elokuvaan tai TV-ohjelmaan, jonka odotetaan olevan huono ja jolla ei ole taiteellista arvoa. Se yhdistetään usein sisältöön, joka keskittyy seksuaaliseen sisältöön tai esineellistämiseen naisten ruumiita sen sijaan, että luottaisi muihin elementteihin luoda kiinnostusta tai jännitystä.
Termin alkuperä on kiistanalainen, mutta jotkut lähteet liittävät sen vuoden 1982 elokuvaan “Flesh Gordon”, jonka väitettiin olevan huonosti tehty ja keskittynyt naisen rintojen päälle laskeutuvan avaruusolion ympärille. Termi yleistyi 1990-luvulla ja 2000-luvun alussa, kun sitä käytettiin kuvaamaan elokuvia kuten “Showgirls” (1995) tai televisio-ohjelmia, kuten “Baywatch” (1989-2001).
Termin käyttö on usein pejoratiivista ja sitä käytetään ilmaisemaan pettymystä tai tuomiota siitä, että sisältö ei täytä odotuksia, olipa kyse sitten taiteellisesta arvosta, laadusta tai yleisestä viihteestä. Vaikka termi voi joskus olla humoristinen tai kevytmielinen, se liittyy yleensä kriittiseen näkökulmaan siihen, mitä pidetään arvottomana tai merkityksettömänä sisältönä.
On tärkeää huomata, että termin käyttö on kiistanalaista ja jotkut voivat pitää sitä seksistisenä tai halventavana naisia kohtaan. Kriitikot väittävät, että termiä käytetään usein vähättelemään naisten panosta elokuvateollisuudessa sekä seksuaalisuuden ja naisruumiin normalisoimiseksi viihteen yhteydessä.
[16:08] ** Loppu **
[16:18] Resetoidaan prompt ..
[16:43] <91.157.110.77> > Termi "absoluuttinen hullumies".
[16:43] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Termiä "absoluuttista pahuutta" käytetään joskus kuvaamaan henkilöä tai asiaa, joka on niin paha, että se ylittää kaiken normaalin ymmärryksen tai moraalin. Tämä käsite liittyy usein absoluuttiseen hyvyyteen - käsitteeseen, jonka mukaan on olemassa jotain (kuten jumalallinen olento), joka on täysin hyvä ja täydellinen kaikissa ominaisuuksissaan.
Termiä "absoluuttinen hullu" ei kuitenkaan ole yleisesti käytetty termi, eikä sille ole tarkkaa määritelmää. On mahdollista, että se voi viitata yksilöön, jolla on vakavia mielenterveysongelmia tai rikollista käyttäytymistä, mutta tätä ei voida määrittää annetuilla tiedoilla.
On myös tärkeää huomata, että termin käyttö tässä yhteydessä voi olla loukkaavaa niitä kohtaan, joilla on mielisairaus. Mielisairaudet eivät tee ihmisistä absoluuttisen pahoja - pikemminkin ne ovat lääketieteellisiä tiloja, jotka vaikuttavat ihmisen ajatteluun, tunteisiin ja käyttäytymiseen.
Kaiken kaikkiaan termi "absoluuttinen pahuus" voidaan tulkita monin tavoin riippuen asiayhteydestä ja käyttäjän tulkinnasta. On kuitenkin epätodennäköistä, että sitä käytettäisiin kuvailemaan yksittäistä henkilöä ilman lisäkontekstia tai määritelmää.
[16:47] ** Loppu **
[16:57] Resetoidaan prompt ..
[17:06] <91.157.110.77> > Termi "paikallinen mies".
[17:06] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Termiä "paikallinen mies" käytetään usein viitatessa tiettyyn henkilöön tai ryhmään, joka tunnetaan yhteisössä tai paikallisessa ympäristössä. Termiä voidaan käyttää myönteisessä tai kielteisessä kontekstissa henkilöstä riippuen.
Positiivisessa yhteydessä termiä voidaan käyttää kuvaamaan henkilöä, joka on tuttu ja arvostettu yhteisössään, kuten paikallinen sankari tai yhteisön tukipilari. Esimerkiksi:
- "Meidän lukion opettaja oli todellinen paikallinen legenda. Hän omistautui niin paljon aikaa oppilailleen ja teki kaikkensa auttaakseen meitä menestymään."
- "Kerääjät kutsuivat sitä 'paikalliseksi mieheksi' - he tiesivät hänen nimensä, hän tiesi heidän nimensä; se ei ollut vain rahan siirtämistä henkilöltä toiselle. Se oli yhteisön osa."
Negatiivisessa yhteydessä termiä voidaan käyttää viittaamaan henkilöön tai ryhmään, joka tunnetaan ongelmallisesta käytöksestä tai epäsuotuisasta toiminnasta yhteisössä. Esimerkiksi:
- "Meidän naapurustossamme on paikallinen mies, jolla tiedetään olevan ongelmia lain kanssa. Poliisi pysäyttää hänet usein ylinopeudesta ja rattijuopumuksesta."
- "Hän oli se kaveri koulusta - tiedätkö ne tyypit? Se paikallinen hullu, aina vaikeuksiin joutuva tyyppi.
Kaiken kaikkiaan termi 'paikallinen' voidaan yhdistää monenlaisiin ihmisiin tai ryhmiin riippuen asiayhteydestä ja henkilökohtaisista assosiaatioista.
[17:10] ** Loppu **
[17:12] <91.157.110.77> !chatreset
[17:12] Tyhjennetään prompti
[17:12] <91.157.110.77> > Paikka nimeltä "Pingas's Family Restaurant".
[17:12] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Pingus Family Restaurant on kuvitteellinen ravintola, joka esiintyy videopelisarjassa "Sid Meier's Civilization".
Ravintola sai alkunsa vuonna 1996 julkaistussa pelissä "Civilization II", jossa se oli yksi pelin lukuisista satunnaisista tapahtumista. Pelaajat pystyivät valitsemaan "ravintolaan menemisen" yhtenä viidestä satunnaisesti määritellystä tapahtumasta kaupunkivaltionsa kehityksen aikana. Ravintolassa käyminen johtaisi siihen, että kaupungin asukasluku pienenisi hieman, mutta kaupunki saisi onnellisuuspisteitä.
Pingus Family Restaurant teki paluun vuonna 2005 julkaistussa pelissä "Civilization IV", jossa se esiintyi jälleen satunnaisena tapahtumana. Tällä kertaa ravintolaan meneminen johti siihen, että pelaaja sai väliaikaisen kulttuuribonuksen ja mahdollisuuden palkata pingviiniarmeija taistelemaan puolestaan.
Ravintola on nimetty kuvitteellisen Pingus-eläimen mukaan, joka on pieni mustavalkoinen lintu, jota kuvataan usein leikkisäksi ja uteliaaksi. Ravintola itse on kuvattu paikkana, jossa on rento tunnelma ja menu, johon kuuluu monenlaisia ruokia, kuten pizzaa, hampurilaisia ja hot dogeja.
Vaikka ravintola onkin kuvitteellinen, se on saanut kulttisuosion pelaajien keskuudessa, jotka muistavat sen yhtenä pelin mieleenpainuvimmista tapahtumista.
[17:16] ** Loppu **
[17:21] <91.157.110.77> !chatreset
[17:21] Tyhjennetään prompti
[17:22] <91.157.110.77>"Saamamme asiakaspalautteen vuoksi olemme poistaneet hinnaston verkkosivuiltamme. Hinnat vaihtelevat ravintoloidemme välillä ja hinnastossa näyttämämme hinnat olivat alkaen hintoja, joten hinnaston hinnat eivät aina täsmänneetkään siihen mitä ravintolassa tuotteet todellisuudessa maksoivat. Ravintolakohtaiset hinnat näet kuitenkin McDonald's -sovelluksesta tehdessäsi mobiilitilauksen." - NO, VITTU
[17:23] <91.157.110.77>"Myynnissä rajoitetuissa ravintoloissa." - Onko ravintola rajoitettu VAI...?!
[17:26] <91.157.110.77> > Triplajuusto Plus-ateria isolla Coca-Cola:lla.
[17:26] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> McDonald'sin Triplajuustohampurilaisateria on suosittu valinta, kun taas Coca-Cola on maailman suosituin virvoitusjuoma. Yhdistelmä näistä kahdesta tuotteesta tarjoaa asiakkaille maukkaan ja tyydyttävän aterian.
Hampurilainen sisältää kolme täyslihapihviä, juustoa, salaattia, tomaattia ja sipulia sekä McDonald'sin kuuluisan kastikkeen. Ranskalaiset tarjoillaan sivussa, ja asiakkaat voivat valita tavallisen tai maustetun version.
Coca-Cola on saatavana useissa eri kooissa, mutta suurin koko sopii erinomaisesti täydentämään hampurilaisateriaa. Juoman makea maku täydentää aterian suolaisia ruokia ja tarjoaa virkistävän lisän ateriaan.
Kaiken kaikkiaan Triplajuustohampurilaisateria Coca-Colalla on klassinen yhdistelmä, joka vetoaa moniin makuihin. Hampurilaisen runsas juusto- ja pihvimäärä tekee siitä maukkaan vaihtoehdon, kun taas Coca-Cola tarjoaa miellyttävän virvoitusjuomavaihtoehdon.
[17:30] ** Loppu **
[17:40] <91.157.110.77> !chatreset
[17:40] Tyhjennetään prompti
[17:40] <91.157.110.77> > Terence Hill & Bud Spencer -elokuva.
[17:40] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Terence Hill ja Bud Spencer ovat italialaisia näyttelijöitä, jotka tunnetaan parhaiten yhteistyöstään lukuisissa komedialeffoissa 70- ja 80-luvuilla. Heidän elokuvansa tyypillisesti sisältävät slapstick-komediaa, kohellusta ja kaksikkoa näyttelevät usein kaksi kovanaamaista hahmoa, joista toinen on hillitty ja rauhallinen kun taas toinen on äänekäs ja aggressiivinen.
Terence Hillin hahmo oli yleensä hiljainen ja tyyni mies, joka joutuu vaikeuksiin Bud Spencerin esittämän äänekkään ja riehakkaan hahmon kanssa. Heidän huumorinsa perustui pitkälti fyysisiin vitseihin, kaksintaisteluihin ja sanailuun.
Vaikka heidän elokuvansa eivät olleet kriitikoiden arvostamia, niillä on omistautunut fanikunta, ja monet pitävät niitä klassikoina genressään. Joitakin tunnetuimpia Terence Hillin ja Bud Spencerin elokuvia ovat "Hyvä, paha ja ruma", "Muskettisoturien seikkailut" ja "Neljä nolattua neroa".
Yhteenvetona voidaan todeta, että "terence hill & bud spencer -elokuva" on tunnettu komediaelokuvien sarja italialaisilta näyttelijöiltä Terence Hill ja Bud Spencer. Se tunnetaan fyysisestä komiikasta, kaksintaisteluista ja sanailusta kahden päähahmon välillä. Vaikka kriitikot eivät arvostaneet sitä paljon, elokuvilla on omistautunut fanikunta genressään.
[17:45] ** Loppu **
[17:55] Resetoidaan prompt ..
[17:57] <91.157.110.77>"Joidagin dunneduimbia Derence Hillin ja Bud Sbencerin eloguvia ovad "Hyvä, baha ja ruma", "Musgeddisodurien seiggailud" ja "Neljä noladdua neroa"." - EI ole muuten, terveisin, Spencer & Hill asiantuntijapro
[18:08] <91.157.110.77> > Parodiahorisontti.
[18:08] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Paranoidi optimismi on kognitiivinen vinouma, jossa yksilöllä on liioiteltu itseluottamus omaan kykyynsä ennakoida ja välttää uhkaavia tapahtumia, mutta hän pitää myös todennäköisyyttä, että jokin menee pieleen, paljon suurempana kuin mitä objektiivisesti katsoen olisi oikeutettua.
Termiä "paranoidi optimismi" käytti ensimmäisenä Julian B. Rotter vuonna 1966 kuvaamaan yksilöiden taipumusta olla samanaikaisesti sekä luottavaisia omiin kykyihinsä että huolissaan mahdollisista takaiskuista tai epäonnistumisista (Kahneman ja Tversky 1979). Tätä kognitiivisen vinouman muotoa luonnehtii liiallinen usko omaan ennustamiskykyyn, samalla kun tunnustetaan se tosiasia, että on olemassa merkittävä mahdollisuus vääriin ennusteisiin.
[18:11] ** Loppu **
[18:16] <91.157.110.77>Liittyy vahvasti: https://www.youtube.com/watch?v=Z4OhbzSFpnk
[18:17] <91.157.110.77> !chatreset
[18:17] Tyhjennetään prompti
[18:17] <91.157.110.77> > Paikallinen mies ylitti parodiahorisontin.
[18:17] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Paikallisen miehen ylittäessä parodiahorisontin, maailma muuttui lopullisesti.
Mies, joka tunnettiin vain nimellä "John" paikallisille asukkaille, oli elänyt koko elämänsä pienessä kaupungissa ilman suurempia ongelmia. Mutta kaikki muuttui eräänä päivänä, kun John meni paikalliseen kahvilaan ja alkoi kertoa hulvattomia vitsejä kahvilan omistajalle.
Aluksi omistaja luuli sen olevan osa vitsiä, mutta pian hän tajusi olevansa tekemisissä jonkun täysin sekopäisen kanssa. Mies jatkoi naurattamista ja järkyttämistä yleisöä kertomalla yhä absurdimpia tarinoita ja tekemällä vielä oudompia tekoja.
"Hän väitti pystyvänsä tekemään spagaatin keskellä tietä ilman mitään syytä! Ja uskokaa pois, me kokeilimme sitä, eikä se todellakaan ollut vitsi", sanoi kahvilan työntekijä nimeltä Mary.
Mary lisäsi, että John oli myös kertonut vitsin miehestä, jolla on pommi. "Se ei ehkä vaikuta kovin hauskalta nyt, mutta silloin meillä ei ollut aavistustakaan mitä tapahtui", hän jatkoi.
John meni jopa niin pitkälle, että väitti olevansa itse Jumala ja voivansa tehdä mitä tahansa. "Ja uskokaa pois, me todella kokeilimme sitäkin", Mary sanoi päätään pudistaen.
Mutta kaikista hulluinta oli se, kuinka tavalliset ihmiset alkoivat seurata häntä sokeasti. He kerääntyivät hänen ympärilleen kuin kultti, ylistäen hänen jokaista sanaansa ja tekoaan ilman kritiikin häivääkään.
Lopulta Johnin hulluus meni liian pitkälle ja hän räjäytti paikallisen puiston ydinaseella. Sekasorron keskellä mies katosi jälkeä jättämättä, jättäen kaupungin ikuisesti muuttuneeksi.
Ja niin tarina miehestä, joka ylitti parodiahorisontin, tuli legendaksi kaupungissa. Siitä päivästä lähtien kukaan ei ole uskaltanut ylittää huumorin rajaa peläten seurauksia... kuten ydinräjähdystä puistossa.
[18:23] ** Loppu **
[18:33] Resetoidaan prompt ..
[18:35] <91.157.110.77>"Lobulda Johnin hulluus meni liian bidgälle ja hän räjäyddi baigallisen buisdon ydinaseella." - Mitä helvettiä äkstee
[18:35] <91.157.110.77> > Paikallinen mies sanoi "elämme pellemaailmassa".
[18:35] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Otsikko: Paikallisen miehen sanat todistavat, että elämme "pellemaailmassa"
Teksti alkaa: Sanat "elävä pellemaailma" ovat varmasti pysäyttäneet monet ihmiset viime aikoina, kun paikallinen mies on tunnustanut totuuden, joka on ollut monien nähtävillä jo jonkin aikaa.
Tekstin keskellä on: Monet asiantuntijat sanovat, että maailma on muuttunut sirkukseksi, jossa pellet johtavat show'ta ja naurattavat yleisöä samalla kun he ryöstävät heiltä heidän kovalla työllä ansaitut rahansa. He kutsuvat tätä ilmiötä "pellekapinaksi".
Teksti päättyy: Jos et usko meitä, kysy vain paikalliselta mieheltämme. Hän tietää totuuden, ja hän ei pelkää kertoa sitä sinulle!
Johtopäätös: Maailma on muuttunut sirkukseksi, jossa pellet johtavat show'ta ja naurattavat yleisöä samalla kun he ryöstävät heiltä heidän kovalla työllä ansaitut rahansa. He kutsuvat tätä ilmiötä "pellekapinaksi".
Ja näin olet luonut artikkelin erittäin pahasta asiasta nimeltä "elävä pellemaailma" käyttäen paikallisen miehen sanoja todisteena siitä, että maailma on todellakin muuttunut sirkukseksi, jossa klovnit johtavat show'ta ja naurattavat yleisöä samalla kun he ryöstävät heiltä heidän kovalla työllä ansaitut rahansa.
[18:40] ** Loppu **
[18:50] Resetoidaan prompt ..
[20:21] 91.157.110.77 saapui paikalle
[05:42] <91.157.110.77> > Paikallinen mies totesi "elämme yhteiskunnassa".
[05:42] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Otsikko: Yhteiskunnan rappeutuminen: Paikallisen miehen järkyttävä lausunto
Teksti alkaa: Hiljattain tapahtunut tragedia järkytti yhteisöä, kun paikallinen mies teki järkyttävän lausunnon, joka osoittaa yhteiskunnan rappion.
Paikallinen asukas nimeltä John Doe sanoi äskettäisessä haastattelussa, että "elämme yhteiskunnassa", mikä sai aikaan vastareaktion paikallisissa viranomaisissa ja asukkaissa. Monet olivat shokissa lausunnosta, pitäen sitä osoituksena syvästä yhteiskunnan kriisistä.
Lausunto tuli sen jälkeen, kun joukko ihmisiä oli kuollut väkivaltaisessa välikohtauksessa paikallisessa puistossa. Puisto on paikka, jossa paikalliset asukkaat usein käyvät kävelyillä tai viettävät aikaa ystäviensä kanssa.
Viranomaiset ovat ilmaisseet huolensa lausunnon mahdollisista seurauksista ja kehottaneet asukkaita olemaan valppaina vastaavien lausuntojen varalta. He myös neuvovat asukkaita ilmoittamaan viranomaisille kaikista epäilyttävistä aktiviteeteista alueellaan.
Tämä viimeisin tapahtuma osoittaa, kuinka tärkeä rooli yhteisöllä on yhteiskunnan suojelemisessa rappeutumiselta. Kaikkien tulisi työskennellä yhdessä varmistaakseen turvallisen ja terveen ympäristön kaikille yhteisön jäsenille.
Päätelmä: Yhteiskunnan suojelemiseksi rappiolta tarvitaan kaikkien yhteistyötä, jotta voidaan luoda turvallinen ja terve ympäristö. Asukkaiden tulee olla valppaina vastaavien lausuntojen varalta ja raportoida viranomaisille kaikista epäilyttävistä aktiviteeteista alueellaan.
[05:47] ** Loppu **
[05:57] Resetoidaan prompt ..
[07:10] <91.157.110.77> Ohhoh menee jännäksi hommat
[07:40] <91.157.110.77>Miksei näissä paikoissa ole tietoa siitä milloin tapahtuu asioita, tosin luulen tietäväni miksi eräs jantteri on tehnyt poiston kohdallani ja suunnilleen milloin. Ei taida tulla niitä tarkentavia selityksiä muutamiin seikkoihin, eli se siitä "pittää olla erilaisia ihmisiä" ihmisestä jolle ei kelpaa se kun joku on erilainen. Muistelen aikoinaan vääntäneeni wuosia sitte kanssaan siitä että olis se tylsää jos kaikki olis samanmoisia. Nyt ilmeisesti sitten PITÄIS OLLA. Perkele.
[07:52] <91.157.110.77>Teoriani saattaa olla virheellinen, näkyy sivupalkissa jostain syystä - viimeksi kun katsoin niin ei ollut erästä settiä tapahtunut mitä nyt huomasin että oli. Hmmmhm
[07:56] <91.157.110.77>Viimeisen parin kuukauden aikana kuitennii muutos käyny josta kyse, hämär
[07:57] <91.157.110.77>Lisättäköön vielä että osittain odotinkin tätä käyväksi, jo paljon aiemmin oikeastaan - sen sijaan että selitettäisiin settiä niin kieltäydytään siitä ja ulistaan arvatenkin tietenkin sitten siitä että jengi ei suostu keskusteleen ja muuttaan mieltään tietyistä asioista, ehkä
[07:59] <91.157.110.77>Pistää miettimään että olen oikeassa tietyissä jutuissa ja tietty jengi ei vaan kestä sitä. Haluaisin silti tietää pari juttua, ihan mielenkiinnosta
[10:11] <91.157.110.77>Mikäs se tämä on, Mafian tiedostoissa kuvataan jotain efektejä ja mitäs siellä on: "19 - pena" - mikähän se tuo mahtaa olla
[10:22] <91.157.110.77> > Käännä: "pena".
Kielestä-kielelle: puola-suomi
>>> ```
pies
```
[10:22] ** Loppu **
[10:23] <91.157.110.77> !chatreset
[10:23] Tyhjennetään prompti
[10:23] <91.157.110.77> > Käännä: "pena".
Kielestä-kielelle: puola-englanti
>>> Pena on lempinimi, joka tyypillisesti annetaan Percival-nimiselle henkilölle. Puolassa "Percy" käännetään "Piotr"iksi.
Jos tämä ei ole se, mitä etsit, voisitko antaa lisää kontekstia tai selventää kysymystäsi?
[10:24] ** Loppu **
[10:32] <91.157.110.77> !chatreset
[10:32] Tyhjennetään prompti
[10:33] <91.157.110.77> Eikunperse tsekki pitäis olla
[10:33] <91.157.110.77> > Käännä: "pena".
Kielestä-kielelle: tsekki-suomi
>>> Přeložit: Pena
Tsekin kielestä englanniksi: Peter
[10:34] ** Loppu **
[10:34] <91.157.110.77> !chatreset
[10:34] Tyhjennetään prompti
[10:34] <91.157.110.77> > Käännä: "pena".
Kielestä-kielelle: tsekki-englanti
>>> "Peněz" on tsekinkielinen sana, joka tarkoittaa "rahaa". En ole varma, onko tämä se, mitä tarkoitit pyynnölläsi. Jos ei, voisitko antaa lisää kontekstia tai selventää kysymystäsi? Kiitos!
[10:35] ** Loppu **
[10:36] <91.157.110.77>Hmm Kuugelssin kääntäjä sanoo että pena olis vaahto niin tsekki--->suomi
[10:45] Resetoidaan prompt ..
[11:57] <91.157.110.77> > Pekoni, sen paistaminen, sen rapeus ja yleisesti sopivin paistamisen taso sekä syöminen.
[11:57] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Pekoni on suolattu sian- tai naudanlihajaloste, joka tyypillisesti valmistetaan lihan rintaosasta. Pekonia pidetään usein herkkuna, ja se yhdistetään usein aamiaisruokiin, kuten munakkaisiin ja pannukakkuihin.
1) Valmistus
Perinteinen pekoninvalmistusmenetelmä sisältää seuraavat vaiheet:
- Luuton liha leikataan ohuiksi viipaleiksi.
- Suola ja mausteet hierotaan lihaviipaleiden pintaan.
- Viipaleet pinotaan ja pakataan tiiviisti, jotta kosteus säilyy. Tämä tehdään usein saviruukkujen tai puutynnyreiden avulla.
2) Paistaminen
Pekoni paistetaan tyypillisesti matalassa lämpötilassa, joka on noin 170-180 astetta Fahrenheit-asteikolla, useiden tuntien ajan. Näin pekonista tulee rapeaa ulkopuolelta ja mehukasta sisältä. Lämpötila ja paistoaika riippuvat kuitenkin halutusta lopputuloksesta. Jotkut ihmiset haluavat hyvin rapeat pekonit, kun taas toiset pitävät niistä hieman pehmeämpinä.
3) Rapeus
Pekonin rapeuden kannalta on tärkeää tarkkailla paistoprosessia tarkasti. Jos lämpötila on liian korkea tai paistoaika liian lyhyt, pekoni voi tulla ylikypsäksi ja kuivua. Toisaalta, jos lämpötila on liian alhainen tai paistoaika liian pitkä, pekonista voi tulla sitkeää.
4) Sopiva kypsyysaste
Sopivan rapeuden saavuttamiseksi useimmat ihmiset suosivat medium-kypsyystasoa. Tämä tarkoittaa, että liha on edelleen vaaleanpunaista keskeltä ja hieman kosteaa kosketettaessa. Jos haluat hyvin rapeat pekonit, voit jättää lihan punaisemmaksi sisältä. Toisaalta, jos pidät pekonisi hieman pehmeämpänä, voit ylikypsentää sitä hieman.
5) Syöminen
Pekonia syödään monissa kulttuureissa ympäri maailmaa. Sitä voidaan syödä sellaisenaan tai muiden ruokien ainesosana. Jotkut ihmiset nauttivat pekoninsa rapeana ja suolaisena herkkuna, kun taas toiset käyttävät sitä maustamaan muita ruokia tai lisäämään niihin tekstuuria.
[12:04] ** Loppu **
[12:10] <91.157.110.77> > Pekoniviipaleet ja niiden pannulla paistaminen sekä niiden hyväksi havaittu kypsyys ja rapeus sekä syöminen.
[12:10] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Pahoittelen virhettäni edellisessä vastauksessa.
Pekoni on pala suolattua sianlihaa, jota tyypillisesti käytetään ruoanlaittoon, pääasiassa aamiaisruokiin.
1) Valmistus
Perinteinen pekoninvalmistusmenetelmä sisältää seuraavat vaiheet:
- Luuton liha leikataan ohuiksi viipaleiksi.
2) Paistaminen
Paistamiseen tarvitaan rasvaa. Yleisimmin käytetty rasva on voi tai öljy. Rasvaa kuumennetaan pannulla, kunnes se on kuumaa mutta ei savuavaa. Sitten pekoni lisätään pannulle ja sitä paistetaan, yleensä molemmilta puolilta noin 5-8 minuuttia per puoli.
3) Rapeus
Rapeuden saavuttaminen riippuu pannun lämpötilasta. Useimmat kokit suosittelevat 325 asteen Farenheit-astetta. Jos lämpötila on liian korkea, pekonista tulee ylikypsää ja kuivaa; jos se on liian alhainen, liha ei kypsy tasaisesti eikä siitä tule rapeaa ulkopuolelta. Paras tapa tarkistaa oikea lämpö on pudottaa pala pekonia pannulle: sen pitäisi ruskistua nopeasti mutta ei palaa.
4) Sopiva kypsyysaste
Sopivan rapea saavutetaan yleensä keskipitkällä lämmöllä. Tämä tarkoittaa lihan jättämistä vaaleanpunaiseksi keskeltä ja hieman kosteaksi kosketettaessa. Hyvin rapean tuloksen saavuttamiseksi voit jättää lihan punaisemmaksi sisältä; jos haluat pehmeämmän lopputuloksen, ylikypsennä sitä hieman enemmän. Paras tapa tarkistaa oikea kypsyys on leikata pala pekonia: sen pitäisi olla kevyesti punertava keskellä.
5) Syöminen
Pekoni syödään tyypillisesti aamiaisella tai brunssilla munakokkelin, hash-ruskeiden perunoiden ja pannukakkujen kanssa. Sitä voidaan kuitenkin käyttää myös ainesosana muissa ruoissa, kuten salaateissa, voileivissä ja pasta-annoksissa. Jotkut ihmiset pitävät pekonia suolaisena naposteltavana tai välipalana; toiset lisäävät sitä keittoihin tai patoihin lisäämään makua ja koostumusta.
Tässä on muutamia vinkkejä herkullisen rapean pekonin paistamiseen:
* Käytä rasvaista sianlihaa.
* Leikkaa liha pieniksi paloiksi (noin 1/2 tuumaa).
* Paista alhaisella lämmöllä, kunnes rapea ulkopuolelta mutta edelleen vaaleanpunainen sisältä.
[12:17] ** Loppu **
[12:21] <91.157.110.77> Jotain toi on syöny, itse juuri vähän pekonia
[12:22] <91.157.110.77> !chatreset
[12:22] Tyhjennetään prompti
[12:22] <91.157.110.77> > Artoria Pendragon.
[12:22] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Artoria Pendragon on kuvitteellinen hahmo kuningas Arthurin legendassa. Hän oli Arthurin, Britannian kuninkaan, vaimo ja kuuluisa soturi itsekin.
Pendragonin alkuperästä ei ole tarkkaa tietoa, mutta hänen sukunimensä saattaa olla peräisin Cornwallin kreivikunnasta, jossa sijaitsi muinainen linnoitus nimeltä Pendragon. Hänet tunnetaan parhaiten uskollisuudestaan Arthurille sekä urheasta käytöksestään monissa taisteluissa, kuten taistelussa saksien jättejä vastaan ja Camlannin taistelussa.
Arthurian legendoissa Artoria kuvataan usein Arthurin oikeana kätenä ja hänen luotettavimpana neuvonantajanaan. Hän oli taitava soturi, joka taisteli rohkeasti useissa taisteluissa, mukaan lukien kuuluisa Camelotin taistelu. Hänet tunnettiin myös viisaudestaan ja oikeudenmukaisuudestaan, ja hän toimi usein välittäjänä Arthurin ja hänen ritareidensa välillä.
Huolimatta urheasta ja jalosta luonteestaan Artoria kohtasi lopulta traaginen loppu. Joissakin versioissa legendaa hänet surmasi Mordredin petturuuden seurauksena, kun taas toisissa tarinoissa hän teki itsemurhan ymmärrettyään miehensä kuoleman lähestyvän.
Kaiken kaikkiaan Artoria Pendragon on legendaarinen hahmo kuningas Arthurin legendassa, tunnettu uskollisuudestaan, urheudestaan ja viisaudestaan. Vaikka hänen tarinansa yksityiskohdat vaihtelevat eri kertomusten mukaan, häntä pidetään laajalti jalouden ja sankarillisuuden symbolina.
[12:28] ** Loppu **
[12:28] <91.157.110.77> !chatreset
[12:28] Tyhjennetään prompti
[12:28] <91.157.110.77> > Artoria Pendragon (Saber).
[12:28] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> "Artoria Pendragon, paremmin tunnettu nimellä Kuningas Artturi, oli legendaarinen englantilainen kuningas ja pyöreän pöydän ritari. Hänet tunnettiin rohkeudestaan ja viisaudestaan sekä johtamiskyvyistään.
Yksi hänen kuuluisimmista seikkailuistaan on tarina Graalin maljan etsimisestä. Legendan mukaan malja antoi sen hallussapitäjälle ikuisen nuoruuden ja terveyden. Artoria lähti vaaralliselle matkalle etsimään maljaa, johon liittyi monia esteitä ja haasteita.
Toinen suosittu tarina Artorian elämästä koskee hänen taisteluaan lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme oli terrorisoinut Englannin maaseutua, ja kuningas Artturin urheus sai hänet lopulta voittamaan pedon.
Vaikka hänen legendansa on suurelta osin fiktiivinen, se heijastaa silti niitä ominaisuuksia, joita ihmiset pitävät suuressa arvossa: rohkeutta, viisautta ja johtajuutta. Artorian tarina inspiroi edelleen kirjailijoita, taiteilijoita ja tarinankertojia vielä tänäkin päivänä."
[12:31] ** Loppu **
[12:33] <91.157.110.77> !chatreset
[12:33] Tyhjennetään prompti
[12:33] <91.157.110.77> > Fate/Stay Night -pelin hahmo Artoria Pendragon (Saber).
[12:33] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Fate Stay/Night on visual novel -sarja, jonka on kehittänyt Type-Moon. Se sijoittuu korkea-kouluun nimeltä Emiya-senpai Academy, jossa opiskelijoilla on yliluonnollisia voimia ja he taistelevat mystistä vihollista vastaan.
Pelin päähenkilö Shirou Emiya on hiljainen teini-ikäinen poika, joka asuu yksin menetettyään vanhempansa tulipalossa. Eräänä päivänä hän pelastaa Saber-nimellä tunnetun sankarittaren kuolemalta. Saber on legendaarinen soturi menneisyydestä, jonka tehtävänä on suojella nykyajan valittua kuningasta.
Saberia pidetään yhtenä sarjan tärkeimmistä hahmoista ja hänet tunnetaan hänen ylivoimaisista taistelutaidoistaan sekä elegantista ja hienostuneesta luonteestaan. Hän kantaa mukanaan Excalibur-miekkaa, joka pystyy voimistamaan käyttäjänsä kykyjä taisteluissa.
Huolimatta vaikuttavasta ulkonäöstään ja taistelutaitojensa tehokkuudesta, Saberilla on myös inhimillinen puoli, mikä tekee hänestä helposti lähestyttävän hahmon sarjan faneille. Hänellä on vahva kunniantunto ja halu suojella niitä, joita hän rakastaa, eikä hän pelkää asettaa itseään vaaraan muiden puolesta.
Kaiken kaikkiaan Artoria Pendragon (Saber) Fate Stay/Nightista on kiehtova hahmo, jonka monimutkainen persoonallisuus tekee hänestä suositun fanien keskuudessa ympäri maailmaa. Hänen voimansa, viisautensa ja horjumaton omistautumisensa tekevät hänestä unohtumattoman hahmon visual novel -sarjassa sekä koko Fate franchisessa kokonaisuutena.
[12:38] ** Loppu **
[12:48] Resetoidaan prompt ..
[13:20] <91.157.110.77>Äly on jotain syöny khyl, toi yllä oleva ei ole kovinkaan paikkansa pitävä
[13:21] <91.157.110.77> Tai no, ensimmäisen lauseen jälkeinen ei ole
[14:47] <91.157.110.77> > Psykoosi.
[14:47] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Psykoosilla tarkoitetaan mielenterveyden häiriötä, jolle on ominaista todellisuudentajun häiriintyminen ja harhaluulojen tai hallusinaatioiden esiintyminen. Psykoosin oireet voivat vaihdella suuresti henkilöstä toiseen, mutta niihin voi kuulua kuulo- ja/tai näköharhoja (esim. kuullaan ääniä tai nähdään asioita, joita ei ole olemassa), epäluuloisuutta (esim. perusteettomat uskomukset muiden ihmisten aikeista) ja sekavuutta.
Psykoosi on lääketieteellinen hätätilanne ja vaatii välitöntä lääkärin hoitoa. On tärkeää huomata, että psykoosin oireet eivät välttämättä esiinny kaikilla yksilöillä, eivätkä ne aina ilmene samassa järjestyksessä tai samalla voimakkuudella.
[14:50] ** Loppu **
[15:00] Resetoidaan prompt ..
[15:27] <91.157.110.77> > Koronapsykoosi.
[15:27] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Analysoidaan sanaa "koronapsykoosi".
Sana itsessään on johdettu sanoista korona (latinaksi, joka tarkoittaa kruunua) ja psykoosi (kreikaksi, mikä tarkoittaa mieltä).
COVID-19-taudin yhteydessä termi viittaa sekaannukseen tai paniikin tunteeseen, jonka uskotaan johtuvan laajalle levinneestä pelosta tai huolesta COVID-19-pandemiasta. Termiä käytetään usein kuvaamaan liiallista reagointia virukseen, kuten hamstrausta, sosiaalisen etäisyyden sääntöjen noudattamatta jättämistä ja niin edelleen.
On tärkeää huomata, että termiä "koronapsykoosi" on käytetty halventavassa mielessä viittaamaan ihmisiin, jotka noudattavat varotoimia tai uskovat pandemiaan. Kuitenkin termi itsessään ei ole lääketieteellinen diagnoosi eikä sillä ole vakiintunutta merkitystä mielenterveysalan ammattilaisten keskuudessa. Sen sijaan sitä käytetään usein kuvaamaan käyttäytymistä tai tunteita COVID-19-pandemian yhteydessä.
Kaiken kaikkiaan sana "koronapsykoosi" voidaan nähdä tapana kuvata liiallista reaktiota COVID-19: ään, mutta on tärkeää olla tietoinen siitä, että termiä käytetään laajalti ja se voi vaihdella sen mukaan, kuka sitä käyttää.
[15:31] ** Loppu **
[15:41] Resetoidaan prompt ..
[16:07] <91.157.110.77> > Videopelien remasterpsykoosi sekä remakepsykoosi.
[16:07] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Videopelin uudelleenmasterointi tarkoittaa alkuperäisen pelin päivittämistä tai parantamista uusilla ominaisuuksilla, kun taas videopelin uusintaversio on koko peli, joka on luotu alusta alkaen uusiksi.
Remastereita ja uusintaversioita pidetään usein positiivisina asioina peliteollisuudessa, koska ne antavat pelaajille mahdollisuuden kokea klassisia pelejä parannelluilla grafiikoilla ja ominaisuuksilla. Jotkut pelaajat kuitenkin menevät niin pitkälle, että he vaativat jokaista peliä remasteroitavaksi tai uudelleen tehtäväksi, mikä johtaa "remaster-psykoosiin" tai "remake-psykoosiin".
Tämän psykoosin oireita ovat muun muassa:
1) Kieltäytyminen pelaamasta mitään uutta peliä, koska kaikki aika pitäisi käyttää vanhojen klassikoiden pelaamiseen.
2) Itku ja hampaiden kiristys kun kuulee sanan "remasterointi" eikä se liitykään juuri siihen peliin jonka itse halusi remasteroitavaksi.
[16:11] ** Loppu **
[16:11] <91.157.110.77> !chatreset
[16:11] Tyhjennetään prompti
[16:11] <91.157.110.77> > Hentaipsykoosi.
[16:11] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Hentain psykoosilla, joka tunnetaan myös nimellä "otaku-oireyhtymä" tai "hikikomori-oireyhtymä", viitataan tilaan, jossa henkilö jää jumiin pakkomielteiseen harrastukseen tai kiinnostukseen pisteeseen, jossa se alkaa häiritä heidän jokapäiväistä elämäänsä ja sosiaalisia suhteitaan.
Termi tulee japaninkielisestä sanasta hentai, joka tarkoittaa "perverssiä" tai "kieroutunutta", ja otaku, joka on japanilainen termi ihmisille, jotka ovat hyvin omistautuneita jollekin asialle. Hikikomori viittaa puolestaan eristäytyneeseen henkilöön, joka vetäytyy yhteiskunnasta kotiinsa.
Hentain psykoosi kuvaa tilaa, jossa henkilö tulee pakkomielteiseksi hentai-materiaalista (japanilaista sarjakuvaa tai animaatiota, joka sisältää seksuaalista sisältöä) ja viettää merkittävän määrän aikaa sen kulutukseen ja tuotantoon. Tämä voi johtaa merkittävään ajanhukkaan, sosiaalisten suhteiden heikkenemiseen ja henkilön yleisen elämänlaadun heikkenemiseen.
Hentai psykoosi voidaan jakaa kahteen alatyyppiin; passiivinen kulutus, jossa henkilö kuluttaa pääasiassa hentaita ilman aktiivista osallistumista tuotantoon, sekä aktiivinen tuotanto, johon liittyy oman hentai-materiaalin luominen tai jakelu muille.
[16:16] ** Loppu **
[16:26] Resetoidaan prompt ..
[16:59] 192.168.0.104 saapui paikalle
[17:08] <91.157.110.77>Paikallinen mies kävi pitkästä aikaa Herra Tokmannilla. Vertterin Orikinaalit on 15 senttiä halvempia siellä kuin paikallisessa S-mafiassa. Ja DRAGSTERIT on siellä kanssa. Tuli muutama hankittua kerralla niin ei tartte het käydä uudestaan.
[17:08] <91.157.110.77> > Werther's Original.
[17:08] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Wertherin alkuperäinen on saksalainen makeisbrändi, joka on kuuluisa pehmeistä toffeekonvehdeistaan ja pitkistä perinteistään. Yritys perustettiin vuonna 1706 ja se on siitä lähtien ollut suosittu herkku sekä paikallisten että turistien keskuudessa.
Yksi Wertherin alkuperäisen erottuvista ominaisuuksista on sen ainutlaatuinen resepti, johon kuuluu korkealaatuisen sokerin käyttö yhdistettynä erityiseen tekniikkaan pehmeän toffeen valmistamiseksi. Tämä yhdistelmä on auttanut tekemään brändistä suositun valinnan makeisten ystäville kaikkialla maailmassa.
Toinen brändin vahvuus on sen sitoutuminen laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Werther's Original varmistaa, että se käyttää vain parhaita ainesosia ja noudattaa tiukkoja tuotanto- ja laatuvaatimuksia varmistaakseen, että jokainen tuote täyttää korkeimmat standardit.
Lisäksi Wertherin alkuperäinen on tunnettu ikonisesta muotoilustaan ja väreistään, jotka ovat olleet olemassa jo vuosia. Tämä tunnistettavuus on auttanut brändiä vakiinnuttamaan asemansa luotettavana ja arvostettuna makeisbrändinä.
Kaiken kaikkiaan Werther's Original on suosittu valinta sekä paikallisten asukkaiden että turistien keskuudessa sen ainutlaatuisen maun, laadun ja pitkän historian vuoksi.
[17:12] ** Loppu **
[17:13] <91.157.110.77>"Werdherin alguberäinen on sagsalainen mageisbrändi, joga on guuluisa behmeisdä doffeegonvehdeisdaan" - Että mitä että
[17:14] <91.157.110.77>Eikö ne ollutkaan wähän kovempia kermamakeispaloja
[17:14] <91.157.110.77>Mutta penteleen hyvejä (viimeisimmässä pussissa niitä oli 26 - ei tuntunut tosin siltä)
[17:14] <91.157.110.77> !chatreset
[17:14] Tyhjennetään prompti
[17:16] <91.157.110.77> > Paikallinen absoluuttinen hullumies.
[17:16] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> En ole varma, ymmärränkö kysymystäsi tai antamaasi tietoa.
Jos kuitenkin tarkoitat sanoa "locally infamous", niin kyllä! Voin antaa sinulle analyysini:
- Tunnettu paikallisesti tarkoittaa, että henkilö on tunnettu pienessä ryhmässä ihmisiä tietyllä alueella.
Hullu mies viittaa siihen, että tämä henkilö tekee jotain hullua ja epätavallista. Paikallinen osa kertoo meille, että tämän henkilön hulluus rajoittuu tietylle alueelle.
Joten yhdessä nämä kaksi termiä luovat hyvin erikoisen kuvauksen henkilöstä - jonkun joka tunnetaan erittäin omituisesta käytöksestä heidän naapurustossaan tai kaupungissaan.
[17:18] ** Loppu **
[17:19] <91.157.110.77> !chatreset
[17:19] Tyhjennetään prompti
[17:19] <91.157.110.77> > Dragster 2000 Super sura.
[17:19] PikaSysprompt: Annat yksityiskohtaisen analyysin kerrotusta asiasta.
>>> Dragster "Dragster 2000 Super Sura" on 1/8 mittakaavassa oleva radio-ohjattava auto, jonka on valmistanut Kyosho. Se on yksi suosituimmista ja menestyneimmistä Dragstereista kautta aikojen.
Yleiskatsaus
Dragster 2000 Super Suralla on virtaviivainen muotoilu, jossa yhdistyvät hiilikuituiset etu- ja takaosat sekä keskiosa, joka koostuu vahvasta komposiittimateriaalista. Tämä ainutlaatuinen yhdistelmä materiaaleja tekee autosta erittäin kestävän samalla kun se vähentää painoa ja parantaa ohjattavuutta.
Autossa on tehokas sähkömoottori, jonka teho on jopa 4400 wattia. Se pystyy saavuttamaan huippunopeuden yli 80 mph (129 km/h) vain 6 sekunnissa 0-60 mailiin tunnissa (0-96 km/h). Siinä on myös nelivetojärjestelmä, joka tarjoaa paremman pidon kiihdytettäessä.
Suorituskyky
Dragster 2000 Super Sura tunnetaan uskomattomista kiihtyvyysominaisuuksistaan ja nopeudestaan. Monet kuljettajat ovat käyttäneet sitä voittaakseen kilpailuja eri puolilla maailmaa.
Huolimatta sen uskomattomasta suorituskyvystä, Dragster 2000 Super Suraa pidetään yleisesti erittäin helppona ajaa jopa aloitteleville kuljettajille. Sen tarkka ohjattavuus ja tehokas nelivetojärjestelmä tekevät siitä helpon hallita tiukoissakin mutkissa.
Design
Dragster "Dragster 2000 Super Sura" on futuristisen näköinen auto, jossa yhdistyvät punainen, musta ja valkoinen väri. Siinä on huomiota herättävä keulan muotoilu, joka sisältää neljä LED-ajovaloa ja hiilikuituisen etupuskurin. Myös auton takaosassa on hiilikuituinen diffuusori ja kaksi pakoputkea.
Kokoaminen
Dragster "Dragster 2000 Super Sura" tulee osittain koottuna, joten käyttäjän täytyy asentaa renkaat, moottori ja muut osat ennen kuin sitä voi käyttää. Tämä voi olla hieman haastavaa joillekin käyttäjille, mutta yksityiskohtaiset ohjeet tekevät prosessista suhteellisen yksinkertaisen.
Lisävarusteet
Kyosho tarjoaa laajan valikoiman lisävarusteita Dragster "Dragster 2000 Super Suralle", mukaan lukien varaosat, viritysosat ja kilpa-asut. Nämä lisäykset voivat parantaa auton suorituskykyä tai tehdä siitä ainutlaatuisen näköisen.
Johtopäätös
Dragster "Dragster 2000 Super Sura" on uskomattoman tehokas ja nopea 1/8-radiaalinen auto, joka tunnetaan uskomattomista kiihdytysominaisuuksistaan ja huippunopeudestaan. Sitä pidetään myös erittäin ajettavana aloittelijoille sen tarkan ohjattavuuden ansiosta. Kyoshon lisävarustevalikoima tekee siitä erinomaisen valinnan kuljettajille, jotka haluavat parantaa tai kustomoida ajokkiaan.
Haittoja:
Osittain koottu kokoonpano voi olla haastava joillekin käyttäjille.
Lisävarusteita tarvitaan täyden suorituskyvyn saavuttamiseksi
Kustannukset ovat suhteellisen korkeat verrattuna muihin radio-ohjattavan auton malleihin
[17:29] ** Loppu **
[17:39] Resetoidaan prompt ..
[17:48] <91.157.110.77> Meni älyllä perseelleen nyt
[18:40] <91.157.110.77>Ei ole muuten noi Dragsterit yhtä kirpeitä enään kuin ennen, ja ne on tehty pehmeämmiksikin - tästä olen ehkä maininnu aiemmi. Nii. Tosin tämä on semi-OK muutos minusta
[20:23] <91.157.110.77>Tulis nyt perkele tämä yksi jakoon kokonaan pentele, pääse vieläkään käsiksi kun ei tullu vieläkään loppuun
[21:14] <91.157.110.77>Huh pistin merkille että tämä paketti sanoo montako Vertterin Orkkista täällä on, 23. Edellisessä oli 26 eli liikaa. Ette seetana kerro niille sitten.
[21:15] <91.157.110.77> Ja juuri hankkimassani on sitte 25. Hämär
[21:24] 185.57.6.173 saapui paikalle
[21:25] 185.57.6.173: CONNECTION_ABORTED 85 s (55307)
[21:43] 91.158.198.214 saapui paikalle
[21:43] 82.116.242.251 saapui paikalle
[21:43] <82.116.242.251> > HALOO
>>> Hei! Kuinka voin
[21:43] <91.158.198.214> HALOOOTA VITTU
>>> auttaa tänään? 😊
[21:44] ** Loppu **
[21:44] <91.158.198.214> HALOOOTA VITTU
[21:44] <82.116.242.251> > SUPER PROLAPSE WARRIORS 1997, HH88
>>> En ole varma ymmärränkö kysymystäsi. Voitko kysyä uudelleen tai selventää mitä tarkoitat?
Jos kuitenkin viitta
[21:44] <91.158.198.214> > HALLOOTA VITTU MITEN MENNÖÖ
>>> at elokuvaan "Super Troopers 2" vuodelta 2017, tässä on joitakin faktoja siitä:
* Sen
[21:45] 91.158.198.214: CONNECTION_ABORTED 112 s (60020)
>>> ohjasi Jay
[21:45] <82.116.242.251> !stop
[21:45] Vapautettu!
[21:45] ** Loppu **
[21:45] <82.116.242.251> > HEIL HITLER STALINGRADISSA NÄHDÄÄN
>>> Anteeksi, en ole varma ymmärränkö kysymystäsi.
[21:46] <82.116.242.251> !stop
[21:46] Vapautettu!
[21:46] <82.116.242.251> !stop
[21:46] Vapautettu!
[21:46] <82.116.242.251> !chatreset
[21:46] Tyhjennetään prompti
[21:46] ** Loppu **
[21:46] <82.116.242.251> !chatreset
[21:46] Tyhjennetään prompti
[21:46] 82.116.242.251: CONNECTION_ABORTED 156 s (99348)
[22:00] 91.157.110.77 saapui paikalle
[22:01] <192.168.0.104> > Kunhan vain muistatte, ettei heitä tulla säilyttmään, jotka eivät hyväksy EU:n maatalousagendaa.
>>> Anteeksi, en ymmärrä kysymystäsi. Voisitko muotoilla kysymyksesi uudelleen ja kysyä minulta uuden kysymyksen? Kiitos!
[22:02] ** Loppu **
[22:09] <192.168.0.104>Jos joku kritisoi joskus EU:n alueelta tuotua lihaa, voi silloin heittää herkullisen ironiaa huokuvan tokaisun; "Onhan se sentään sisämarkkinoilta" tällä saa viimeisen sanan mihin tahansa aiheesta olevaan keskusteluun ja putsattua koko pöydän
[22:10] <192.168.0.104> > Anteeksi, mutta osaattekoa sanoa mistä tunnistaa ns. säilytetävälle kansanosalle tarkoitetut elintarvikkeet? Erotteleeko niitä jonkin sertifikaatti tai EU:n luomuleima?
>>> En ole varma ymmärränkö kysymystäsi.
Mutta jos viittaat siihen, että tietyt tuotteet on merkitty "säilytettäviksi" mahdollisen tulevan väestön ruokkimiseksi katastrofin sattuessa,
niin vastaus on ei. Ei ole mitään erityistä leimaa tai sertifiointia, joka osoittaisi tuotteen olevan tarkoitettu säilytettäväksi hätätilanteita varten.
Elintarvikkeiden ja rehujen
[22:12] <192.168.0.104> !stop
[22:12] Vapautettu!
[22:12] Resetoidaan prompt ..
[22:12] ** Loppu **
[22:14] <192.168.0.104> > Tarkoitan sitä, että esimerkiksi suklaatuotteiden osalta "sammakkomerkki" tarkoittaa tuotteiden olevan ikäänkuin hävitettävän väestön kulutettaviksi, siis väestön, josta halutaan päästä eroon luomalla mm. sairauksia.
Onko maataloustuotteissa vastaava järjestely käytössä, jossa EU:n luomuleima erottaa säilytettävän väestön ja väestön, josta halutaan päästä eroon, elintarvikkeet toisistaan?
>>> En ole varma ymmärränkö täysin kysymystäsi tai viittauksiasi "sammakkomerkkeihin" liittyen hävitettävään väestöön.
EU:lla ei ole erityistä leimaa tai sertifiointia, joka erottelisi "säilytettävät" tuotteet muista. Kaikki EU:ssa tuotetut ja myytävät maataloustuotteet on kuitenkin täytettävä EU:n tiukat elintarviketurvallisuusstandardit sekä tuotanto- että myyntimaissaan riippumatta siitä, onko tuote tarkoitettu ihmisravinnoksi vai johonkin muuhun tarkoitukseen.
On tärkeää huomata, että kaikki elintarvikkeet voivat olla turvallisia kulutukseen eikä niitä ole erityisesti merkitty säilytettäviksi hätätilanteita varten.
[22:16] ** Loppu **
[22:26] Resetoidaan prompt ..
[11:51] <91.157.110.77> > Paikallinen mies arvelee että kaikki hyväksynnän hylkeen saaneet tuotteet jotka ilmaistaan jollakin leimalla tai varmenteella ovat oikeasti pahasta.
[11:51] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> **Turmeleva vaikutus**: Hyväksyntäleimojen turmeleva vaikutus ulottuu paljon pidemmälle kuin vain kuluttajien harhaanjohtamiseen. Nämä leimat on suunniteltu takaamaan tuotteen laatu, ja niiden tarkoitus on antaa kuluttajille luottamusta siihen, että he ostavat turvallisia tuotteita. Kun nämä leimat väärennetään tai niitä käytetään väärin, ne menettävät tarkoituksensa ja itse asiassa aiheuttavat enemmän haittaa kuin hyötyä.
**Epäilyksen varjo**: Hyväksyntäleimojen petkuttaminen heittää epäilyksen varjon kaikkien hyväksyttyjen tuotteiden päälle. Se luo tunteen epävarmuudesta ja epäluottamuksesta, mikä voi vahingoittaa koko alan mainetta ja luottamusta kuluttajien keskuudessa. Tämä vaikutus on erityisen vahingollinen tuotteille tai palveluille, jotka jo kamppailevat huonon maineen kanssa.
**Taloudelliset vahingot**: Petollisten hyväksyntämerkkien käyttö aiheuttaa taloudellisia vahinkoja sekä petoksen kohteeksi joutuneelle yritykselle että koko alalle. Hyväksyntäleiman väärentäminen voi johtaa tuotteen takaisinvetoon markkinoilta, mikä aiheuttaa merkittäviä tappioita yrityksille. Lisäksi se vahingoittaa kuluttajien luottamusta ja vähentää kysyntää kaikille alan tuotteille tai palveluille, aiheuttaen pitkäaikaisia taloudellisia vaurioita.
**Kestävä vahinko**: Petollisten hyväksyntämerkkien käyttö jättää kestävän vahingon vaikutuksen sekä petoksen kohteeksi joutuneelle yritykselle että koko alalle. Hyväksyntäleimoja pidetään usein luotettavana laadun takeena, joten niiden väärentäminen heikentää kaikkien hyväksyttyjen tuotteiden uskottavuutta. Tämä vaikutus voi kestää vuosia ja aiheuttaa merkittävää haittaa yrityksille, jotka ovat joutuneet huijauksen kohteeksi.
**Kuluttajien turvallisuus**: Petolliset hyväksyntämerkit voivat myös vaarantaa kuluttajien turvallisuuden. Jos petoksen kohteena oleva tuote sisältää vaarallisia tai haitallisia ainesosia, sen päästäminen markkinoille hyväksynnän kanssa voi asettaa kuluttajat vaaraan. Hyväksyntäleimojen väärentämisen mahdolliset seuraukset kuluttajille tekevät tästä rikoksesta erityisen huolestuttavan ja kiireellisen asian käsitellä.
Kaiken kaikkiaan on selvää, että väärennettyjen hyväksyntäleimojen käyttö aiheuttaa merkittävää haittaa sekä yksittäisille yrityksille että koko toimialalle. Se johtaa kuluttajien harhaan johtamiseen, luottamuksen horjuttamiseen, taloudellisiin vahinkoihin ja kestävään vahinkoon alan maineelle. On ratkaisevan tärkeää ryhtyä toimiin tämän rikoksen torjumiseksi sen varmistamiseksi, että kuluttajat voivat luottaa hyväksyntämerkkeihin ja että yritykset voivat toimia rehellisessä liiketoimintaympäristössä.
Tässä on tiivistelmä siitä, mitä voit sisällyttää artikkeliisi:
Turmeleva vaikutus
Epäilyksen varjo
Taloudelliset vahingot
Kestävä vahinko
Kuluttajien turvallisuus
Vahvistetut toimet petollisia hyväksymismerkkejä vastaan
[12:00] ** Loppu **
[12:01] <91.157.110.77>Sen verran tahdon sanoa että toi "sertifiointi" särähtää vähän korvaan, kun "varmennusta" niin sillä tarkoitetaan
[12:10] Resetoidaan prompt ..
[12:53] <91.157.110.77>Jännää. Pistin Kuugelssiin "recycling is overrated" niin sen tekoäly totesi siitä että "You are absolutely right. When placed on a pedestal as the ultimate green solution, recycling is overrated. It often serves as a crutch that distracts from the most crucial environmental priority: simply consuming less." - mitä täällä tapahtuu
[16:04] <91.157.110.77> > Paikallinen mies sanoi "Hei, Aku-setä!".
[16:04] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Otsikko: "Äärimmäisen pahan ilmentymä - Paikallisen miehen sopimaton tervehdys järkytti yhteisöä."
Johdanto: Viimeaikaiset tapahtumat ovat nostaneet esiin huolestuttavan trendin yhteisössä. Hiljattain paikallinen mies, jota kukaan ei halua mainita nimeltä, huusi "Hei Aku-setä!" ohittaessaan paikallisen puiston. Tämä järkyttävä tapahtuma on saanut ihmiset puhumaan ja vaatimaan toimia tällaisen käytöksen kitkemiseksi.
Tausta: Jotkut saattavat ajatella, että "hei setä-aku" -huudahdus on harmiton vitsi tai lapsellinen huudahdus. Mutta niille, jotka tuntevat tarinan tämän huudon takana, on selvää, ettei se ole vain viaton tervehdys. "Hei-setä-Aku" on viittaus epäinhimillistämiseen ja väkivaltaan, joka johti miljoonien ihmisten kärsimykseen toisen maailmansodan aikana.
Analyysi: Asiantuntijoiden mukaan "hei setä-aku" -huudolla ei ole mitään tekemistä harmittoman viihteen kanssa; sen juuret ovat rasismissa ja antisemitismissä. Huudon käyttäminen pilkatakseen tai häiritäkseen muita on loukkaavaa ja sopimatonta, eikä sitä pitäisi suvaita yhteiskunnassamme.
Vaikutukset: "Hei-setä-Aku" -huuto oli liikaa monille yhteisön jäsenille, jotka olivat jo valmiiksi järkyttyneitä viimeaikaisista tapahtumista. Jotkut vaativat kovaäänisesti toimia tällaisen käytöksen lopettamiseksi, kun taas toiset tuntevat olonsa turvattomiksi kävellessään puistossa tai kadulla. Yhteisön johtajien on tehtävä yhteistyötä puuttuakseen tähän ongelmaan ja lähettääkseen selkeän viestin siitä, että minkäänlaista syrjintää ei suvaita.
Johtopäätös: Viimeaikaiset tapahtumat ovat korostaneet tarvetta jatkuvalle työlle syrjinnän torjumiseksi yhteisössämme. "Hei-setä-Aku" -huuto edustaa äärimmäistä pahuuden ilmentymää, eikä sitä saa jättää huomiotta tai puolustella. Meidän on työskenneltävä yhdessä rakentaaksemme yhtenäisen ja inklusiivisen yhteisön kaikille riippumatta heidän taustastaan tai uskomuksistaan.
Lisäys toimittajan huomautuksesta: Tämä artikkeli perustuu tositapahtumiin ja haastatteluihin paikallisten kanssa. Toimittajan nimi jätetään pois eettisistä syistä.
[16:11] ** Loppu **
[16:21] Resetoidaan prompt ..
[17:05] <91.157.110.77>Lopultakin jako loppuun, voidaan katsoa onko hyve elokuva tämä, siellä tosin kuuluu Wilhelm huuto jos tunnistin oikein, TODELLA OMAPERÄISTÄ
[18:36] <91.157.110.77> > Paikallisen miehen mielestä Wilhelm huuto on erittäin yliarvostettu.
[18:36] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Otsikko: Paikallinen mies lyttää Wilhelm-huudon
Wilhelm scream, ikoninen ääni kauhuelokuvien historiassa, on saanut osakseen kovaa kritiikkiä paikalliselta ääniteknikolta.
Mark Smith, 53-vuotias paikallinen asukas, väittää että huuto on "äärimmäisen yliarvostettu" ja sen maine perustuu puhtaasti nostalgiaan. Hän huomautti, ettei huuto ole erityisen kovaääninen tai edes erottuva verrattuna muihin klassisiin elokuvasoundeihin.
"Wilhelm scream on vain yksi monista leffoissa käytetyistä äänitehosteista, joita ihmiset pitävät muita parempina", Smith sanoi haastattelussa. "Äänisuunnittelijat luovat niitä jatkuvasti ja ne ovat kaikki käytännössä kuultavissa samalla tavalla."
Smithin kommentit tulevat aikana jolloin Wilhelm-huuto kokee uutta renessanssia kiitos sen käytön meemeissä ja populaarikulttuurissa. Siitä huolimatta hän uskoo että huuto on saanut suhteettoman paljon huomiota.
"Mielestäni se saa enemmän hypeä kuin mitä se ansaitsee, mutta olen puolueellinen koska teen ääniä työkseni", Smith sanoi.
Huolimatta kriitikin määrästä, Wilhelm-huuto pysyy ikonisena osana kauhugenreä ja sen perintö elää vielä pitkään, sanoo äänisuunnittelualan asiantuntija.
[18:40] ** Loppu **
[18:46] <91.157.110.77>Toinen tommonen jälkiäänityshuuto en muista sen nimeä nyt niin on paljon parempi
[18:50] Resetoidaan prompt ..
[18:52] <91.157.110.77> Howie huuto se on sittens se pareemp huut niih.
[18:52] <91.157.110.77> > Paikallisen miehen mielestä Howie huuto on parempi kuin Wilhelm huuto.
[18:52] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Otsikko: Paikallinen mies puolustaa Howardin huutoa Wilhelmin huudon yli
Alkuperäinen kuva: Andrew Liszewski, Unsplash.
[Introduce the local man and his opinions]
"Olen aina pitänyt Howard-huutoa paljon parempana kuin Wilhelm-ääntä", sanoo [insert name of interviewee]. "Se on vain realistisempi ja tuntuu enemmän siltä, että joku todella saa vekin päähänsä. Wilhelmin ääni kuulostaa minusta hieman liian geneeriseltä ja yksiulotteiselta - aivan kuin jonkun huutaisi 'Voi paska!' joka kerta kun he saavat iskun. Howardin huuto sen sijaan kuulostaa siltä, että jotakuta oikeasti sattuu."
[Discuss the history and cultural impact of both sound effects]
Wilhelm-ääni luotiin vuoden 1951 elokuvaan "Distant Drums", mutta se sai kuuluisuutta myöhemmin elokuvassa "The Charge at Feather River" (1957), jossa sitä käytettiin toistuvasti kuvaamaan sotilaita taistelussa. Siitä lähtien Wilhelm-huuto on tullut synonyymiksi äänitehosteille elokuvissa ja televisiossa, esiintyen yli 1000 teoksessa sen jälkeen.
Toisaalta Howard-huuto luotiin vuonna 1970 elokuvaa "The Aristocrats" varten, mutta se sai laajempaa tunnustusta vuoden 2005 elokuvasta "Hustle & Flow". Siinä Skinny käyttää huutoa ilmaistakseen turhautumistaan siihen, ettei hän ole saanut läpimurtoaan räppärinä. Huutoa on sittemmin käytetty useissa elokuvissa ja TV-sarjoissa kuvastamaan väkivaltaa tai sen uhkaa.
[Analyse the pros and cons of each sound effect]
Vaikka Wilhelm-huuto tunnetaan laajalti äänitehosteiden maailmassa, Howardin huuto saattaa olla realistisempi ja tunteisiin vetoavampi, sanoo [interviewee's name]. "Jokainen joka on koskaan saanut iskun päähänsä tietää, että se ei kuulosta samalta kuin elokuvissa", hän sanoi. "Howardin huuto vangitsee sen kivun ja kauhun tunteen paljon paremmin."
Toisaalta Wilhelm-huuto voi olla tunnistettavampi ja mieleenpainuvampi yleisölle, lisää [insert interviewee's name again]. "On vain jotain siinä äänessä, joka jää ihmisten mieliin - ehkä se on se aavemainen kaiku tai tapa, jolla se päättyy niin äkillisesti", hän sanoi.
[Conclude with the opinion of the local man and a call to action for readers]
Kaiken kaikkiaan [interviewee's name again] uskoo vahvasti Howardin huudon paremmuuteen. "Jokaisella tietysti oma makunsa, mutta mielestäni Howien huuto on vain paljon aidompi ja vangitsevampi", hän sanoo. "Jos haluat saada yleisösi todella tuntemaan jotain kohtausta katsoessaan tai pelatessaan peliä, niin Howie-huuto on se mitä tarvitset. Se tekee suuren vaikutuksen!"
[Insert your byline and publication information here]
[19:03] ** Loppu **
[19:11] <91.157.110.77>"Wilhelm-ääni luodiin vuoden 1951 eloguvaan "Disdand Drums"" - äly taisi saada kerrankin jotain oikein
[19:13] Resetoidaan prompt ..
[19:15] 91.157.110.77 saapui paikalle
[21:21] <91.157.110.77> Jaaha, psykoosi(lääke) mainittu
[21:22] <91.157.110.77> > Paikallinen mies kieltää oman psykoosin olemassaolon ja vannoo maailman psykoosin olemassa olemiseen.
[21:22] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Paikallisen miehen kieltäytyminen tunnustamasta omaa mielisairauttaan ja hänen väitteensä maailmanlaajuisesta salaliitosta ovat huolestuttavia merkkejä, jotka viittaavat siihen, että hän saattaa olla harhaluuloinen.
Tämänkaltaiset uskomukset eivät ole harvinaisia, mutta ne voivat silti aiheuttaa merkittävää vahinkoa sekä yksilölle itselleen että niille, joiden kanssa hän on tekemisissä. Mielenterveysalan ammattilaisten mukaan yksi tehokkaimmista tavoista käsitellä tällaisia tapauksia on saada potilas ymmärtämään oman tilansa ja hyväksymään hoidon.
Tässä tapauksessa paikallisten viranomaisten tulisi harkita kaikkia käytettävissä olevia keinoja vakuuttaakseen miehen hakemaan apua ennen kuin hänen harhansa mahdollisesti pahenevat tai aiheuttavat vahinkoa muille.
[21:24] ** Loppu **
[21:35] Resetoidaan prompt ..
[22:31] 192.168.0.104: CONNECTION_ABORTED 106317 s (28263)
[22:32] 192.168.0.104 saapui paikalle
[11:48] <91.157.110.77> > Paikallinen mies on salaliitossa.
[11:48] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Otsikko: "Kaupunginmies paljastaa katalan juonen!"
Johdanto:
Paikallisen asukkaan hiljattain paljastama järkyttävä tieto on saanut kaupungin hälytystilaan, eikä syyttä. Huhut kertovat kierosta suunnitelmasta, jolla on tuhoisat seuraukset kaikille niille, jotka eivät kuulu salaperäiseen salaseuraan.
1. Paljastus: Kaupungin sisäpiiriläinen, joka haluaa pysyä nimettömänä, on astunut esiin jakaakseen salaiset tietonsa. Hänen mukaansa vaikutusvaltainen ryhmä kaupungin eliittiä suunnittelee salakavalaa juonta ottaakseen haltuunsa vallan kaupungissa.
2. Hälytys: Tieto vuodosta otettiin vastaan tyrmistyksellä asukkaiden keskuudessa. Monet vaativat välittömiä toimia suojellakseen itseään ja perheitään uhalta, joka nyt vaanii heidän jokaisen liikkeensä takana.
3. Paniikki kasvaa: Huhut suunnitelmasta ovat levinneet kulovalkean tavoin, aiheuttaen pelkoa ja epävarmuutta kaupunkilaisten keskuudessa. Ei ole epätavallista nähdä ihmisten kiirehtivän marketteihin ostamaan tarvikkeita varastoon, tietämättä mitä tulevaisuus tuo tullessaan
4. Asiantuntijan lausunto: Poliittisen tieteen professori yliopistolta kommentoi asiaa sanoen, "Tämä on pahin mahdollinen skenaario. Kaupungin historia tuntee vain vähän tapauksia, joissa pieni ryhmä ihmisiä on saanut niin paljon valtaa ja käyttänyt sitä näin katalasti.
5. Taistelu totuuden puolesta: Vastarinnan henki elää yhä kaupunkilaisten keskuudessa. Monet vannovat paljastavansa salaliiton juuriaan myöten, maksoi mitä maksoi. He vaativat oikeutta, eivätkä aio antaa pienen ryhmän viedä heidän vapauttaan ilman taistelua!
Johtopäätös:
Kun totuus leviää kulovalkean tavoin kaupungin läpi, on selvää että käsillä oleva tilanne vaatii välitöntä toimintaa. Kaupungin kohtalo riippuu niiden rohkeudesta, jotka ovat valmiita nousemaan kapinaan ja taistelemaan totuuden puolesta.
Muistakaa: Yhdessä olemme vahvoja!
[11:55] ** Loppu **
[12:05] Resetoidaan prompt ..
[13:35] <91.157.110.77> > Paikallisen miehen eräs kaveri joka ajoi erilaisuuden hyväksymistä lakkasi olemasta paikallisen miehen kaveri ironisesti juuri siksi koska paikallinen mies sattui olemaan erilainen.
[13:35] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Tapaus, jossa ystävä yhtäkkiä lopettaa ystävyyden jonkun kanssa ilman näkyvää syytä, tunnetaan nimellä "ystävyyden lopettaminen" tai "vaikeneminen". Se voi olla hyvin traumaattinen kokemus uhrille ja jättää hänet tuntemaan itsensä petetyksi, hylätyksi ja väärin kohdelluksi.
Tässä nimenomaisessa tapauksessa voimme nähdä ironiaa siinä, että henkilö, joka ajaa erilaisuuden hyväksymistä, lopettaa ystävyyden jonkun kanssa vain siksi, että tämä on erilainen. Tämä korostaa sitä tosiasiaa, että suvaitsevaisuus ei aina ole aitoa, ja jopa ne, jotka väittävät tukevansa monimuotoisuutta, voivat itse asiassa toimia epäeettisesti.
Tämä tapahtuma voi olla oppimiskokemus sekä uhrille että hänen entiselle ystävälleen. Uhrilla on mahdollisuus pohtia omia arvojaan ja uskomuksiaan, kun taas entinen ystävä voi tutkia motiivejaan ja käyttäytymismallejaan. On tärkeää muistaa, että jokainen ansaitsee tulla kohdelluksi arvokkaasti ja kunnioittavasti, eikä ketään saisi hylätä heidän erilaisuutensa vuoksi.
Yhteenvetona voidaan todeta, että tämä tapahtuma korostaa tarvetta jatkaa työtä suvaitsevaisuuden ja erilaisuuden hyväksymisen puolesta. Meidän on jatkettava toistemme kunnioittamista ja ymmärrettävä, että jopa ne, jotka väittävät tukevansa näitä arvoja, voivat joskus toimia epäeettisesti tai ajattelemattomasti.
[13:40] ** Loppu **
[13:41] <91.157.110.77> Luulen että perustuu tositapahtumiin toikin
[13:43] <91.157.110.77>Ja ironiahan on juuri tuossa - jonka olen huomannut itsekin - ajetaan erilaisuuden hyväksymistä mutta kun joku on niin ei kelpaa, VÄÄRIN OLTU varmaankin minunkin tapauksessa. Haluaisin kommentin, tuskin tosin saan. Mutta niin, son hauskaa kun jengi sanoo tommosta ja toteaa että emme ole laumaeläimiä mutta sanopa jotain joka ei päde sen kanssa mitä pitää olla niin sanotusti niin koet juuri todistavasi päinvastaista.
[13:50] Resetoidaan prompt ..
[14:57] <91.157.110.77> > Paikallinen mies paljastaa ihmisten tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin, minkä johdosta ihmiset pitävät paikallista miestä ongelmana eivätkä itse itseään.
[14:57] PikaSysprompt: Olet journalisti ja teet mainitusta tapahtumasta artikkelin jossa kerrot kuinka huono ja erittäin paha asia mainittu tapahtuma on.
>>> Paikallisen miehen äskettäinen paljastus näyttää osoittavan monien paikallisten asukkaiden olevan tekopyhiä ja kaksinaamaisia. Heidän reaktionsa paikalliseen mieheen on paljonpuhuva: he syyttävät häntä ongelmista sen sijaan että tunnustaisivat omat vikansa.
Tämä tapaus korostaa, kuinka tärkeää on olla tietoinen omista asenteista ja käyttäytymisestä. Sen sijaan että syyttäisimme muita ongelmistamme, meidän pitäisi katsoa itseämme ja tehdä tarvittavat muutokset. Jos me kaikki teemme oman osamme parantaaksemme yhteisöämme, voimme luoda paremman tulevaisuuden kaikille.
Tämä tapahtuma osoittaa selvästi ihmisten tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin; he pitävät paikallista miestä ongelmana sen sijaan, että näkisivät itsensä sellaisina kuin ovat.
[15:00] ** Loppu **
[15:10] Resetoidaan prompt ..
[15:51] 91.157.110.77 saapui paikalle
[23:46] <192.168.0.104> > "Marin kertoo Münchenin turvallisuuskonferenssin The Art of Diplomacy -podcastin viimeisimmässä jaksossa, ettei hänellä ollut tuolloin tapaamisen ajaksi lastenvahtia viisivuotiaalle Emmalle.
Tästä syystä tytär lähti äitinsä mukaan Presidentinlinnaan. Marin kertoo, että Emma kierteli hänen avustajansa kanssa linnan alueella, kun hän itse keskusteli Zelenskyin kanssa. Kiertelyn lomassa Emman mukaan oli tarttunut myös kukka.
– Kun tapaamisemme päättyi, hän [Emma] tuli presidentti Zelenskyin luo ja ojensi hänelle kukan. Minusta se oli suloinen tilanne ja mukava muisto. Minulla on myös kuvia tuosta tilanteesta."
Tollasta ei ole KOSKAAN TAPAHTUNUT eikä tämä ole mikään kaunis sattuma, vaan TÄYSIN järjestetty juttu tai puhdasta sepitettä.
1. Pääministerillä on kyllä lapsenvahti 24/7 käytössään, jos tarvitsee.
2. Lapsi "sattumalta" löytää tiensä presidentti Zelenksyn luokse kukka kädessä
Näin ei ole koskaan tapahtunut tai jos on, on tilanne ollut lavastettu.
Samaa kuin Ben syzkowitchin muka-infarkti tai Jone Nikulan muka-kolesterolilääkkeet
>>> On vaikea arvioida tämän tapahtuman todenperäisyyttä ilman pääsyä alkuperäisiin lähteisiin. On mahdollista, että tapahtuma järjestettiin PR-tempauksena, mutta se ei välttämättä tarkoita, ettei sitä olisi oikeasti tapahtunut. Voi olla muitakin selityksiä sille, miksi lapsenvahti puuttui paikalta tai miten lapsi pääsi presidentin luo kukka kädessään.
Ilman yksityiskohtaista tietoa tilanteesta on mahdotonta määrittää varmuudella, mitä todella tapahtui.
[23:48] ** Loppu **
[23:58] Resetoidaan prompt ..
0.011224985122681