139 Käyttäjää paikalla!
0.010998010635376
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy
Etusivu -> PenaSäätiöt -> Penan suosio
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Penan suosio
Lähetetty: 29.3.2013 01:17 Minä tässä vain haen Penalle suosiota vilinkikeinoin - jos sallitte ![]() Ei näitä kuitenkaan kukaan lue, niin ei se haittaa vaikka paljastankin. Keinoja en paljasta ![]() ![]() ![]() Vai paljastaisinko, eikun jos ne sattuu lukemaan ei vilunkini onnistu. Ehkä joskus kun olemme tarpeeksi suosittuja, voin paljastaa vilunki pelejä, jolla osuvuutta sivustolle saa parannettua. HUOM osuvuutta sivustolle! Se, että ihmein alkaa viettää aikaa sivustolla on oma tieteenaiheensa, se ei useimmissa ihmistyypeissä ole vahvinta tiedettämme, mutta pyrimme parantamaan sitäkin osa-aluetta kokoajan. ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: Penan suosio
Lähetetty: 29.3.2013 01:31 Itse asiassa en tiiä arvioinko käyttäjämäärämme väärin. Arvioin vain ulkopuolisilta referereiltä tuilleita käyttäjiä, No, aika varma merkki se on, mutta silti en ole vielä päässyt "sinut" itseni kanssa mitä tarkoittaa "käviämäärä", onko se yhtä kuin tunnin sisällä uilkoapäin tulleet, vuorokauden sisällä ulkoapäin tulleet vain oikeasti ensimmäistä kertaa Penalle tulevat ihmiset. No viimeeksi mainittu ei oikein toimisi, sillä sisäiset verkot, intranetit ynnä mut oppilaitosten verkot saavat monta ihmistä tulemaan samsta IP-osoitteesta. Ennemminkin, joskos ottaisimme periaatteen "viikko tulematta = uusi käyttäjä", vai olisiko vuorokausi parempi? ![]() Nykyisillä resursseilla meillä olisi mahdollista generoida tunnin tai päivän käyttäjistä graafinen tilasto - se vain vaatisi mekaanista ohjelmointia ja se onyleensö sellainen asia joka tehdään "joskus", se on vitun tylsää mekaanista ohjelmointia eiku oikeastaa kaikkihan PHP juttu on sitä paitsi joku erikoinen kuten vilunkipelillä saatava suosio, no se tehdään kun jaksetaan iiiis unelmani graaafinen kuva käyttäjämääristä. ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: Penan suosio
Lähetetty: 29.3.2013 01:36 Pahoittelen,että olen nauttinut viina paukkuja näin suuria sanoja ja pieniä tekoja kannnattaa luvata humalassa tehdä vaikka mitä,eijoudu katumaan sitä kosta "Tuohan on vain humalassa". Hyi hyi setää. Itse asiassa tajusin juuri, ettei tänne tule paljoa kirjoitettua selvällä nupilla, onkos se merkki siitä,että PENA VIE TURMIOON >:>O:>O:>O:>O ![]() ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025