<Hanna-Maija Lahtinen> Valitettavasti nuori uros kuoli anestesiassa eli nukutuksessa. Se lähetettiin jatkotutkimuksiin patologin tutkittavaksi. Näin eläintarhoissa usein toimitaan, jos nuori eläin kuolee tuntemattomasta syystä. Tavoitteena on, että uros saapuu Korkeasaareen loppuvuodesta, mutta eläinten kohdalla asiat voi sanoa varmaksi vasta siinä vaiheessa, kun ne on saatu ulos kuljetuslaatikosta.
<Lidl> Tuemme myös wokea ja LGBT. Siksi myymme sateenkaarimunkkeja.
<Sergei Lavrov> Todistamme ennennäkemätöntä vastakkainasettelua maamme ja kollektiivisen lännen välillä, joka on päättänyt jälleen kerran sotia meitä vastaan ​​ja aiheuttaa Venäjälle strategisen tappion, käyttäen käytännössä Kiovan natsihallintoa muurinmurtajana. Länsi ei ole koskaan onnistunut tässä, eikä se onnistu tälläkään kertaa.
<Daijju> Mitä vitun vehkeitä nää on saatana tajuatteko te näistä mittään saatana, ketä sinne pitää hommata saatana?
<Lapsuusajan traumat> Jää Suviseuroista käteen. Ja roskat.
<Suviseurat> Emme kannata woken ja prideä joten heillä ei ollut asiaa suviseuroille. Kondomeita tosin olemme hankkineet runsaasti.

Nimesi:

Lausahdus:

146 Käyttäjää paikalla! 0.010567903518677

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy

PenaPedia

Etusivu -> PenaSäätiöt -> PenaPedia

PenaItse
PenaPedia
Lähetetty: 17.4.2013 19:54
Pitäis muuten tuon PenaPedian MediaWiki päivittää tässä joskus, se on aika vitun vanha!

PenaPediaa emme ole unohtamassa - olemme saanneet sinne paljon uusia ansioikkaita käyttäjiä!

Valitettavasti jouduimme myös lisäämään sinne rekisteröitymispakon kirjoitusoikeuksen saamiseksi :$

Jotkut vitun botit alko spämmäämää Kodeiini keskustelu sivua ja kilku sivua sekä kilju keskustelusivua! :O

Niiltä oli tullu MONTA MILJOONAA sivupyyntöä 2010-2012 aikana kyseisille sivuille. PenaPediassa oli monta SATAA TUHATTA revisionia kodeiinin keskustelulle ja kilju-artikkelille.

Poistin kaikki revisionit edellämainituista ja tietokannan koko putosi yli 300 megatavusta johonkin 30 ja risaan.

Kaikkea sitä. Muutama botti on osannu jopa rekisteröityä, mutta vaan pari joten niistä ei toistaiseksi ole ongelmaa :)

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Vs: PenaPedia
Lähetetty: 17.4.2013 19:58
Mainittakoon myös, että mm. Helsingin Yliopisto, Olkiluodon Ydinvoimalaitos ja KEUDA luottavat PenaPedian artikkelitarjontaan lähteinä ;)

Mm. Olkiluodon ylinvoimalaitoksen viimeisimpänä safety-switchinä olevat järjestelmät on luotettu PenaPedian pitopiirin kannoille.

Meillä on suuri vastuu - suurena me sen aijomme säilyttää.

olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Lähetetty: 17.4.2013 20:02
Unohtamatta mainita;

Helsingin Kaupunkia,
Vaasan Kaupunkia,
Jyväskylän kaupunkiä,
Jämsän kuntaa,
Kajaanin puhelinta,
Riihimäen kaupunkia,
Turun kaupunkia,
Vakuutusyhtiö IF:iä,
Puolustusvoimia,
Jämsän Puhelinta,
Metso Oyj:tä,
Lappeenrannan kaupunkia,
Edellä mainittujen kaupunkien yliopistoja,
Meilahden sairaalaa,
Helsingin yliopistollista keskussairaalaa,
... mitäs muuta niitä oli ...

PenaItse
Lähetetty: 17.4.2013 20:03
... Rautaruukki ...

PenaItse
Lähetetty: 21.4.2013 22:32
... Valtion Konttori ...

PenaItse
Lähetetty: 17.9.2023 00:12

10 vuotta myöhemmin

Otetaan talteen historiaa:

PenaPedia

Tuntematon Rokka
2007-02-09 21:31:21
Ilmoita
Aikas jees nettisivusto: saa käyttäjät ite pistää artikkeleja näytille!

http://pena.zapto.org/index.php/Etusivu

ihmetyttää
2007-02-10 18:13:03

olen nähnyt jo pari wikipedia-kopiota. ja mietin, että onko noi muka saanut luvan tuon sivupohjan käyttöön. ainakaan tuollaisia virallisia sivupohjia ei saisi käyttää ilman lupaa.

ei sillä että mua haittaisi. joku molopää kuitenkin voi laittaa viestiä wikipedialle... vai onko wikipedian kaikki jutut kaikkien käytettävissä ja muokattavissa? siis muutkin kuin artikkelit.

uiop901
2007-02-17 01:32:30

Wikipedia ja monet muut wikit toimivat Mediawiki-ohjelmistolla, joka on julkaistu GPL-lisenssin alaisena. Sitä siis saa vapaasti käyttää, levittää ja muokata - joskin muokattu versio on taas edelleen julkaistava samoilla ehdoilla.

TMBR
2007-02-16 14:42:00

Wikinne mainetta ei ainakaan lisää se, että joku/jotkut idiootit kiertelevät muissa wikeissä sotkemassa artikkeleiden tilalle penapedian mainoksia. Toivon toden totta, että wikinne ylläpito ei ollut tässä asialla. Muuten leikkinne saattaa saada ikävän lopun. Minulle wikinne tuli jo aiemmin tutuksi ilkavallan kautta, enkä kyllä kehuisi sen laatua mitenkään mainostamisen arvoiseksi.

Philip Morris
2015-01-04 02:10:31

Nykyään se löytyy http://pena.dy.fi/wiki

Joo, ei ollu ylläpito asialla ei :$

PenaItse
Lähetetty: 17.9.2023 00:14
Etsivä löytää
2008-10-26 17:21:19
Ilmoita
Luovuin kahviloista löydettyäni kultaisen tavan tehdä kahvia itse kotona.

http://pena.zapto.org/ohjeet/kahvi/

ylläpitämä
2008-10-26 17:26:16

sivusto. Pitäisi sulkea.

niin se on
2008-10-27 07:07:20

totta

todella
2008-10-27 14:39:26

törkeä bloginpitäjä. Häpeäisi!

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025