114 Käyttäjää paikalla!
0.0085439682006836
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy
Etusivu -> Yleinen keskustelu -> Emotytöt
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Emotytöt
Lähetetty: 27.4.2013 01:41 Tajusin juuri,että emotytöt on kauniita. Olen ilmeisesti tiennyt sen jo monta vuotta, mutta nyt vasta tiedostin asian. Myös peikkotytöt on kauniita. Siitä syystä kampasin oman hiuksen vasemmalle. Poistin jakauksen. Nyt ei ole jakausta. Huomenna kampaan ne takaisin. Värjäisin hiukset mustaksi jos voisin värjätä ne takasin oikean väriseksi. En kehtaa värjätä mustaksi. Ihailen ennemmin emotytön hiusta. Tai peikkotytön ![]() Oli ne minkä värisiä tahansa. ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: Emotytöt
Lähetetty: 27.4.2013 01:51 Neljä tai viis vuotta sitten värjäsin hiukset mustaksi. Hius ei vaan värjääntyny jostain syystä, ilmeisesti väriaine ei riittäny, hius musteni niin vähän, että muut huomas sen vasta kun mainitsin värjänneeni hiusta. Ehkä parempi niin. Muuten voisin olla jossain muualla kuin TÄSSÄ > ![]() ![]() ![]() ![]() Eiku! .. ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: Emotytöt
Lähetetty: 27.4.2013 02:05 Koulussa oli kauniita keittiöpuolen tyttöjä jotka ei ollu emo tai peikkotyttöjä ja silti ne oli kauniita, tosin kaunein oli vähän emotytön näköinen. Silti pidän nti. M. ![]() Valitettavasti nti. M. ei tiedä pitäväni hänestä. En aijo kertoa sitä hänelle. En osaa tulkita nti. M:n antamia signaaleja tarpeeksi hyvin siitä onko hänellä pitämistä minuun. En uskalla nolata itseäni tai pettyä. Annan asian olla. (Silti päivittelen sitä täällä) Nti. M:n syytä! ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025