<Hanna-Maija Lahtinen> Valitettavasti nuori uros kuoli anestesiassa eli nukutuksessa. Se lähetettiin jatkotutkimuksiin patologin tutkittavaksi. Näin eläintarhoissa usein toimitaan, jos nuori eläin kuolee tuntemattomasta syystä. Tavoitteena on, että uros saapuu Korkeasaareen loppuvuodesta, mutta eläinten kohdalla asiat voi sanoa varmaksi vasta siinä vaiheessa, kun ne on saatu ulos kuljetuslaatikosta.
<Lidl> Tuemme myös wokea ja LGBT. Siksi myymme sateenkaarimunkkeja.
<Sergei Lavrov> Todistamme ennennäkemätöntä vastakkainasettelua maamme ja kollektiivisen lännen välillä, joka on päättänyt jälleen kerran sotia meitä vastaan ​​ja aiheuttaa Venäjälle strategisen tappion, käyttäen käytännössä Kiovan natsihallintoa muurinmurtajana. Länsi ei ole koskaan onnistunut tässä, eikä se onnistu tälläkään kertaa.
<Daijju> Mitä vitun vehkeitä nää on saatana tajuatteko te näistä mittään saatana, ketä sinne pitää hommata saatana?
<Lapsuusajan traumat> Jää Suviseuroista käteen. Ja roskat.
<Suviseurat> Emme kannata woken ja prideä joten heillä ei ollut asiaa suviseuroille. Kondomeita tosin olemme hankkineet runsaasti.

Nimesi:

Lausahdus:

135 Käyttäjää paikalla! 0.0068190097808838

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy

PenaPedian häiriköt

Etusivu -> PenaSäätiöt -> PenaPedian häiriköt

PenaItse
PenaPedian häiriköt
Lähetetty: 3.7.2013 23:08
Täytis varmaan siivota taas PenaPedia häiriköistä. Botit vittu osaa jo rekisteröityä sinne. Ei siis sillä, etteikö se hankalaa olisi automaattisesti toteuttaakkaan, mutta hetkeksi rekisteröintipakko auttoi niihin.

CAPCHA olisi viimeinen naula niiden arkkuun, se tosin sotii periaatteitamme vastaan ja siihen jouduittaisiin ulkopuolisia plugineja käyttämään, sillä minä en osaa sellaista tehdä MediaWikiin, mutta pakko se varmaan on etsiä ja laittaa. Ei tästä muuten tuu mitää. Ehkä MediaWikin vois muutenki päivittää:$

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Vs: PenaPedian häiriköt
Lähetetty: 31.7.2013 02:20

PenaPedia on lukossa!

Julistin jokunen kk. sitten PenaPediaan rekisteröitymispakon estääkseni bottien riehumista. No nehän saatana oppi rekisteröitymään! Nyt on tullu tyyliin joka roskaa varten uusi käyttäjätunnus. CAPTCHA on välyyämätön, tai yhteenlaskuoperaatio. MediaWiki pitäis muutenki päivittää. CAPTCHA-yhteenlaskuplugini ei toimi nykysen version kanssa ja muutenkin nykynen on aika vanha:S

Päivitellään kun jaksellaan!

olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Lähetetty: 31.7.2013 02:21
Niin siis tarkoitin sitä,että tietokanta on lukittu muutoksia vastaan, itse asiassa EI NIIN. Täytyy ettiä toinen ratkaisu. Statsit kärsii siitä.

PenaItse
Lähetetty: 31.7.2013 02:30

$wgGroupPermissions['*']['createaccount'] = false;
$wgGroupPermissions['*']['edit'] = false;
$wgGroupPermissions['*']['edit'] = false;
$wgGroupPermissions['user']['edit'] = false;
$wgGroupPermissions['sysop']['edit'] = true;

No nyt!

Rekisteröinti on estetty. Kukaan muu kuin Sysop ei voi tehdä muokkauksia. Nyt ne ei voi ainakaa temmeltää. En tiiä miten siivoaminen kannattais tehdä helpoiten. Suoraan tietokantaan en aijo kajota. MediaWikin database on niin monimutkanen ettei sitä tajua vaikka moneen kertaa yrittää oppia! Sysopin työkaluilla ja ylläpidon skripteillä se onnistunee. Saattaa vaatia vähän käsityötä, eihän se mitään.
Viimekerrallakin saatiin tietokanta pienennettyä 350 megatavusta 40:neen. Silloin ne oli monta vuotta temmeltäny. Silloin ei ollu rekisteröintipakkoa, niin ne oli vaan joitakin sivuja muokannu monta kertaa. Nyt on tuhansia uusia käyttäjiä, niiden siivous on ehkä hankalempaa:$

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025