112 Käyttäjää paikalla!
0.0087029933929443
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy
Etusivu -> Yleinen keskustelu -> Tähdenlennot
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Tähdenlennot
Lähetetty: 12.8.2013 20:46 Kohta ne "loppuu" > ![]() Onnistuin näkee yhden TÄYDELLISESTI! Parvekkeeni on länteen päin. Menen vielä yrittämää! ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Vs: Tähdenlennot
Lähetetty: 12.8.2013 20:53 TOINEN! Se oli kirjaimellisesti tähdenlento! Siinä näky se viuhkaki perässä. Ei ollu edes mielikuvitusta, se ei kauaa kestäny. Nyt oon vasta kaksi nähny niin,että silmät on ollu juuri niitä kohti. Tän ja eilisen päivän aikana olen monta nähny sivuslmällä ja sitäkin enemmän välähdyksiä. Jossain pimeässä nurmikolla makoillessa vois nähä aika paljon niitä. Nyt on tähdenlentojen sesonkiaika näin elokuussa. URSA:N sivujen mukaan tänää ja eilen näkyi kaikista eniten. Jonkin vitun galaxin(ei kiinnosta) pöly tulee tänne(ei kiinnosta miksi), tämä vuosi on poikkeuksellinen kun kuu ei ole sotkemassa taivasta. ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025