<Hanna-Maija Lahtinen> Valitettavasti nuori uros kuoli anestesiassa eli nukutuksessa. Se lähetettiin jatkotutkimuksiin patologin tutkittavaksi. Näin eläintarhoissa usein toimitaan, jos nuori eläin kuolee tuntemattomasta syystä. Tavoitteena on, että uros saapuu Korkeasaareen loppuvuodesta, mutta eläinten kohdalla asiat voi sanoa varmaksi vasta siinä vaiheessa, kun ne on saatu ulos kuljetuslaatikosta.
<Lidl> Tuemme myös wokea ja LGBT. Siksi myymme sateenkaarimunkkeja.
<Sergei Lavrov> Todistamme ennennäkemätöntä vastakkainasettelua maamme ja kollektiivisen lännen välillä, joka on päättänyt jälleen kerran sotia meitä vastaan ​​ja aiheuttaa Venäjälle strategisen tappion, käyttäen käytännössä Kiovan natsihallintoa muurinmurtajana. Länsi ei ole koskaan onnistunut tässä, eikä se onnistu tälläkään kertaa.
<Daijju> Mitä vitun vehkeitä nää on saatana tajuatteko te näistä mittään saatana, ketä sinne pitää hommata saatana?
<Lapsuusajan traumat> Jää Suviseuroista käteen. Ja roskat.
<Suviseurat> Emme kannata woken ja prideä joten heillä ei ollut asiaa suviseuroille. Kondomeita tosin olemme hankkineet runsaasti.

Nimesi:

Lausahdus:

144 Käyttäjää paikalla! 0.0065188407897949

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy

QA-palsta

Etusivu -> PenaSäätiöt -> QA-palsta

PenaItse
QA-palsta
Lähetetty: 14.9.2013 02:24
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt miten saisin haalittua LISSÄÄ KÄYTTÄJIÄ palveluihini! Ai, että oisin ollut onnellinen vuosi sitten savukehinnaston käyttäjämääristä ja varsinkin siitä, että kerran eksynyt käyttäjä palaa uudelleen palveluihimme. Savukehinnastoon palaavat useat käyttäjät sekä he jakevat googlesta Penan tupakkahinnastoa sekä Penan savukkeita.

Se ei riitä!

Tahdon LISÄÄ! Siksi olen jo pari viikkoa mielessäni työstänyt QA-palstaa. Netissä on pari muutakin saman kaltaista paikkaa ja niille on selvästi kysyntää. Ne ovat määrätystä aiheesta ja levinneet vähän joka aiheelle. Minun ajatukseni olisi toteuttaa suoraan kaikesta aiheesta QA.

Siinäkin on huomioitava käyttäjien tahto palata sivustolle. Olen keksinyt siihen ratkaisun, vaan en paljasta sitä, ettei kilpailijat saa tietää liikaa;)

Julkaisusta saattaa kulua hyviunkin vuosi, että projekti pääsee oikeasti tulille (=ottaa siivet alleen käyttäjien keskuudessa). Edes ohjelmointia ei ole vielä aloitettu, se aloitetaan, kun päänupissa saadaan konstruktoitua tekninen kokonaisuus sekä käyttöliittymän linjavedot. Ohjelmointi aloitetaan mitä pikimmin ahneuteni ei jaksa odottaa, vaikkakaan laadutonta työtä emme tee.

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025