Etusivu
PenaPedia
Tietoa Penasta
Valtiopäivät
Pena Palsta
Kuvakalleria
Savukehinnasto
Linkkejä
Materiaalia
Vanhat tiedotteet

Ajoneuvotietokanta (PROTO)
Osoitetietokanta (V.2 Tulossa!)

Yritystietokanta (UINUAA)

Vanhat uutiset

Sähkönsiirron tariffilaskuri

Lääketietokanta

Wikiselain

Kappale Kauneinta Suomea
Metsäkaatopaikkoja
--> Adolf <--
LOTTO-numerot

PenaNetworksin museo
PenaNetworksin kirjasto

Suosittelemme
Ääliömäiset sivustot
Artikkelien kommentit

Pulautteet

<Ivan Tertel> Valtion turvallisuuskomitea KGB on yhteistyössä muiden turvallisuusviranomaisten kanssa toteuttanut viime aikoina toimenpiteitä, joilla on estetty sotilaslennokeilla Liettuan alueelta tehdyt iskut Minskiin ja sen esikaupunkeihin.
<Marija Zaharova> Naton sotaharjoitukset lähellä Venäjän rajaa ovat luonteeltaan provokatiiviset. Heidän tehtävänään on tällaisen voimanosoituksen kautta kohdistaa sotilaallista painetta Venäjän federaatioon. Harjoitukset lisäävät mahdollisen sotilaallisen selkkauksen riskiä. Muistakaa Kremlin sotilasdoktriini.
<Lahtivatti > Gansta ja räppi yleensäkin ovat homojen musiikkia ja täyttä paskaa. Ostan myös naisten kusiset stringit omaan käyttööni.
<Lahtivatti> Perseeseen nussijat ry pitää kevätkokouksen stadissa, tervetuloa kaikki perseeseen nussijat ja runkkarit
<Lahtivatti> Lahti on edelleen tunnettu korkeana Hip Hop -mestana. Kaikki elää kuin Chicagon kaduilla, vaikka ghettoja ei näy missään. Gangsta on siis Lahdessa HOT ja rokki on ehdottomasti NOT. Kaikki tämä on nuorison kapinaa puudelinkusettajia vastaan. Lahdessa siis käydään kylmää sotaa nuorten ja puudelinkusettajien välillä.

Nimesi:

Lausahdus:

269 Käyttäjää paikalla! 0.016304969787598

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy | Ohjeet

Käyttäjätunnus: Salasana:

Minä vahingossa viinaa

Etusivu -> Päihteet -> Minä vahingossa viinaa

PeanutItseVara
Liittynyt:
20.9.2013 20:09
Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 20.9.2013 20:20
Tervehdys!

Unohdin oikean PeanutItse:n salasanan, joten jouduin luomaan varatunnuksen. Itsekin tässä olen nauttinut suhteellisen hyvin viinaa, sen kunniaksi että lukio alkaa vihdoin viimein olla ohi. Toki myös tyäm_m1iäs joka perjantai_ilta ta5rvinnee omat perjantaipullonsa. Tässä kovin Viheraho Pasi Anteroa odottelen. Päivän jumina, kuten kuvasta näkynee, on salmiakkikossua sekä lava nobelaneria från Lidl!

Vituttaa etten voi kuunnella Vihersetäin Lähetystä hienon/laadukkaan Salora Hi-FI-STEREO 1800:n kautta, johtuen itellamiehien jalkapallo-ottelusta, jossa minun ja PenaItse:n rojut odottaa saapumista. Paketti nimittäin sisältää DIN liittimen viidellä navalla joka on suhteellisen tärkeä äänen siirrossa uuteen äänisysteemiini.

Jatkakaamme harjoituksia, ja toivottavasti PenaItse voinee vaihtaa salasanani, jotta pääsen runkkailemaan tänne omalla laadukkaalla tunnuksellani!!!1

IMG_1151.JPG
IMG_1151.JPG

----------------------------------------
PenaNetworks kusettaa joka tilanteessa. Se parempi vaihtoehto: http://peanut.dy.fi
PeanutItseVara
Liittynyt:
20.9.2013 20:09
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 20.9.2013 20:22 Muokattu viimeeksi: 20.9.2013 20:26
Tunnustan myös rikoksen tässä topicissa.

Huomatkaa siis paukkulasi, joka kuuluu Karigasniemen Hansabaarille.
EDIT Jumalauta! Radio Aalto soittaa laatumusiikia, nimittäin Village Peoplen YMCA:ta! Aivan loistavaa rojua! Pääsiin siis kuuntelemaan tämän kappaleen Salorallani!

----------------------------------------
PenaNetworks kusettaa joka tilanteessa. Se parempi vaihtoehto: http://peanut.dy.fi
PeanutItseVara
Liittynyt:
20.9.2013 20:09
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 20.9.2013 20:44
VITTTTTTTTSALORANI KYRVÄHTI JUURI!!!

poweri on vitun kuuma, impliseeraan että se on läskimpi konkka, se on kuumempikin. Toivottavasti PenaItse tarjoaa konsultaatiota. Vituttaa kun kehuin edes ko. laitetta!

----------------------------------------
PenaNetworks kusettaa joka tilanteessa. Se parempi vaihtoehto: http://peanut.dy.fi
PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 20.9.2013 23:46
SALORAKORJAANTUU!

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PeanutItseVara
Liittynyt:
20.9.2013 20:09
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 21.9.2013 00:05
ei se siltä vaikuta. Vosiko se olla muka tuo vitun konkka?. josta tämä kaikki ruibulisiis aiheuttuu

----------------------------------------
PenaNetworks kusettaa joka tilanteessa. Se parempi vaihtoehto: http://peanut.dy.fi
PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 21.9.2013 00:16
Josse ois polttanu kahen A:n toisiopuolen paukun kun se päästää liikaa virtaa läpinsä. SIlloin ei edes kivelle tulis sähköä olis myös pienet (ja HALVAT ;););)) vauriot silloin;);)

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 21.9.2013 00:20
(6)(6)(6)

P1010230.JPG
P1010230.JPG

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PeanutItseVara
Liittynyt:
20.9.2013 20:09
Vs: Minä vahingossa viinaa
Lähetetty: 21.9.2013 10:11
Lainaus käyttäjältä PenaItse:

(6)(6)(6)

P1010230.JPG
P1010230.JPG



mee himaas :@

----------------------------------------
PenaNetworks kusettaa joka tilanteessa. Se parempi vaihtoehto: http://peanut.dy.fi

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2024