111 Käyttäjää paikalla!
0.0088989734649658
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy
Etusivu -> Päihteet -> OLVI CXXXV
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
OLVI CXXXV
Lähetetty: 20.10.2013 01:42 Muokattu viimeeksi: 20.10.2013 01:50 Ostin eräs päivä kännipäiteeni lissää olutta SIWA ![]() Pidän taustatietojen tonkimisesta ja olen jo tonkinut sen verran, että tämä OLVI CXXXV on joku -90 luvulla lanseerattu malli, joka on tehnyt comebackin! Syystä jostain varmaan markkinamiehet venkuloinnu tai muuta. OLVI:n sivuilla mainitaan; Lainaus:
Vitun vittu! Saunan lauteilla nautittua! Isona, kun minulla on OMAKOTITALO korjaan; Rintamamiestalon tyyppinen kiinteistö saan nauttia oluita ja votkia puusaunani lauteilla, vituttaa kun kerrostalossa eläjänä ei ole OIKEAA SAUNAA eikä edes OMAA SAUNAA ![]() Olen tarinoinnut hiukan materiaalia internet-iin ja nyt olisi sopiva aika avata itse CXXXV, eiku niin arvostelujakin luin. Luin ne sivulta; [url]http://olutopas.info/olut/4711/olvi-cxxxv Siellä mainittiin paljon metallinen maku. Paskaa ja litkua oluttahan suomalaiset valmistaa verrattuna LIDLin laatu NOBELANERii, joka kaiken huipuksi on vielä niin halpaa! Paljoa en odota Olvin CXXXV:ltä, kuitenkin vaan joku samasta sammiosta valutettu paskalitku, todistettiinhan me natsien makkarakin paremmaksi kuin suomalaisten tuottajien. No onhan kuitenkin natsit tunnettuja oluistaan ja makkaroistaan! Niin ja Autobahn! Niin ja Kansanauto! Ja totta kai Aatu ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: OLVI CXXXV
Lähetetty: 20.10.2013 01:52 Olut ja kolpakko. Nyt kaadan oluen nautinta-kolpakkoon, sillä se on tarinoidessani jo sopivasti lämmennyt oluenjuonti-kahdeksaan asteeseen! Tai no kusipöntöllä käyn sitä ennen. P1010277.JPG ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Lähetetty: 20.10.2013 02:09 Tiukkaahan se teki, välillä joutu vaahtoja puhallella pois hätäisesti kuin kaadoin vaikka kaadoin "oikeaoppisesti". Maistakaamme sitä nyt; Tulee ihan mieleen KUKKO. Hyhhyh hy. Siis aivan vittu Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan tuotoksen samalle vitun vedelläjatketulle LITKULLE! Juoda tätä kyllä pystyy, ei siinä mitään, mutta se Kukko-vivahde siitä aika paljolti tulee. En tiiä miten oluita oikeasti arvostellaan, jotain humala ja muita vivahteita ne punnitsee kauluspaita-nystyröillään, itse osaan sanoa vain, että olutta tämä on, mutta todella laimeaa. Paskempaa kukko on kuin tämä, ehkä tää ois KOFF:ia vähän korkeammalla (KOFF on ihan vettä). Mittaustuloksiin ja makupuntariin tosin vaikuttaa ennestään nautitut alkoholijuomat, koska humal'-tila muuttaa ihmisen käsitystä mauista vivahteineen. Lopputuloksena voisin sanoa, että kyllä tätä juo. SIWA:n hintoja en ikinä tästä paskasta maksa, mutta jos juottolassa olisin tai muuten vain sattuisi tälläistä löytymään edullisesti, voisin tätä imeä vaikka koko illan, kuitenkin sen oluen hiilihappoisuus vie suurimman osan "mausta" (Paitsi Laitilan Wirvoitusjuoimatehtaan) paskaoluissa, varotkaa muuten Grillimaisterin oluita ne on Laitilan Wirvoitusjuomatehtailta samaa paskaa kuin KUKKO. Aijon joku päivä arvostella KUKKO-OLUEn, jotta tietäisitte mitä vitun paskaa se on. Yhteenvetona; Kuningas A. toimii kuin pitääkin - valitkaa ennemmin NOBELANER, vaikka tätä sattuisitte jostian halvalla saamaan. Ryhäarvosteluihin tämä on erinomaista! P1010278hlqytzxp.jpg ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Styroks Liittynyt: 10.10.2013 17:19 ![]() |
Lähetetty: 24.11.2013 23:14 Säksäksäksää tuli itteki juotua sillon ku se oli vielä markkinoilla ja muutenki join kaljaa, toisin ku nykysin. ![]() Muistaakos herrat sellasen bissen ku Ruuti? Halvinta ja parasta, kuminaista olutta mitä sai melkein mistä tahansa kaupasta! Mutta lopettivat sen valmistuksen! NE SAATANAT! |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025