133 Käyttäjää paikalla!
0.010870933532715
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy
Etusivu -> PenaSäätiöt -> FISKARS 1.5 käyttöönotto
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
FISKARS 1.5 käyttöönotto
Lähetetty: 15.5.2014 22:00 Muokattu viimeeksi: 15.5.2014 22:34 FISKARS 1.5 käyttöönotto (vihdoin)FISKARS UPS on lisäytynyt PenaNetworksin varavoimala-järjestelmään Tässä tulee PenaNetworksin uusi varavoimalaitos! AI perkele, kun löysin jokunen kuukausi takaperin FISKARSin UPSin eräältä elektorniikkaromuttamolta. Tiesin, että FISKARSin UPSit ovat maailman parhaita, joten minun oli pakko saada SE! Pidin UPSia pitkään häkkivarastoissa säilössä, sillä tiesin ottavani joskus käyttöön maailman parhaan UPS-laitteiston. Kaikki oli kiinni akustoista. Se päivä vihdoin koitti! Löysin eräILTÄ romiksilta puolikkaan akuston ja useita irtoakkuja. Ennestään minulla oli jo paljon akkuja, mutta ei riittävästi. Tämä laadukas kone syö kaksitoista 12 voltin akkua, pieni akkureservi ei riitä hänelle. Penan aiempi varavoimalaitos on yhä käyötssä- Samalla akulla. Se toimii vallan mainiosti, mutta ei valitettavasti toimi niin kauan, kuin vanhoina hyvinä aikoina ![]() Koska FISKARSin UPS on vuodelta 1991, on sen koneisto melkein 80-luvulta. 80-luvulla on samoja koneita valmisistettu Ruotsissa (Korkkiperseiden ja homojen pesässä, onneksi ne ei pesinyt vielä silloin paljoa). FISKARSin laatu UPS antaa ulos täyttä siniaaltoa - siis AIVAN OIKEAA SINIAALTOA, kuten voitte oheisista oskilloskooppikuvista havaita. Ei ole modifioitua"siniaaltoa", niin kuin nykyisissä paska-UPSeissa. Onneksi laadukas FISKARS antaa laadukasta SÄHKÖÄ, toimilaitteet ei huomaa mittään sähkön vaihtuessa, tai isännän napsuttaessa päävirtakatkaisijaa sulakekomeroilla. FISKARS 1.5 syvällisemmin Ei helvetin helvetti eihän teille jaksatarinoida, niin vähän asiakkaita. Tai sitten olen lasku-humalassa, tosin osittain tarinoin jo. Aijon tulevaisuudessa tehdä Teille erinäisiä ohjeita arjen askareisiin sekä siivouksiin. P1010067pofylqcz.jpg ![]() Luojalle kiitos, että olin säilönyt kaikki tilpehöörit. P1010068twmjvjhj.jpg ![]() P1010069zfjgosys.jpg ![]() UPS on laadukas valmisteinen älkää jumalauta avatko sitä väärin, avasin sen väärin. Oikeasti akuston vaihtoa varten tarvitsee avata vain oikea kylkilevy, toki riippuen miten päin batteristot on asennettu. P1010070rodtibey.jpg ![]() P1010071qkwbbzbu.jpg ![]() P1010072vneqwmaw.jpg ![]() P1010073rjcgcbzu.jpg ![]() P1010074qcnzdsxu.jpg ![]() P1010075cuwduxyq.jpg ![]() P1010076lchioheg.jpg ![]() P1010077rhnujmoz.jpg ![]() P1010078obzstxnw.jpg ![]() P1010079rjamgycs.jpg ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: FISKARS 1.5 käyttöönotto
Lähetetty: 15.9.2014 17:21 Pittäis vaihtaa FISKARsiin keloja. Ne ulvoo hieman. Olen eräästä varakoneesta ottanut kaksi ehdokasta, ne on pienemmästä oliko se 1.0 vai 0.8 en muista kummasta otin kelat. En tiedä yhtään mihin asteisiin ne vaikuttaa ja mikä niiden virka on, täytyy tuosta poistaa ne ja mitata niiden resistanssi, jotta olis edes joten kuten sama. Induktanssiin minulla ei ole mittaria, ellen tee mittaus järjestelyjä. Aijon kuitenkin kokeilla ilman suurempia miettimisä korvata vinkuvan kelan pienemmän UPSin kelalla. Tai no sen tiedän, että latauspiiristä vinkunta tulee, kun vinktuntaa tulee vain kuin on verkkokäyttö ja agguja ladataan. Harmi, ettei noihin löydy mistään ohjeita, dokumenttejä tai manuaaleja ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Vs: FISKARS 1.5 käyttöönotto
Lähetetty: 13.5.2016 17:29 Ai saatana, nyt FISKARSin UPSiin on kunnon jalusta! Voin liikutella sitä joudun ottamaan siitä sähköenergiaa linjasaneerauksen yhteydessä tehtävän sähköremontin ajan. PENA on turvassa hyvän sähkönsyötön ja linjan päässä!! 20160513_202530.jpg ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025