<Rehtori-Keijo ite> Vaimo kysyi miten mun pierut voi haista kortsulle..Vastasin, kun kävin ruottissa
<Sofia Virta> Yksityisautoilu täytyy kieltää mutta itse ajelen kesälomalla dieselmatkailuautolla 6000km ja aivan huvikseen.
<Mark Rutte> Woken ja LGBT voimalla hyökkäämme Venäjälle Naton sateenkaaritankeilla.
<Dmitri Medvedev> Jokainen uusi uhkavaatimus on uhka ja askel kohti sotaa. Ei Venäjän ja Ukrainan välillä, vaan [Trumpin] oman maan kanssa.
<Mustalainen> Nussikaa lestat toisianne sonta luukkuun nii homma skulaapi, niin muutkin tekee
<Seppo von Pöyhönen> Voe venäjä

Nimesi:

Lausahdus:

200 Käyttäjää paikalla! 0.00870680809021

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy

Tilasin LÄTYN

Etusivu -> Yleinen keskustelu -> Tilasin LÄTYN

PenaItse
Tilasin LÄTYN
Lähetetty: 24.5.2014 02:31
Tilasin äsken lätyn. Otin siihen täytteeksi ööö itse asiassa en muista.

Laitan kuvan siitä kunhan vähemmistön edustaja toimittaa sen minulle

Tilasin myös pullon Coca Cola juomaa. Saan sen halvalla, sillä tarvitsin vain parikymmentäsenttiä lisää tilaukseen, jolloin - 5 EUR katoaa kuljetus kustannuksissa

Sain halvalla pitsan. Pitsan koko on perhe kokoa.

Vastaisuudessa aijon nauttia vähemmän talousvodkaa ja erinäisiä oluita ja siidereitä.Ylpeydekseni voin mainita, ettei Kataisen pohjaton kaivo ole saannut ko. juomista centiäkään!

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Vs: Tilasin LÄTYN
Lähetetty: 24.5.2014 03:03
OMNOM NOM

P1010110.JPG
P1010110.JPG

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

kiljukeisari
Vs: Tilasin LÄTYN
Lähetetty: 2.6.2014 15:22
Tahtoisin vain.

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025