109 Käyttäjää paikalla!
0.0088169574737549
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy
Etusivu -> Yleinen keskustelu -> Pyhä Myllykirja
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Pyhä Myllykirja
Lähetetty: 24.6.2014 12:06 Otin tässä vain talteen; Aikoinaan jopa itse Nikita Hruštšov totesi myllismin voittavan muut olotilat. Pyhä MyllykirjaNygårdin evankeliumi 23:1-7 1. Silloin Seppo puhui kansalle ja opetuslapsilleen 2. sanoen: "Pyhitetyllä vessanppöntöllä istuivat ripulitautia sairastavat kepulaiset. 3. Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, sitä älkää tehkö; he ovat idiootteja kaikki tyynni ja haisevat paskalle. 4. He täyttävät muovipusseja ripulillaan ja antavat ihmisille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa, koska ovat niin saatanan laiskoja paskoja. 5. Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että heistä tulisi parhaita juoppoja. He tekevät juopottelunsa mahtaviksi ja vessanpönttönsä kullatuiksi 6. ja rakastavat ensimmäistä pulloa pidoissa ja etumaisia istuimia vessoissa ja baareissa kautta maan, 7. ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään kaduilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'ylimestari'. Nygååååååårdin ilmestys 9:1-5 1. Ja viides juoppohullu puhalsi pasunaan; niin minä näin paskakasan, Kauhujoelta alkunsa saaneen,ja sille annettiin syvyyden kaivon avain; 2. ja se avasi syvyyden viemärin, ja kaivosta nousi kusta ja paskaa, niinkuin paska ja kusi ylitulvivasta vessanpöntöstä, ja viemärin sisältö pimitti kaiken Kauhujoella ja muualla. 3. Ja ruikkutulvasta lähti panssarivaunuja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan idiooteilla on valta; 4. ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole SEPON sinettiä otsassaan. 5. Ja kuoltuaan nuo uskottomat, jotka eivät Seppoa palvoneet, joutuivat ikuisuuden paskaviemäriin. Siellä Matti Vanhanen piti hoviaan muiden kepulaisten seurassa. __________ Toinen kirje junteille 1:9 9. Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Sepon kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta, ____ Kestin kirje 1:1-4 1. Seppo on suuri ja mahtava. 2. Hänen voimansa saa kaikkien idioottien suolet löystymään. 3. Kunnioittakaa Seppoa ja noudattakaa hänen käskyjään, 4. muuten jouduttte ikuiseen kadotukseen syvyyden paskaviemäriin. Kestin kirje 94:62 "Se joka ei Seppoa palvo on vittumainen trolli ja ansaitsisi saada turpaansa mutta kun profeetta Ronilla ei tällä kuulla ole aikaa niin jysäytetään kerralla semmonen pommi että sitte on turha armoa anella. Jos haluat Sepon taivaaseen niin vieraile alkossa nyt, osta viinaa satasella ja toimita ne Kestille joka sinut sitten siunaa." Kestin kirja 2:1-6 1. Ja Seppo kutsui Kestin ja puhui hänelle sisältä huussista sanoen: 2. "Puhu kauhajokisille ja sano heille: Jos joku teistä tahtoo tuoda uhrilahjan Sepolle; niin tuokaa uhrilahjanne Alkosta. 3. Jos hänen uhrilahjansa on pontikkaa, tuokoon kolme pulloa huussin ovelle hän tuokoon sen, että Sepon mielisuosio tulisi hänen osaksensa. 4. Ja hän laskekoon kätensä pullon suun päälle; niin se on oleva otollinen ja tuottava hänelle sovituksen. 5. Ja hän juokoon kiljua Sepon kasvojen edessä, ja papit, Kauhajoen juopot, tuokoot oluen ja vihmokoot oluen ympärinsä alttarille, joka on huussin ovella. 6. Ja hän avatkoon pullon olutta ja juokoon siitä puolet. Kestin kirja 3:1-5 1. Monet nousevat Sepon pelastukseen vievää totuutta vastaan. 2. Heitä kohtaa Sepon raivo, joka sotkee kaiken. 3. Seppo nauraa heille ja paskoo joka puolelle. 4. Kepulaiset helvettiin täältä! 5. Seppo voittaa aina! kestin kirja 4:1-2 1.Minä kiitän Seppoa, jota palvelen omatunto puhtaana kuin sian perse, niin kuin jo esinahkani ovat tehneet, ja muistan Seppoa esileikeissäni Kaarron kanssa, päivin ja öin ja päivin. Kun muistan Sepon, tahtoisin taas nähdä Sepon, jotta saisin sydämeni pohjasta iloita. Kiitän Myllistä, kun muistan sen läskimahan, joka sinulla on ja joka oli jo isoäidilläsi Looiksella ja äidilläsi Eunikella; myös sinulla se on, siitä olen varma. 2.Sinä olet uskollisesti kiertänyt minun opetustani, elämäntapaani, runkkaustani, uskoani, kärsivällistyttömättömyyttäni, rakkauttani ja erektion kestävyyttäni. Niissä perseissä ja muissa alapää jutuissa, joita sain osakseni Antiokiassa, Ikonionissa ja Lystrassa. Millaisia vainoja olenkaan saanut kestää(KESTI)! Ja kaikista Myllis on minut pelastanut. Mutta panon kohteeksi joutuvat kaikki ne, jotka haluavat elää hurskaasti Seppo Mylliksen omina. Kelvottomat kepulaiset ja Pyhään mummoon uskovat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse. Pidä Kaarto kiinni siitä, minkä olet oppinut. Sinähän olet siitä varma, koska tiedät, keiltä olet sen varastanut. Olet myös jo lapsesta asti tuntenut Myllykirjan, jonka voivat antaa sinulle vain ne jotka Seppo on valinnut, niin että pelastut uskomalla Myllikseen Seppoon kaikkivaltiaaseen. Jokainen pyhä, Sepon pahanhajuisessa hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, seksioppaaksi ja kasvatukseksi Sepon tahdon mukaiseen elämään. Näin Sepon ihmisestä tulee täydellinen ja kaikkeen pahaan kykenevä. Kestin kirja 12:3 "Ja sinä päivänä minä teen keskustelupalstan väkikiveksi kaikille idiooteille: kaikki, jotka siellä kirjoittelevat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki tyhmät kokoontuvat sitä vastaan." Kestin kirja 1:21-28 Myllis Kauhajoen kirkossa 21 He tulivat Kauhajoelle. Heti sapattina Myllis meni kirkkoon ja opetti. 22 Ihmiset olivat hämmästyksissään hänen opetuksestaan. Hän opetti heitä niin kuin se, jolle on annettu järki, ei niin kuin kepun virkamiehet. 23 Kaupungin kirkossa oli juuri silloin mies, joka oli kepulaisuuden vallassa. Hän alkoi huutaa: 24 "Mitä sinä meistä tahdot, Seppo Myllis? Oletko tullut tuhoamaan meidät? Minä tiedän, kuka sinä olet, Pyhä Jumala!" 25 Mutta Seppo käski miestä ankarin sanoin: "Vaiti! Lopeta keputus!" 26 Silloin kepulaisuus kouristi miestä ja lähti hänestä huutaen kovalla äänellä. 27 Kaikki joutuivat ymmälle ja kyselivät toisiltaan: "Mitä tämä on? Tällä miehellä on valta opettaa uudella tavalla! Kepuloisetkin tottelevat, kun hän käskee." 28 Hänen maineensa levisi kohta kaikkialle, ympäri koko Etelä-Pohjanmaan. ____ Kaarron kirje 33:14 "Sillä Seppo puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata." Evankeliumi Kaarron mukaan 2:1-2 1.Seppo tietää parhaiten. 2. Kunnioittakaa siis Seppoa, jumalaanne ja herranne. 3. Seppo leikkasi munakarvojansa. 4. Leikattuaan hän ripotteli ne rappukäytävään. 5. Niin myös jokaisen aidon myllyläisen on tehtävä, ellei samassa kerroksessa asu joku kiva tyyppi, joka voisi saada syyt niskoilleen. Evankeliumi Kaarron mukaan 1:7-12 7.Kolmantena päivänä Seppo nousi kellarista ja meni hakemaan lisää olutta lähikaupasta. 8.Älä pidä muita jumalia kuin Seppoa jumalanasi. 9.Muista virtsata poliisiauton tankkiin. 10.Muista tiputtaa ensimmäiset pontikkatipat pois ettet sokeudu. 11.Maksa huoralle vasta yhdynnän jälkeen. 12.Isä meidän joka olet Thaimaassa. Evankeliumi Kaarron mukaan 3:1-7 1 Jokainen, joka kannattaa kepua, syyllistyy laittomuuteen, sillä kepulaisuus merkitsee Sepon lain rikkomista. 2 Mutta te tiedätte, että Myllis, joka on antikepulainen, tuli ottamaan pois kepulaisuuden. 3 Kepumaisuuksia ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee kepumaisuuksia, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä. 4 Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Sepon tahdon, on vanhurskas, niin kuin Myllis on vanhurskas. . 5 Joka kannattaa kepua, on paskaa Sepon silmissä, sillä Kepu on tehnyt paskaa alusta asti. Juuri sitä varten Seppo Myllis tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Kepun teot. 6 Yksikään Seposta syntynyt ei kannata kepua, sillä Sepon siemen pysyy hänessä. Hän ei voi kannattaa kepua, koska on syntynyt Seposta. 7 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Sepon, ketkä Kepun lapsia: se, joka ei tee Sepon tahtoa, ei ole Seposta, ei siis myöskään se, joka hyviä kepu veljiä tukee. Viides Kaarron kirja 8:1-2 1. "Pitäkää tarkoin kaikki käskyt, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, että eläisitte ja juopottelisitte ja pääsisitte ottamaan omaksenne sen maan, jonka Seppo kusella vannoen on luvannut kaikille rappioalkoholisteille. 2. Ja muista kaikki, mitä on tapahtunut sillä tiellä, jota Seppo, sinun Jumalasi, näinä neljänäkymmenenä kuukautena on sinua kuljettanut Alkossa ja mielisairaaloissa miellyttääkseen sinua ja koetellaksensa sinua ja tietääksensä, mitä sinun sydämessäsi on: tahdotko noudattaa hänen käskyjänsä vai hukkua paskaan. Ensimmäinen Kaarron kirje 2:1-5 1. Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki paskapuhe 2. ja halatkaa niinkuin rappioalkoholistit Sepon sanan väärentämätöntä pontikkaa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen, 3. jos "olette maistaneet, että Seppo on hyvä". 4. Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän juoppohulluuden tykö, jonka idiootit tosin ovat hyljänneet, mutta joka Sepon edessä on valittu, kallis, 5. ja rakentukaa itsekin elävinä juoppohulluina hengelliseksi vessaksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Kestin kautta ovat Sepolle mieluisia. ____ 1:1-3 "Sillä autuaita ovat ne jotka eivät turhaa ruikuta" "Toimii ku junan vessa" "Älä huoli. Seppo hoitaa" 2. Totuus on aina olemassa mutta siitä voidaan keskustella. ____ Controllin ilmestys 21:1-3 1. Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle juopolle: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Sepon vihan maljaa maan päälle". 2. Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli kepun merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa. 3. Ja toinen juoppo vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi, ikäänkuin pahan mummon vereksi, ja jokainen elävä olento kuoli, mitä meressä oli. Controllin kirja 1:1-6 1 Sepon käsi tarttui minuun, ja Sepon henki vei minut kauas pois ja laski minut keskelle kaupungintaloa, joka oli täynnä kepulaisia. 2 Hän kuljetti minua yltympäri niiden ylitse, ja minä näin, että kepulaisia oli talossa hyvin paljon ja että ne olivat kieroja. 3 Seppo sanoi minulle: "Controll, voivatko nämä kepulaiset keksiä jotain järkevää?" Minä vastasin: "Seppo, sinä sen tiedät." 4 Hän sanoi: "Sano sanani näille kepulaisille, sano niille: Te paskakasat, kuulkaa Sepon sana! 5 Näin sanoo Seppo Myllis näille kepulaisille: Minä annan teille kasan paskaa, niin että te haistatte ajatuksenne. 6 Minä kusen päällenne, vien rahanne ja peitän teidät sian paskalla, ja minä annan teille matkalipun, niin että te häivytte täältä. Silloin te tiedätte, että minä olen Herra, Seppo kaikkivaltias." ____ Niemelä 2:1 1. Puhaltakaa pulloon Kauhujoella, mölytkää vammaisesti minun pyhällä roskakasallani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Sepon päivä tulee. Niin, se on lähellä, 2. paskan ja pistävän kusen hajun päivä, tulipalojen ja juoppouden päivä. Kauhujoelle levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka. ____ Ensimmäinen kirje suomalaisille 3:9 9. Kuinka voimmekaan kyllin kiittää Seppoa teidän tähtenne kaikesta siitä ilosta, mikä meillä teistä on Sepon edessä! ___ Oikean myllisläisen uskon mukaan ylösnousemus tapahtuu oikean uskon parhaimmille edustajille 21.12.2012 Profeetta ja evankelista Kestin hetkellä, joka on klo 22:24:32. ____ Seppo Myllis on ainoa jumala ja herra, meidän herramme. on vain yksi oikea usko, myllisläisyys. Myllykirja on totuus. Myllärikirkko on ainut oikea kirkko. ____ Karin kirja 666:666 "Sillä sinä päivänä on taivaalle nouseva vielä minuakin kirkkaampi tähti joka loistollaan sokaisee koko bordellin henkilökunnan. Hän on niin mahtava etten minä kelpaa edes hänen kaljuaan kiillottamaan." ____ Emiitterin evankeliumi 23:26-27 26. Sinä sokea kepulainen, puhdista ensin vessanpöntön sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi! 27. Voi teitä, kirjanoppineet ja idiootit, te ulkokullatut paskat, kun te olette valkeiksi kalkittujen pönttöjen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kusta ja paskaa! ____ NygÅÅÅÅRDIN valitusvirret 53:2-3 "Seppo on siellä, Seppo on täällä, mutta miksei hän ole koskaan minun päällä. ; )" "Voittamaton on hän joka Seppoon turvautuu vain äärimmäisessä hädässä sillä seppo ei pidä ainaisista ruikuttajista." ___ Seppo 1:1-3 1 ![]() 2:Jouko tiesi ettei Seppoa vastaan kannattanut kapinoida. Hän ylitti useita suojateitä ja päihitti useita peltilehmiä matkallaan Kestin naapuriin. 3:Jouko avasi Kestin naapurin oven ja surmasi tämän. Hän otti esinahan todisteeksi taposta ja vei sen Sepolle. Seppo vastasi todisteen nähtyään: "Hyi helevetti!!" ___ Panolan kirje 3:1-3 1. Veljeni, älkööt kukaan teistä pilkatko Seppoa, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion. 2. Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu paskapuheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa. 3. Kun panemme viinaa idioottien suuhun, että ne meitä tottelisivat, niin voimme ohjata niiden koko ruumiin. ___ Myllisläisen suura 1. Ylistetty, mahtava Seppo. 2. Kirjoituksen on ilmoittanut Seppo, jonka on mahti ja tieto, 3. joka antaa lähes kaiken muun paitsi kepulaisuuden anteeksi ja kuulee katumuksemme, rankaisee ankarasti, Jalo Herra; ei ole muuta jumalaa kuin Hän, Hänen luokseen kaikki viisaat kokoontuvat. 4. Sepon ilmoituksista kiistelevät vain ne, jotka ovat tyhmiä: älä sentähden anna sen johtaa sinua harhaan, että he menestyvät maailmassa. 5. Ennen heitä Kepun kansa ja jälkeentulevat sukupolvet hylkäsivät profeetat; joka kansalla on ollut surmanhankkeita sananjulistajiaan vastaan, ja ne ovat taistelleet valheen avulla tehdäkseen tyhjäksi Sepon totuuden. Siksi tuhosin heidät, millainen olikaan silloin Minun kostoni! 6. Näin osoittautui todeksi uskottomia vastaan se Sepon sana, että he joutuvat ikuisen viemärin omiksi. 7. Ne, joille on uskottu valta, ja ne, jotka ympäröivät Seppoa, julistavat Herransa kunniaa, uskovat Häneen ja anovat varjelusta uskovaisille: »Seppo, Sinä suljet kaiken armoosi ja tietoosi; varjele sentähden niitä, jotka kääntyvät puoleesi ja noudattavat tietäsi; säästä heidät kepulandian rangaistuksesta. 8. Herra Seppo, salli heidän asettua niihin ikiaikojen kapakoihin, jotka olet luvannut heille ja niille heidän isillensä, vaimoillensa ja jälkeläisillensä, jotka tekevät hyvää. Totisesti, Sinun on mahti ja viisaus. _____ Mäntsälän Shellin suura. 1. Mielisairaalan henkilökunta lähestyy ihmisiä, mutta suruttomina he kääntyvät pois. 2. Heidän Herraltaan ei tule yhtäkään laadutonta juttua, jota he kuuntelisivat kotkoa ja muita tyhmiä herjaamatta. 3. Heidän sydämensä ovat huolettomat, ja vähä-älyiset ölisevät salaa ja sanovat: »Tämä mies on vain ihmisolento kuten tekin. Sallitteko siis hänen lumouksensa vaikuttaa itseenne vaikka havaitsette sen?» 4. Hän vastasi: »Herrani tietää, mitä puhutaan saunan lauteiden alla tai muualla, koska Hän on kaikkivaltias, kaikkitietävä tai jotain sinnepäin. 5. Mutta he sanovat: »Tämä on vain pahoinvointia aiheuttavaa sekasotkua. Hän on tämän keksinyt. Hän on runoilija. Esittäköön sen vuoksi meille vessanpöntön kannen, kuten entisetkin lähettiläät tekivät.» ___- Kirje huuhaalaisille 1:1-9 1. Jättäkäämme sentähden Mylliksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Seppoon, 2. oppia provoilemisesta ja vittuilusta, juoppojen ylösnousemisesta ja iankaikkisesta sepotuksesta. 3. Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Seppo sallii. 4. Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja Sepon pontikalla terästettyä kahvia maistaneet ja Sepon raikkaasta hengityksestä osallisiksi tulleet 5. ja maistaneet Sepon hyvää ehtoollisleipää, jossa on hänen kuollutta ihoaan ja tulevan myllisläisen terrorin voimia, 6. ja sitten ovat iloinneet- taas vahvistaa parannukseen, he kun itsellensä etuoveen naulaavat kuvan Mylliksestä ja häntä julki ylistävät. 7. Sillä maa, joka imee sisäänsä sen päälle usein tulevan virtsan ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Sepolta; 8. mutta se, joka tuottaa kepun vaalimainoksia ja muuta turhaa paskaa, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se kyykytetään ikikyykkyyn. 9. Mutta teistä, rakkaat, uskomme sitä, mikä on parempaa ja mikä koituu teille pelastukseksi - vaikka puhummekin näin. Toinen kirje Huuhaalle 1. Vanhin valitulle huuhaalaiselle ja hänen opetuslapsilleen, joita minä totuudessa rakastan - enkä ainoastaan minä, vaan myös kaikki, jotka ovat tulleet totuuden tuntemaan- 2. totuuden tähden, joka meissä pysyy ja on oleva meidän kanssamme iankaikkisesti. 3. Viisaus, laupeus ja rauha Seppo Myllikseltä, on oleva meidän kanssamme, Huuhaan syvyydessä ja arvokkuudessa. 4. Minua on suuresti ilahduttanut, että olen opetuslastesi joukossa havainnut olevan niitä, jotka totuudessa vaeltavat sen käskyn mukaan, jonka me olemme saaneet Myllikseltä. ______ Kestin suura Aloitan SEPON, laupiaan Armahtajan, nimeen. 1. Seppo. Myllis. Antikepu. Nämä ovat mielenterveydelle vaarallisen kirjan sanoja. 2. Olemme totisesti lähettäneet Jyväskylästä tämän Myllykirjan, jotta te voisitte ymmärtää. 3. Me aiomme kertoa sinulle erään kertomuksista ahdistavimpia ilmaisten sen sinulle tällä Myllykirjalla, sillä tätä ennen sinä kuuluit niiden joukkoon, jotka olivat saaneet sulan hattuun tyhmyydestä. 4. Kun Kesti lausui Sepolle: »Seppo, olen totisesti nähnyt yksitoista ärisevää juoppoa sekä kepulaisen ja kokoomuslaisen; olen nähnyt niiden kumartuvan edessäni», niin 5. tämä sanoi: »Kesti! Älä kerro näkyäsi kotkolle, muuten hän ryhtyy salahankkeisiin sinua vastaan. Kalju kotka on totisesti ihmissuvun ilmeinen vihollinen. 6. Tällä tavoin on Seppo valitseva sinut ja opettava sinulle näiden tapahtumien selityksen, ja Hän on täysin käsin siunaava sinut ja vessaharjan, niinkuin Hän tätä ennen siunasi xanorit ja lauteet. Totisesti, sinun Herrasi on tietävä, viisas.» 7. Kestin ja kotkon kertomuksessa on todella selvät merkit niille, jotka naureskelevat ivallisesti Kainuu-Lahti akselin tapahtumille. 8. Niinpä he lausuivat: »Todellakin Kesti on valittu, vaikka me kuulumme samaan Supon mustalla listalla olevien joukkoon. Totisesti, Seppo on ilmeisesti aina oikeassa. 9. Piirtäkää Kestin kuvia koko seinä täyteen tai viekää hänet jonnekin vieraaseen maahan, jotta Sepon kasvot kokonaan kääntyisivät teidän puoleenne ja teistä saattaisi senjälkeen tulla onnellisia.» 10. Muuan heidän joukostaan sanoi: »Älkää piirrelkö Kestin kuvia seinään, vaan kertokaa hänelle kaljusta narsistista, jolloin jotkut avohoitopotilaat kenties osoittavat hänelle kunnioitusa viisauden haltijana, jos tahdotte hankkeenne toteuttaa.» 11. He sanoivat: »Oi Seppo, mikä on syynä siihen, ettet usko meidän huostaamme Kestiä? Suommehan totisesti hänelle vain hyvää. 12. Lähetä hänet huomenna kanssamme Lahteen, niin hän voi räyhätä ja sotkea; kyllä me vartioimme ette kukaan saa häntä kiinni» 13. Seppo vastasi: »Minua todellakin huolestuttaa lähettää hänet teidän kanssanne, ja pelkään mielenterveysasianomaisten saavan hänet, jos ette pidä huolta hänestä.» 14. He lausuivat: »Jos niin kävisi, vaikka meitä on näin monta, niin me silloin kännissä ensiksi olisimme.» ______ Kirje Kokoomuksen puoluetoimistolle 1-7 1. Sitten, neljäntoista tunnin kuluttua, minä taas menin Jyväskylään ja otin Kestin mukaani. 2. Menin sinne mölyävien naapureiden takia ja esitin juopoille sen evankeliumin, jota julistan huuhaalaisten keskuudessa; esitin sen yksityisesti kaikille heistä, etten ehkä juopottelisi tai olisi herjannut kepulaisia turhaan. 3. Seuralaistani Kestiä, joka oli alunperin Hankasalmelta, ei pakotettu juomaan itseään pahaan känniin. 4. Noiden pariimme luikertaneiden kokoomuslaisten tähden, jotka riistääkseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on minun pyhyyteni tähden, 5. me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne. 6. Usutimme uskoomme kääntyneet juopot heidän kimppuunsa. 7. Ahdistuksessaan kokkareet huusivat "Seppo armahda!" Mutta minä en heistä piitannut. _______ Hummeri-Tenho 1:1 Seppo on Jumalaakin viisaampi ja kaikkien on häntä kumarrettava ja palvottava. Kaljut ja heipahtaneet homelot vanhukset hän armahtaa ja antaa anteeksi heille heidän syntymänsä ja nenää kirvelän luotansa hylkivän valtaisan varvasvälin ja vuotavan napanilvan hajun. Kunniaa Myllikselle, sillä hän on maailmankaikkeuden ja äärettömän astraalimailman ikuisuus ja kuolematon kulttihahmo elinaikanamme. Hänen kirkkautensa valaisee korppien korvakäytävän ja hengellinen valo tuhoaa korpin korvakäytävässä majailevat kolmijalkaiset lihavat kompostimadot syötyään kovettuneet vehnäset vaikkupallot ja vanhan korvatulpan, joka oli tehty taikinasta. _____ Myllisläisyyden pyhä julistus Vain Seppo Myllis pelastaa. Ottakaa Seppo Myllis elämäänne. Hän Rakastaa kaikkia jotka häntä palvovat ja ylistävät ja parjaavat kepulaisia ym.tyhmiä. Seppo voi auttaa teitä asioissa ja riippuvuuksissa ja tekee teistä uuden ihmisen.Tutustukaa Myllykirjaan. Sillä se on vain ja ainoastaan Seppo Mylliksen sanaa. Muut ovat vain paskaa jossa ei ole kyse elävästä suhteesta Seppoon ja ne eivät ole Sepon sanaa vaan Jahven juoni saada sinut pysymään harhassa ja pois totuudesta, paskat ja kuset housuissa ulisten vessan nurkassa, vessaharjan perseessä. Tutustukaa ja katsokaa Mylliksen Youtube-videoita, Sillä ne ovat kaikista parhainta ohjelmaa. TV7 on pelkkää paskaa. Tukekaa antisionismia. Sillä niiden jotka eivät tue sitä. Niiden käy ennen pitkää huonosti. Kuunnelkaa viemäriverkoston kiehtovia ääniä. Gospel-musiikki on hihhulien krisseleiden juoni saada sinut eroon Seposta ja totuudesta. Kuten myös juutalais-ja muslimi-musiikki ovat eksytystä. Seppo haluaa pelastaa teidät ja muuttaa elämänne. Ilman Myllistä ihmisen tie vie ikuiseen viemäriputkeen ja siellä on ikuinen löyhkä ja kepu. Myllis haluaa sinun kanssasi olla Sepon taivaassa, jossa ei ole kepua ja kristittyjä ja muuta mielisairautta. Siellä kaikki on vain positiivista. Seppo Myllis on TIE JA TOTUUS JA ELÄMÄ. Myllis teki suuren puhdistustyön vessassa. Älkää uskoko valheita joita Israelista sanotaan ja älkää kuunnelko Israelia ylistäviä ihmisiä ja tahoja. http://myllykirja.suntuubi.com/ http://myllykirja.suntuubi.com/ http://myllykirja.suntuubi.com/ http://myllykirja.suntuubi.com/ ____ Myllisläisten teot 1.4 1 Kun sitten koitti perjantai, he olivat kaikki yhdessä koolla. 2 Yhtäkkiä kuului vessasta vessanpöntön tyhjentymisestä syntynyt kohahdus, kuin olisi tapahtunut raju räjähdys, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. 3 He näkivät partaisia, äriseviä juoppoja, kuin satujen peikkoja, jotka örisivät itse kullekin. 4 He tulivat täyteen Sepollista Henkeä ja alkoivat puhua viisautta, jota Henki antoi heille puhuttavaksi. _______- niin kuin K44R70 jo aikoinaan totesi on Seppo kaikkivaltiaamme koko maailmankaikkeuden takana. ja Kesti joka rohkeasti ja ylpeästi julistaa ilosanomaa koko maailmaan on oikeutettu saamaan Sepon pyhästä maljasta jokapäiväisen juomansa. Laulakaamme lopuksi virsi 555 Sepon parhaat säkeet-kirjasta. 1. Oi Myllis, luoksein jää, jo ilta on, ja kadonnut on valo Sepon. Ken muu mua murheissani lohduttais, kun pullon unohdin taas autoon. 2. Päiväni rientää kohti loppuaan, on ilo maallinen kuin varjo vaan. Ei ole täällä mitään pysyvää, vain sinä, Seppo, sinä luoksein jää. 3. Sä kepun väijytykset turhiks teet, sä tuskat liennät, kuivaat kyyneleet. Miss' on nyt, kuolema, sun voittosi, kun Seppo Myllis, olet kilpeni. ________- Myllärikirkon messun järjestys on seuraava. ALKUHOILOTUS Seurakunta nousee seisomaan. ALKUTERVEHDYS Pappi avustajineen astuu alttarin äärelle ja osoittaa kunnioitustaan. Tervehdittyään alttaria pappi voi suitsuttaa sen. Sitten hän sanoo: Seppo Mylliksen nimeen. Kepu pettää aina! Herramme Mylliksen Sepon armo ja Sepon rakkaus ja Pyhän Puolueen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. Niin myös sinun henkesi kanssa. -- Pappi tai avustaja voi lyhyesti johdattaa uskovia päivän messuun. SYNNINTUNNUSTUS Tunnustakaamme syntimme, että olisimme kelvolliset viettämään pyhiä sepollisuuksia. Seuraa hetken hiljaisuus. Tunnustan Myllikselle kaikkivaltiaalle ja teille kaikille, että olen tehnyt paljon syntiä ajatuksin, sanoin, teoin ja laiminlyönnein Näiden sanojen kohdalla kaikki lyövät rintaansa: omasta syystäni, omasta syystäni, omasta suuresta syystäni. Sen tähden pyydän autuasta Kestiä, ainaista valittajaa, kaikkia myllistisen puolueen johtokunnan jäseniä ja pyhiä ja teitä kaikkia rukoilemaan puolestani Herraa Seppoamme. Armahtakoon meitä kaikkivaltias Myllis, antakoon meille syntimme anteeksi ja vieköön meidät iankaikkiseen sepotukseen. Sepottaa niin seposti. - - - SEPPO, ARMAHDA "Seppo, armahda" jää pois, jos se on rukoiltu synnintunnustuksen yhteydessä. Seppo, armahda. Seppo, armahda. Myllis, armahda. Myllis, armahda. Seppo, armahda. Seppo, armahda. KUNNIA Määrättyinä päivinä lauletaan tai lausutaan seuraava hymni: Kunnia Myllikselle missä onkaan ja kaikkialla rauha myllisläisille, joita hän rakastaa. Me ylistämme sinua, me siunaamme sinua, me palvomme sinua, me kunnioitamme sinua, me kiitämme sinua sinun suuren kunniasi tähden. Herra Myllis, palstojen kuningas, Jumala, Myllis kaikkivaltias;Seppo, ainokainen hallitsija, Seppo Myllis. Herra Myllis, hissien sotkija, viinalla läträävä örisevä partasuu, joka pois otat maailman synnin, armahda meitä. Joka pois otat maailman synnin, ota vastaan meidän anomisemme. Jotka istutte Sepon oikealla ja vasemmalla puolella, armahda meitä. Sillä sinä yksin olet pyhä, sinä yksin olet Herra, sinä yksin olet korkein, Seppo Myllis, Myllistisen Puolueen kanssa Myllis Jumalan kunniassa. PÄIVÄN RUKOUS Rukoilkaamme. Seuraa hetken hiljaisuus. Sitten pappi laulaa tai lausuu rukouksen. Sepotan ja otan seposti. ________ Kirje myllisläisille 1. K3571 ja K44r70, Mylliksen palvelijat, kaikille pyhille Sepossa, jotka ovat ties missä, sekä myös seurakunnan kaitsijoille ja seurakuntapalvelijoille. 2. Armo teille ja rauha Myllikseltä, meidän Isältämme, ja Herralta Sepolta! 3. Minä kiitän Seppoa, niin usein kuin teitä muistan, 4. aina kaikissa rukouksissani kärsien rukoillen teidän kaikkien puolesta, 5. kiitän siitä, että olette olleet osallisia evankeliumiin ensi päivästä alkaen tähän päivään saakka, 6. varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Mylliksen päivään saakka. 7. Ja oikein onkin, että minä näin ajattelen teitä kaikkia, koska te olette minun peräsuolessani, te, jotka sekä ollessani jääkaapissa että evankeliumia puolustaessani ja vahvistaessani olette kaikki minun kanssani Sepon raivosta osalliset. 8. Sillä Myllis on minun todistajani, kuinka minä teitä kaikkia vainoan MYLLIKSEN Sepon sydämellisellä rakkaudella ja halveksunnalla. 9. Ja sitä minä rukoilen, että teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä, 10. voidaksenne tutkia, mikä kepusta on, että te Sepon päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kepulaisille hyväksi, 11. täynnä ilkeyden hedelmää, jonka Myllis saa aikaan, Sepon kunniaksi ja ylistykseksi. 12. Mutta minä tahdon, että te, veljet, tietäisitte, että se, mitä minulle on tapahtunut, on koitunutkin evankeliumin menestykseksi, 13. niin että koko Myllärikirkon ja kaikkien muiden tietoon on tullut, että minä olen pakastimessa Mylliksen tähden, 14. ja että useimmat veljistä, saaden Herrassa uskallusta minun jääkaappini oven kahvasta, yhä enemmän rohkenevat pelkäämättä huutaa Sepon sanaa kepulaisen korvaan. 15. "Siunattu se, joka ei Seppoa ole tavannut, mutta uskoo silti" Controllin kirje 1. Controll, Mylliksen Sepon palvelija, kutsutuille, jotka ovat Isässä Sepossa raiskatut ja hänelle varjellut. 2. Lisääntyköön teille pankkitilin saldo ja rauha ja rakkaus. 3. Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu. 4. Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä kepulaisia ja Lahden paakarin palvelijoita, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Sepomme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Mylliksen. 5. Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Seppo, joka oli kussut ensin pönttöön, toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät uskoneet; 6. ja että hän ne vajakit, jotka eivät antaneet Myllärikirkolle rahoitusta, vaan jättivät vain jätöksensä muistoksi käynnistään, pani kellariin iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon; 7. samoin kuin Huuhaa ja Kauhajoki ja niiden ympärillä olevat palstat, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat sairautta mm.narsismia ja eksyivät ala-arvoisiin keputuksiin ja kotkotuksiin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta. 8. Yhtäkaikki nämä ruikkuaivot samoin saastuttavat Sepon pyhät ajatukset; he halveksivat myllismiä, herjaavat Sepon kirkkauden henkiolentoja. 9. Mutta ei ylienkeli puskakaan, kun riiteli ja väitteli kotkon kanssa palstalla, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Seppo!" 10. Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä. 11. Voi heitä, sillä he kulkevat Kepun tietä ja heittäytyvät tunkioon pyörimään ja hukkuvat virtsaan niinkuin antimyllistit! ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Seppo Myllis Liittynyt: 21.5.2012 23:12 ![]() |
Vs: Pyhä Myllykirja
Lähetetty: 15.8.2014 14:22 Imartelevaa! En muuten enää jaksa kirjoitella Suomi24:än, mutta facebookista minut löytää nimellä Kalevi Vedroreki Seilo.
---------------------------------------- http://myllykirja.suntuubi.com/ |
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Vs: Pyhä Myllykirja
Lähetetty: 26.8.2014 02:29 Pittää käydä kazomassa! Muistakaamme myös varoa Katolista homokirkkoa ja varsinkin katolisia homopappeja. ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025