Etusivu
PenaPedia
Tietoa Penasta
Valtiopäivät
Pena Palsta
Kuvakalleria
Savukehinnasto
Linkkejä
Materiaalia
Vanhat tiedotteet

Ajoneuvotietokanta (PROTO)
Osoitetietokanta (V.2 Tulossa!)

Yritystietokanta (UINUAA)

Vanhat uutiset

Sähkönsiirron tariffilaskuri

Lääketietokanta

Wikiselain

Kappale Kauneinta Suomea
Metsäkaatopaikkoja
--> Adolf <--
LOTTO-numerot

PenaNetworksin museo
PenaNetworksin kirjasto

Suosittelemme
Ääliömäiset sivustot
Artikkelien kommentit

Pulautteet

<Äiti täällä> hyvä karaookke laulu: https://www.youtube.com/watch?v=wT8IhbUJneI
<perkele> tappakaa kaikki ukrainalaiset ryssät ja kokoomuslaiset.aloittakaa petteri orpo nimisestä.se kyrpä pitää tappaa.tappakaa petteri orpo
<Marija Zaharova> Kuukautiset alkoi ja on panettas taas
<Marija Zaharova> Venäjä valmis vakaviin ehdotuksiin rauhasta
<Dmitri Peskov> Ison-Britannian lausunto, jonka mukaan Ukraina voisi käyttää brittiläisiä aseita Venäjällä sijaitsevia kohteita vastaan, on suora ja vaarallinen eskalaatio.

Nimesi:

Lausahdus:

120 Käyttäjää paikalla! 0.0099630355834961

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy | Ohjeet

Käyttäjätunnus: Salasana:

Koe esitys, flow aivoista, olenko narsistinen ihminen?

Etusivu -> Yleinen keskustelu -> Koe esitys, flow aivoista, olenko narsistinen ihminen?

PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Koe esitys, flow aivoista, olenko narsistinen ihminen?
Lähetetty: 2.10.2021 16:56 Muokattu viimeeksi: 2.10.2021 17:52
Tällä kirjoituksella koitan kiurjoittaa sormiin aivan kaiken mitä saan irti aivoissani, päihteet tai lääkkeet voi vaikuttaa siihen, joten olette sitten tietoisia, koitan päästä tilaan jossa en itse asiassa edes ajattele mitään vaan suoltaisin sitä tekstiä jotenkin ulos.

### KUMITETTU #### POIS

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Vs: Koe esitys, flow aivoista, olenko narsistinen ihminen?
Lähetetty: 2.10.2021 17:57
Kaduin tuota tekstiä mitä kirjoitin aiemmin, mutta lopulta se oli niiin sontaa ja poisa aiheesta, mistä piti edes kirjoittaa, joten otetaan uusi yritys jossain vaiheessa.

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Vs: Koe esitys, flow aivoista, olenko narsistinen ihminen?
Lähetetty: 2.10.2021 18:01
Kirjailija on kuolleena parempi! Sen sanoo jo A ja K, jotka sanoo kans L ja K,

Legendaarinen kirjailija ei olis elossa mutta tahdonko olla kirjailija edes, hankala asia.
En tunne olevani kirjailijaksi mitenkään mutta se reaaalikaisen tarinan pyörittäminen aivoissa ois silti kiinnostavaa, mutta mietitään sitä ja sopivaa läkitystä ja mielentilaa, jolla pystyisi flushata jotain, ulos. tekstiä.

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Liittynyt:
11.5.2012 18:55
Vs: Koe esitys, flow aivoista, olenko narsistinen ihminen?
Lähetetty: 2.10.2021 18:05
Ei mulla oo oikein maailmalle mitään sanottavaa mitenkään, kaiken oon sanonnu jo monologeissani irkkiin, mitä oisin sanomassa ellei sit pysty sitä tarinaa keksiä lennosta, viimekierros oli harjottelua ja löytyki helposti se ongelma mutta toisaalta miksi sitä pitäis niin lennosta keksiä, miksi edes mietin asiaa kun ei siitä pitäis ottaa "paineita", no vaikka en näillä perjantain silmillä otakkaa mutta silti.
Aivot jos ajais flush()in ulos, jolloin ajetaaan kaikki ennene headereita tehty päätös,


----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2024