<Suomen Sydänliitto> Sydäniskurirekisterin tulevaisuus vaakalaudalla: ilman rahoitusta toiminta ei voi jatkua Tilikautemme oli ylijäämäinen 733 067 (405 127) euroa. Tulosta selittää suurimmaksi osaksi ennakoitua positiivisempi sijoitusvuosi ja kustannusten osalta yksittäisten kustannusrakenteiden pienentyminen. Tase-arvo tilikauden lopussa oli 20 530 099 (20 526 024) euroa. Sydänliiton sijoitusvuosi oli erinomainen tilikaudella 2025. Sijoitustuottoihimme vaikutti erityisesti maantieteellinen hajautus ja omaisuusluokkien välinen hajautus. Liiton täyden valtakirjasalkun sijoitusten tuotto vuoden lopussa oli 9,0 % (9,4 %). Sijoitustuotot olivat 1 361 743 (1 627 636) euroa ja kulut 111 178 (396 515) euroa. Sijoitus- ja rahoitustoiminnan nettotuotto tilikaudelta oli yhteensä 1 250 565 (1 031 094) euroa.
<Metsähallitus> Mehtää tarjolla, mehtää tarjolla! Metsähallitus keventää tasettaan vuodesta 2028 alkaen tarjoamalla institutionaalisille sijoittajille jykevää tukkimetsää pistoteineen ja luontoarvoyksiköineen nyt vain raakamaan hinnalla!
<Kortonki Huora> Tulukaa kattoon ku neekeri työntää sormen perseeseen, joohan
<Björn Jordas> Yleensä myyjämme kertovat asiakkaille suoraan, jos tiedetään, että hinta on tulossa alas tai jos laatu ei ole ihan parhaimmillaan.
<Rehtori-Keijjo Transu> Kävin uimassa naisten bikineissä yleisellä uimarannalla.
<Donald Trump> Me keskustelemme heidän kanssaan. Luulen, että heistä tulee yhä vakavampia päivien kuluessa, ehkä ilmeisestä syystä, mutta me keskustelemme heidän kanssaan juuri nyt. Luulen, että he ovat ylivoimaisesti vakavimpia kuin mitä olemme nähneet. Mutta se ei tarkoita, että pääsemme perille.

Nimesi:

Lausahdus:

419 Käyttäjää paikalla! 0.025876045227051

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy

Elintarviketeollisuuden laatu

Etusivu -> Elintarvikearvostelut -> Elintarviketeollisuuden laatu

PenaItse
Elintarviketeollisuuden laatu
Lähetetty: 4.3.2023 01:09
Eräs päivä, kun valmistin meille purkista JALOSTAJAn lihapullia, aloin pohtia söisivätköhän työntekijät itse sitä. Siitä lähti itämään seuraava ajatus:

Kysytään Turun facebook-ryhmissä syövätkö Jalostajan/Lundenin tehtailla työskentelevät työntekijät itse mitään siellä valmistettua ruokaa?
Siitä voisi tulla erittäin mielenkiintoinen galluppi tai somemyrsky.
Samaa voisi soveltaa joihinkin makkaratehaisiin.

Tällä tavalla saisi aivan ruohonjuuritason tietoja elintarviketehtaan laadusta. Jos työntekijät eivät itse söisi sitä, ei sitä varmaan kannata muidenkaan syödä. ;)

Tämä toimii varsinkin silloin, jos makkaratehdas on merkittävä työllistäjä paikkakunnalla.
Vaikka henkilöstö ei itse uskaltaisi työnantajaansa julkisesti moittia, tulisi siinä varmasti ilmi työpaikalla ja kotiolissa käydyissä kahvipöytäkeskusteluissa tulleita ongelmia puolisoiden/lapsien/tuttavien kuulemana.

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026