<Rehtori-Keijo ite> Vaimo kysyi miten mun pierut voi haista kortsulle..Vastasin, kun kävin ruottissa
<Sofia Virta> Yksityisautoilu täytyy kieltää mutta itse ajelen kesälomalla dieselmatkailuautolla 6000km ja aivan huvikseen.
<Mark Rutte> Woken ja LGBT voimalla hyökkäämme Venäjälle Naton sateenkaaritankeilla.
<Dmitri Medvedev> Jokainen uusi uhkavaatimus on uhka ja askel kohti sotaa. Ei Venäjän ja Ukrainan välillä, vaan [Trumpin] oman maan kanssa.
<Mustalainen> Nussikaa lestat toisianne sonta luukkuun nii homma skulaapi, niin muutkin tekee
<Seppo von Pöyhönen> Voe venäjä

Nimesi:

Lausahdus:

194 Käyttäjää paikalla! 0.013358116149902

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy

Tarpeelliset komennot joita ei muista koskaan

Etusivu -> Oppaat ja vinkit -> Tarpeelliset komennot joita ei muista koskaan

PenaItse
Tarpeelliset komennot joita ei muista koskaan
Lähetetty: 15.7.2023 21:46 Muokattu viimeeksi: 23.7.2023 12:07
Suoritinnopeus reaaliaikaisena
watch cat /sys/devices/system/cpu/cpu[0-9]*/cpufreq/scaling_cur_freq

/sys/devices/system/cpu/intel_pstate/status Jos ei alikellotus onnistu, niin muuta tuossa lukeva teksti active -> passive

sensors
Lämpötiloja

Reaaliaikainen verkkoliikennenopeus
vnstat -l -i enp5s0

glances

ogr2ogr -f SQLite kakka.db pno_tilasto_2022.shp
ogr2ogr -f SQLite paavo_2023.db pno_tilasto_2023.shp
aineiston lataus: wget -r -l inf -N -np -nH -x -R html -c --cut-dirs=4 http://www.nic.funet.fi/index/geodata/mml/maastokarttarasteri_500k/2020 -P ./maastokarttarasteri_500k/

Pyhä kolminaisuus:
Avataan kahva: new SQLite3($data['cache_dir'])
Kysytään asioita: $stmt = $paavodb->query($sql);
Silmukoidaan koko paskapaskakasa läpi $row['2023'] = $stmt->fetchArray(SQLITE3_ASSOC);

lsblk
df -h
vnstat
cpufreq-info

Kun taas myöhemmin puoleenvuoteen - pariin vuoteen mieti näitä, niin ottaa kyllä niin päähän kun ei muista yhtään mitään eikä keksi hakusanojakaan.

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2025