<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

49 Käyttäjää paikalla! 0.0068180561065674

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Kannettava tietokone

Tällä sivulla siis esittelen kannettavaa tietokone(tamme / tani). Itse tarvitsen tätä lopulta niin harvoin, että tämä on vanhempieni käytössä olohuoneessa. Ennen kannettava aikoja äitini kävi verkkopankissa ja etuovi.comissa aina joko käyttökoneellani tai silloisella Penalla, jossa pyöri joko Herra Gates tai ubuntun desktoppiversio.

Miten ja miksi?

Pitkän suostuttelun takanahan se oli, mutta kun tarpeeksi hyviä syitä kannettavan tietokoneen hankkimiselle latoo, kyllä se sieltä myös tulee! Perimmäinen syy taisi olla se, ettei heidän tarvitse enään tulla surffailemaan nettiin minun huoneeseeni puhumattakaan istumaan kovalle lattialle, mikäli he Penalla surffailisivat. Myös yksi syy, jolla nojauduin kannettavaan ole se, että pääsisin ottamaan oman tietokoneen mukaan jos menen jonnekkin (varsinkin mökkihelvettiin!). Tarkoitukseni oli myös alkaa käymään laneilla yms tapahtumissa, mutta en ole ollut yhdelläkään kunnollisilla laneilla! Olen epäsosiaalinen ja passiivinen ihminen muiden seurassa, osaan olla oma itseni vain niiden seurassa jotka tunnen kunnolla. Se on hyvin rajoittava tekijä uskaltautua laneille, jossa on paljon pelottavai ihmisiä :S:S

Lopulta sitten vuoden 2006 syksyllä menimme kannettava tietokone kauppaan etsimään kannettavia tiatokoneita! Aluksi olin kyllä netistä etsiskellyt, jos saisi mallia ilman windoussia, mutta sellaista en löytänyt mistään. Pakko siis maksaa turhaan windoussista! Viimeinen päätös koneen ostamiselle tuli kuitenkin niin myöhään, että piti vähän hätäpäissä hankkia kun halusin kannettavan koneen mukaan kaverilleni (syyslomaksi Poriin)

Millainen?

No tälläinen saatana, spectejä saatte kuvien jälkeen, eiku esiis ennen kuvia niin se on järkevämpää

Hän on siis se aika perus (vähän perustakin paskempi) Acer TravelMate 2420. Pienen kokonsa vuoksi sitä voisi sanoa aika käteväksi (siihen aikaan kun koneita kattelin niin kaikki oli kuitenkin aika isoja / niissä oli iso näyttö) ja hintaa kertyi tälle sen 750e!

Eiköhän siinä tullut jo hieman spektejä. Seuraavaksi kuvia:

Kuva 1
Tässä on kuva edestäpäin kuvattuna luukku auki

Kuva 2
Sivustapäin kuvattuna! Siitä näkee myös, ettei se ole liittimillä pilattu tuo kone

Eiköhän siinä ala olemaan kaikki tarpeellinen informaatio kannettavasta tietokonees(tamme / tani). Myönnän että monet tahot ovat jo monesti kyselleet miksei tästä koneesta ole mitään informaatiota, syyksi sanon olevani laiska! Tämä on tätä "ei niin mielenkiintoista" puuhaa tämä kirjoittaminen, mutta pitäähän välillä tehä vähän tylsempiäkin hommia.

Hyvää päivänjatkoa! Älä anna valuuttakrampin iskeä!

EDIT: WOHOO! Tämä meni kerta laakista validaattorin läpi! Yleensä aina olen tehnyt jonkun tyhmän typon ja joudun korjaamaan, jotta menisi läpi ;(((((((((((

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026