<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

196 Käyttäjää paikalla! 0.012616157531738

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Käyttökone

Käyttökoneella tarkoitan tietokonetta joka on aktiivisessa käytössäni, pöytäkone.

Käyttökoneen spectit

Ja tässä vielä muutamia kuvia...

Käyttökone edestä
Käyttökone edestä. Reiät etulevyissä (kovalevyjen suojana) oleviin olen porannut reiät, jotta vaihtoilma joka tulee koneeseen kiertää myös kovalevyjen kautta. Muutamat muut reiät olen tukkinut. DVD Aseman alapuolella olevassa etulevyssä on reikia vian siksi, ettei sopivaa ehjää löytynyt joka tossa pysyisi. :D

Sisuskalut
Tuossa on sisuskalut saatana. Empä niistä ainakaan vielä keksi mitään sanottavaa. Tai no huomioikaa näytönohjaimen siili.

Verkkokortti ja USB ROOTTI KORTTI
SIinä näkyy vielä siili paremmin, kuten myös verkkokortti ja PCI --> USB kortti:). PCI --> USB - korttia pidän muuten vain palanpainikkeena, mutta verkkokorttia joudun pakollisesti pitämään. Emolevyn oma iontegroitu verkkokortti ei nimitäin tykkää vaihtaa MAC osotetta IP osoitteen vaihtamista varten ;)). Siks pitää käyttää erilistä. Tuo taitaa jopa laadukkaampiki olla kun emolevyn oma verkkokorttipiiri.

Näytönohjaimeen itseasennettu uusi siili, vieressä alkuperöinen vahna pieni kakka
Nyt tuossa näkyy hyvin se siili! Tuossa kuvassa ei ole nyt sitä vahaa puhallinta, mutta kuitenkin pienen puhaltimen pienenpieni puhallusvoima jäähdyttämässä tuollaista siiliä, jossa ei ole edes kunnollisia ripoja. Vinku ku hinaaja saatana, ei voinnu nukkua. Päätin lopulta testata rakentamalla uuden sopivan ja isomman siilin siihen, jos vaikka toimisi ilman puhallinta. Ei kuitenki se uudellakin siilillä vaatii pientä puhallusta, joka vähän kierrättää edes ilmaa. Puhaltinta pidän 4voltin jännitteellä, sopivan äänetön ja pieni tuulenvoima kierrättäään ilmaa siilissä:).

Takaa
Takaakaan ei ole oikeen kummosemman näköinen. Huomioikaa ypöyksinään jököttävä sarjaportti siellä :((((

Lisälaitteet
Nuo on ne lisälaitteet nimitäin, toinen on USB --> PS/2 hiireen ja näppäimistöön. Tuossa emolevyssäkun ei ole omia PS/2 portteja. Toinen niistä puolestaan on TV BOXI Terratec Cinergy T USB XS. Sillä näkyy kanavat hyvin ja linuxiakin tulee :) Itse pidän AINA koneella taustalla televisiota päällä ja kuuntelen joko TV:tä tai TV:n ja leskisen sekoitusta ja jos TV:stä tulee jotain hyvää äänen perusteella, avaan sen pienennetystä tilasta ja katselen sitä siinä samalla kun teen jotain muuta. Kätevääkö almatädin vinkki.

Tosi vanhoja kuvia koneesta, vanhoissa kuorissa ja wanhoissa osissa



Asus Radeon 9600XT

9600XT, mikä voisikaan olla neutraalimpi näyttökortti ?


Se on joku perkeleen kirous, että jokaisessa näyttökortissa alkaa tuuletin vinkumaa ja loppuelopuksi leikkaa kiinni, vaikka kuinka niitä rasvailen:



Joten pitää korvata alkuperäinen tuuletin omalla romulootasta löytyvällä 6V jännitteellä toimivalla ja kytkeä se powerin 5V väylään kiinni, koska tuulettimien uutena ostaminen on sama kun ostaisi windows vistan PC-superstoresta ja maksaisi 399e hukkaan.

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026