<Rehtori-Keijjo Transu> Vietän juhannusta naisten alusvaatteissa.
<Urputus> Ekaks päääsi mahtava ääni perseestä ja sitten tuli mahtava haju perään
<Donald Trump> Sopimus Iranin kanssa on valmis. Onnittelut kaikille! Annan täten täyden valtuutuksen Hormuzinsalmen maksuttomaan avaamiseen ja samanaikaisesti valtuutan Yhdysvaltojen laivaston saarron välittömän purkamisen. Maailman laivat, käynnistäkää moottorinne. Antakaa öljyn virrata!
<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.

Nimesi:

Lausahdus:

91 Käyttäjää paikalla! 0.010014057159424

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Käyttökone

Käyttökoneella tarkoitan tietokonetta joka on aktiivisessa käytössäni, pöytäkone.

Käyttökoneen spectit

Ja tässä vielä muutamia kuvia...

Käyttökone edestä
Käyttökone edestä. Reiät etulevyissä (kovalevyjen suojana) oleviin olen porannut reiät, jotta vaihtoilma joka tulee koneeseen kiertää myös kovalevyjen kautta. Muutamat muut reiät olen tukkinut. DVD Aseman alapuolella olevassa etulevyssä on reikia vian siksi, ettei sopivaa ehjää löytynyt joka tossa pysyisi. :D

Sisuskalut
Tuossa on sisuskalut saatana. Empä niistä ainakaan vielä keksi mitään sanottavaa. Tai no huomioikaa näytönohjaimen siili.

Verkkokortti ja USB ROOTTI KORTTI
SIinä näkyy vielä siili paremmin, kuten myös verkkokortti ja PCI --> USB kortti:). PCI --> USB - korttia pidän muuten vain palanpainikkeena, mutta verkkokorttia joudun pakollisesti pitämään. Emolevyn oma iontegroitu verkkokortti ei nimitäin tykkää vaihtaa MAC osotetta IP osoitteen vaihtamista varten ;)). Siks pitää käyttää erilistä. Tuo taitaa jopa laadukkaampiki olla kun emolevyn oma verkkokorttipiiri.

Näytönohjaimeen itseasennettu uusi siili, vieressä alkuperöinen vahna pieni kakka
Nyt tuossa näkyy hyvin se siili! Tuossa kuvassa ei ole nyt sitä vahaa puhallinta, mutta kuitenkin pienen puhaltimen pienenpieni puhallusvoima jäähdyttämässä tuollaista siiliä, jossa ei ole edes kunnollisia ripoja. Vinku ku hinaaja saatana, ei voinnu nukkua. Päätin lopulta testata rakentamalla uuden sopivan ja isomman siilin siihen, jos vaikka toimisi ilman puhallinta. Ei kuitenki se uudellakin siilillä vaatii pientä puhallusta, joka vähän kierrättää edes ilmaa. Puhaltinta pidän 4voltin jännitteellä, sopivan äänetön ja pieni tuulenvoima kierrättäään ilmaa siilissä:).

Takaa
Takaakaan ei ole oikeen kummosemman näköinen. Huomioikaa ypöyksinään jököttävä sarjaportti siellä :((((

Lisälaitteet
Nuo on ne lisälaitteet nimitäin, toinen on USB --> PS/2 hiireen ja näppäimistöön. Tuossa emolevyssäkun ei ole omia PS/2 portteja. Toinen niistä puolestaan on TV BOXI Terratec Cinergy T USB XS. Sillä näkyy kanavat hyvin ja linuxiakin tulee :) Itse pidän AINA koneella taustalla televisiota päällä ja kuuntelen joko TV:tä tai TV:n ja leskisen sekoitusta ja jos TV:stä tulee jotain hyvää äänen perusteella, avaan sen pienennetystä tilasta ja katselen sitä siinä samalla kun teen jotain muuta. Kätevääkö almatädin vinkki.

Tosi vanhoja kuvia koneesta, vanhoissa kuorissa ja wanhoissa osissa



Asus Radeon 9600XT

9600XT, mikä voisikaan olla neutraalimpi näyttökortti ?


Se on joku perkeleen kirous, että jokaisessa näyttökortissa alkaa tuuletin vinkumaa ja loppuelopuksi leikkaa kiinni, vaikka kuinka niitä rasvailen:



Joten pitää korvata alkuperäinen tuuletin omalla romulootasta löytyvällä 6V jännitteellä toimivalla ja kytkeä se powerin 5V väylään kiinni, koska tuulettimien uutena ostaminen on sama kun ostaisi windows vistan PC-superstoresta ja maksaisi 399e hukkaan.

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026