<Rehtori-Keijjo Transu> Vietän juhannusta naisten alusvaatteissa.
<Urputus> Ekaks päääsi mahtava ääni perseestä ja sitten tuli mahtava haju perään
<Donald Trump> Sopimus Iranin kanssa on valmis. Onnittelut kaikille! Annan täten täyden valtuutuksen Hormuzinsalmen maksuttomaan avaamiseen ja samanaikaisesti valtuutan Yhdysvaltojen laivaston saarron välittömän purkamisen. Maailman laivat, käynnistäkää moottorinne. Antakaa öljyn virrata!
<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.

Nimesi:

Lausahdus:

91 Käyttäjää paikalla! 0.0058879852294922

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Herra Osbornes, kasattu suomessa :) Hän on tietokone, kotoisin paikasta eräästä.
200MHz prosessorin omaava Mr. Osbornes ei suostunut ottamaa windows XP:tä vastaan, jumittui aina asennuksessa, joten ajattelin antaa hänelle pienen opetuksen:

Kamera on kyllä paska, mutta siitä on olemassa myös video, joka ei sekään ole ovinkaan hyvä, mutta ainakin siitä saa idean paremmin selville. Video löytyy TÄÄLTÄ. Video on .mpg muodossa ja koko noin 7 megatavua. Kamerana toimii HP:n photosmart 433. Sisällä olemisen takia ei voinnut kauempaa poltella :( koska palavasta emolevystä tulee ihan mukava löyhkä Hra. Osbornes alkuperäisessä muodossaan:

Jatkoa Osbornesin tarinalle

Päätin siinä sitte eräs yö ladata Hra. Osbornesin täytee tavaroita (mm. vanhoja kondensaattoreita ja erään emolevyn ja paperinpalasia ja kaikkea irtosälää). Siinä sitte kannoin hänet ja heitin ojanpenkkaan: Jonka jälkeen tulin sitä seuraavana yönä bensiinin kanssa ja latasin Herraan vielä vähän paaapperia ja valelin koko paskan bensiinillä: Jonka jälkeen vaan sytkäriä perää ja WWWHUUUUMMMM vaan kuului kun Herra Osbornes oli ilmi liekeissä! välillä kuulu hirveetä pauketta ja rätinäää.. poksähduksia, tässä kuva palavasta Herrasta: Ja vielä tästäkin on olemassa video, joka löytyy TÄÄLTÄ (2.69mt). Suosittelen ennemmin katsomaan tämän videon kun sen edellisen sisällä otetun koska tämä on _paljon_ hienompi :) Loppuelopuksi voisin kyllä sanoa että koko Osbornesin tuhoamis rojekti oli ihan kiva homma, tosin hirveät savut siitä tuli muta whos cares nehän haihtuu savuna ilmaan ;-)

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026