<Rehtori-Keijjo Transu> Vietän juhannusta naisten alusvaatteissa.
<Urputus> Ekaks päääsi mahtava ääni perseestä ja sitten tuli mahtava haju perään
<Donald Trump> Sopimus Iranin kanssa on valmis. Onnittelut kaikille! Annan täten täyden valtuutuksen Hormuzinsalmen maksuttomaan avaamiseen ja samanaikaisesti valtuutan Yhdysvaltojen laivaston saarron välittömän purkamisen. Maailman laivat, käynnistäkää moottorinne. Antakaa öljyn virrata!
<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.

Nimesi:

Lausahdus:

106 Käyttäjää paikalla! 0.0094950199127197

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Näppäimistön huolto ja puhdistus

Jos näppäimistöön pääsee kaatumaan viinaa ....

Perjantaina 21.10.2011 nautin sisuviinaa pienesta paukkulasista. Lasi perkele kaatui ja puolet siitä meni näppäimistölle! Lasi ei ollut enään kuin puolillaan ja vain puolet siitä kaatui näppäimistölle - ja se riitti.

Lähes heti alkoi näppäimistö sekoilla aluksi ALT oli pohjassa koko ajan ja ajan myötä tuntu, että joka nappula olisi "painettuna pohjaan" Voi jumalauta kun vitutti silloi. Olen onneksi hamstrannut näitä laadukkaita COMPAQ RT235BTW malleja paljon varastooni, jotta ne riittäisi loppu elämäksi. Nämä kun on niin hyviä näppäintuntumansa puolesta sekä painavia jämäköitä ja jykeviä, semmoisia jota ei nykyään valmisteta >:(.

Varanäppäimistöjä on hyvä olla, mutta on eräitä ongelmia joita voi ilmaantua varanäppäimistöjen käyttöönotossa. Ne pitää löytää ensin >:O. Niitä on ainakin 5 kappaletta, mutta VOI VITTU KUN ETSIN KOKO ILLAN ENKÄ LÖYTÄNYT >:@ vitutuksen multihuipennus oli taasen lähellä. Onneksi minulla oli vastikään roskiksesta löydettyjä Nokia 9300i luureja paljon joilla pääsin irkkiin. Väsymyshumalan vaikutuksen alaisena en jaksanut alkaa näppäimistöä purkamaan, vaan päätin mennä nukkumaan.


Sisuviinaa näppäimistöllä

Perjantai-illan näkymät


Näppäimistö avattuna

Lauantai-aamuna koitin näppäimistöä - ei ollut kuivunut. Se täytyy siis avata. Niin kuin tässä odotettiinkin, oli viinaa päässyt nappulan juurelta kalvojen väliin. Kalvot kun ovat tiiviisti yhdessä leviää yksikin tippa helposti suurelle alalle, no kavot puhdistetaan.

Huomatkaa miten jykevä pelti kalvojen alla on. Vaikka tätä nostaisi yhdestä nurkasta tämä ei vääntyile eikä tätä pysty edes käsin väännellä. Näppäinten iskut pohjaavat jykevää levyä vasten eikä halpaa muovipintaa, se lienee syynä näppäintuntuman laadukkuuteen. Veikkaisin tämän painavan yli kilogramman.


Kalvot

Kas näin.


Piirilevy

Kalvojen yhteys piirilevylle on syytä puhdistaa. Kalvot pitää asettaa tarkkaan oikeaan kohtaan, minun piti kalvojen liitinpinnan alla oleva kumi kääntää jopa ympäri, ei tahtonut eräs linja saada muuten kosketusta. Ajan myötä kun alla olevaan kumiin painuu liitinten "jäljet".


Likainen näppäimistö

Monet on väittänyt näppäimistöni olevan likainen. Tässä samalla sen voisi vaikka puhdistaa (tähän hätään minulla ei ole ennen -kuvaa), joten tässä kohtaa on jo nappulat revitty irti.



Heittelin nappulat ja nappulan kiinnikkeet ämpäriin.




Näppäimistön pesu

Näppäin laudan saa pestyä kynsiharjalla ja pyykinpesuaineella sekä lopuksi vielä saippualla.


Pistin näppäimet uiskentelemaan pyykinpesuaine veteen, mutta vittu! Sehän saatana vuotaa >:@


Soppa.




Näppäinten takaisinlaittoon meni paljon aikaa, se ei kuitenkaan ollut vittumaista Juice Leskisen teosten soiton takia.




Valmis, puhdas, kuin uusi näppäimistö ja taas näppäimistö jatkaa palveluaan kaikkien meidän iloksemme.

22.10.2011

Artikkeliemme myötä vapautuu ihmisiä paskain näppäinen ikeestä:

16:07 <@Lotto_> pitäisiköhän kaivaa omakin compaqini kaapista ja puhdistaa se
16:08 <@Lotto_> ja ottaa se käyttöön

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

2023-11-25
17:54:57
< tupakkapuheet >tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ (ci)
tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ (ci)
tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ (ci)
tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ tupakkapuheet:@ (ci)
2023-11-25
17:54:00
< 8 >88

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026