<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

264 Käyttäjää paikalla! 0.014680147171021

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Fani, entinen koiramme:

Fani on edesmennyt koiramme, joka oli meidän perheessämme mooonta vuotta sitten. Se miksi päätin tehdä tästäkin sivun, on koiran luonne ja ulkonäkö, Katsokaa nyt miltä se näyttää :D. Muistan pienenä kun olimme jossakin huvipuistossa tai muuten vaan ulkona, tuli moni kysymään "miksi talutatte oravaa?".

Fani oli rodultaan chihuahua. Ainakin tämän piskin luonteeseen kuului mahdottoman suuri uteliajisuus ja erityisesti kiintymys ruokaan. Esimerkkitapauksesa mainittakoon aika, kun itse olin vielä tarhassa: aamulla Fani kuuli jääkaapin oven avautuvan ja lähti ryntäämään keittiöön, sillä halusi oman osuudensa jääkaapin antimista. Siinä talossa, jossa asuimme, oli pienehköt portaat makuuhuoneiden ja olohuoneen välillä (olohuoneesta mentiin keittiöön). Ruuan ahne piski tietysti lähti ryntäämään jääkaapille päin, mutta kompuroi portaissa ja siinä meni leukaluut sijoiltaan *hähähä tyhmä saa kärsiä*. Lopuelopuksi piskille laitettiin lääkärissä leukaluihin ruuveja, jotta pysyy puremakalusto kasassa.

Kaikista huonoimpana puolena tässä rakissa oli kuitenkin se, että se näykki ja puri minun ja isäni varpaita aina (mutta ei siskoni tai äitini). Eikä se myöskään ollut sisäsiisti, kusi ja paskoi aina joka nurkkaan. Ulosvienti oli täysin turhaa, kuitenkin se oli meillä monta vuotta, kunnes hiljalleen sille tuli monia sairauksia: sydämeen ja keukoihin jotain häikkää ja piti syöttää sille pillereitä, tyhmä koira meni tietysti syömään pillereitä kun piilotti ne makkaran sisälle yms (vaikka lopupeleissä se osasi jo erotella pillerin makkaroista). Lopulta lääkäri totesi, että sen toinen silmä on täysin sokea ja toinen puoliksi sokea, lääke annostakin piti aina ajanmyötä vahventaa, joten päätimme lopettaa sen :(( Taisin olla silloin ensimäisellä luokalla.

Muutamia kuvia:

HUOM!! Kuvat ovat skannattu huonolla laadulla vanhoista valokuvista

Chihuahua
Siinä TODELLA vanha kuva siitä koirasta.

Chihuahua
Samalta aikakaudelta....

Chihuahua
Vähän uudempaa materiaalia, kesäinen nurmikko :) väsynyt Fani.

Chihuahua
Uudempaa.....

Chihuahua
Ja taas vanhaa, tuossa takana näkyy autorata, jolla leikin pienenä ja siinä vieressä tietysti sähkövempaimia (minikokoinen "katuvalo").

Chihuahua vedessä
Uimapatjalla peloissaan. EIhän itse Ylhäisyys voi tassuaan vetehen työntää! >:O

Fani
Pakko nyt ottaa hieman takaisin päin ja näyttää itsenikin jossain kuvassa, eli siinä olen minä pienenä ja rakki siinä vieressä.

Fani
Ja tuokin on vanha kuva koirasta.

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026