<Rehtori-Keijjo Transu> Vietän juhannusta naisten alusvaatteissa.
<Urputus> Ekaks päääsi mahtava ääni perseestä ja sitten tuli mahtava haju perään
<Donald Trump> Sopimus Iranin kanssa on valmis. Onnittelut kaikille! Annan täten täyden valtuutuksen Hormuzinsalmen maksuttomaan avaamiseen ja samanaikaisesti valtuutan Yhdysvaltojen laivaston saarron välittömän purkamisen. Maailman laivat, käynnistäkää moottorinne. Antakaa öljyn virrata!
<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.

Nimesi:

Lausahdus:

99 Käyttäjää paikalla! 0.0097301006317139

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Fani, entinen koiramme:

Fani on edesmennyt koiramme, joka oli meidän perheessämme mooonta vuotta sitten. Se miksi päätin tehdä tästäkin sivun, on koiran luonne ja ulkonäkö, Katsokaa nyt miltä se näyttää :D. Muistan pienenä kun olimme jossakin huvipuistossa tai muuten vaan ulkona, tuli moni kysymään "miksi talutatte oravaa?".

Fani oli rodultaan chihuahua. Ainakin tämän piskin luonteeseen kuului mahdottoman suuri uteliajisuus ja erityisesti kiintymys ruokaan. Esimerkkitapauksesa mainittakoon aika, kun itse olin vielä tarhassa: aamulla Fani kuuli jääkaapin oven avautuvan ja lähti ryntäämään keittiöön, sillä halusi oman osuudensa jääkaapin antimista. Siinä talossa, jossa asuimme, oli pienehköt portaat makuuhuoneiden ja olohuoneen välillä (olohuoneesta mentiin keittiöön). Ruuan ahne piski tietysti lähti ryntäämään jääkaapille päin, mutta kompuroi portaissa ja siinä meni leukaluut sijoiltaan *hähähä tyhmä saa kärsiä*. Lopuelopuksi piskille laitettiin lääkärissä leukaluihin ruuveja, jotta pysyy puremakalusto kasassa.

Kaikista huonoimpana puolena tässä rakissa oli kuitenkin se, että se näykki ja puri minun ja isäni varpaita aina (mutta ei siskoni tai äitini). Eikä se myöskään ollut sisäsiisti, kusi ja paskoi aina joka nurkkaan. Ulosvienti oli täysin turhaa, kuitenkin se oli meillä monta vuotta, kunnes hiljalleen sille tuli monia sairauksia: sydämeen ja keukoihin jotain häikkää ja piti syöttää sille pillereitä, tyhmä koira meni tietysti syömään pillereitä kun piilotti ne makkaran sisälle yms (vaikka lopupeleissä se osasi jo erotella pillerin makkaroista). Lopulta lääkäri totesi, että sen toinen silmä on täysin sokea ja toinen puoliksi sokea, lääke annostakin piti aina ajanmyötä vahventaa, joten päätimme lopettaa sen :(( Taisin olla silloin ensimäisellä luokalla.

Muutamia kuvia:

HUOM!! Kuvat ovat skannattu huonolla laadulla vanhoista valokuvista

Chihuahua
Siinä TODELLA vanha kuva siitä koirasta.

Chihuahua
Samalta aikakaudelta....

Chihuahua
Vähän uudempaa materiaalia, kesäinen nurmikko :) väsynyt Fani.

Chihuahua
Uudempaa.....

Chihuahua
Ja taas vanhaa, tuossa takana näkyy autorata, jolla leikin pienenä ja siinä vieressä tietysti sähkövempaimia (minikokoinen "katuvalo").

Chihuahua vedessä
Uimapatjalla peloissaan. EIhän itse Ylhäisyys voi tassuaan vetehen työntää! >:O

Fani
Pakko nyt ottaa hieman takaisin päin ja näyttää itsenikin jossain kuvassa, eli siinä olen minä pienenä ja rakki siinä vieressä.

Fani
Ja tuokin on vanha kuva koirasta.

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026