<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

254 Käyttäjää paikalla! 0.016762971878052

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Tietokoneen powerin haarottaja

Alkusanoissa voidaan jo suoraan sanoa tämän hetken mielijohteen, tunnin säätämisen työn tuloksen menneen vituilleen. Syytä ei varmasti tiedetä, mutta siihen vaikuttivat ainakin seuraavat tekijät: projektin vittumaisuus, suunnittelun puute ja huolimattomuus. Väärin toteuttaminenkin on varmasti hyvin suuri tekijä vituilleen menemiestä, mutta päätin kuitenkin kirjoitta tästä.

Ideana oli siis haaroittaa powerin emolevylle menevä johto niin, että voisin kytkeä yhden powerin kahdelle emolevylle. Ei ole mitään hajua toimiiko tuo edes noin, mutta kokeilemallahan se selviää. (googlettaa ei tietenkään voinnut ;))

Emo
Katsoin helpommaksi tavaksi irroittaa tuon liittimen poraamalla sen ympärille reikiä ja jyrsimällä sen siitä pihdeillä. Juotto hommiin en ryhtynyt, jotta siitä tulisi vähän "tukevampi" kun siinä on valmista piirikorttia alla. Lopulta porasin reikiä vielä tiheämmin. Emolevy parka :((((

Emolevyä vituttaa
MUHOHAHAHAAA Mahtaa emolevyä vituttaa kun ei ole enää liitintä. Olin jo aikasemmin heittänyt roskiin hänet, kun olin ottanut PCI paikan irti :D Roskiksella kun keksin tämän, päätin ottaa hänet taas kun ei ollut muitakaan näkyvillä heti.

Liitin irroitettuna
Siinä on liitin.

Yhdistetyt johdot
Ja siinä on johdot, jotka on yhdistetty juottamalla ja ne tietysti sekasinjkin mennyt :))

Haarotin
Tämä oli se vittumaisin tilanne, nimitäin tuo juotos kävi aika ahtaaksi tuossa ja piti olla tarkkana, että jokainen johto meni oikealle puolelle. Siksi tää meniki vituillee kun parit johdot jäi väärin. Kuten huomaatte tossa on vielä kerroksittain teipattu nuo yms, joten jälkikäteen purkaminen olisi ollut turhan vittumaista.

Haarotin
Tolta se näytti valmiina :)) On ne ohhmit kyllä jänniä :PPPPPPPPP saatanan nääs

Testissä
Siinä se on testipenkissä, eikös näytäkin aika tieteelliseltä systeemiltä?! Nauran tuolle kuvalle :D Penan wanha poweri siinä testipowerina.

Olen jo suunnitellut seuraavaa prototyyppiä tästä, piirilevylle kun juottaisi tuon liittimen ja siitä vierestä vetäisi ne johdot pois, varmaan voisi toimia paremin. Reikälevylle jo hahmottelin sitä, kuitenkaan reiät eivät osuneet kohdilleen :(((( Vaatii varmaan aivan oman valotuksen ja syövytyksen oikeilla reikäväleillä yms. Kävin eräs viikko bebekiltä hakemassa syövytyskemikaalit ja valoherkkää levyä, mutta ainoana ongelmana on valotuslamppu joka puuttuu vielä. Roskiksessa kerran oli solariumeita, niillä valotus olisi onnistunut vallan mainiosti, mutta arvatkaapas tuliko silloin mieleen ottaa :( se oli siis muutaman päivän ennen kun hain kemikaalit!

Jos jaksoit lukea tämän loppuun asti, toivotan oikein vittumaista päivän jatkoa ja toivottavasti kaadat kahvisi näppäimistölle! Näkemiin.. haha... haha..

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026