<Rehtori-Keijjo Transu> Vietän juhannusta naisten alusvaatteissa.
<Urputus> Ekaks päääsi mahtava ääni perseestä ja sitten tuli mahtava haju perään
<Donald Trump> Sopimus Iranin kanssa on valmis. Onnittelut kaikille! Annan täten täyden valtuutuksen Hormuzinsalmen maksuttomaan avaamiseen ja samanaikaisesti valtuutan Yhdysvaltojen laivaston saarron välittömän purkamisen. Maailman laivat, käynnistäkää moottorinne. Antakaa öljyn virrata!
<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.

Nimesi:

Lausahdus:

92 Käyttäjää paikalla! 0.010299921035767

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pätkä Hämeen Härkätietä

Olin matkalla Forssaan 54 tietä, kun matkalla näin kyltin museotie. Takasintullessa Forssasta se näytti niin mielenkiintoiselta, että oli pakko käydä katsomassa mitä siellä on ja sieltähän paljastui pätkä alkuperäisellä linjauksella menevää Hämeen Härkätietä.


P5250038.JPG


P5250039.JPG

Opasteessa kerrotaan enemmän. Tuohan olisi mukava körötellä, se mitä ilmeisemmin vie takaisin 10 - tielle, mistä pääsee 54 tien risteykseen.


P5250040.JPG

Lähempää.


P5250041.JPG

Mukavaa hiekkatietä


P5250042.JPG

Rajoitus vaihtoi 80 km/h >:O. Se vasta oli hurjaa menoa mutkat on hienoja, kun tekee hieman nopeamman ohjausliikkeen, niin perä lähtee irti. Yllättävän paljon asutusta oli Härkätien varrella. Siellä oli jokin ikivanha maatila, josta olisi ollut hieno saada kuva, mutta jarrutusmatka oli niin pitkä, että se meni ohi enkä jaksanut peruuttaa kuvaa ottaakseni.


P5250044.JPG


P5250045.JPG


P5250046.JPG

Jollain on aivan helvetin iso nurmikko pihalla!


P5250047.JPG

Härkätie jatkuu oikealle, mutta menemme suoraan, jotta pääsemme takaisin 10 tielle.


P5250048.JPG

Nyt ollaan taasen 10 tiellä, kohta tulee 54 tien risteys.


P5250049.JPG

Matka taittuu rattoisasti satasen nopeusalueella! Ei toki sillä, että mitään kiirettä olisi ;)

Erittäin mukava pieni elämysajelu museotiet ovat hienoja. Tuo magneettimäki olisi hieno ajaa, mutta se on eittäin kaukana :(

Ehkä vielä joskus ajetaan koko Hämeen Härkätie, päivitetään sivua silloin!

Kirjoitettu: 29.7.2010, ajettu muutama päivä aikaisemmin.

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026