<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

259 Käyttäjää paikalla! 0.016792058944702

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Kebab hampurilaisen lämmittäminen liedellä

Minulla tuli eräänä (oman käden loma) päivänä nälkä ja ajattelin, että tässähän on jotain syötävä. Menin jääkaapille katsomaan ja näin siellä lihaperunasoselaatikkolootan ja kebab hampurilaisen. Ajattelin, että syön nyt päivällä kebabin ja vasta iltapäivällä / illalla suuremman ruuan.

Kun olin ottanut hampurilaisen jääkaapista ja pussistaan ulos, keksin vasta silloin, että senhän voisi hellalla lämmittää :O Ne kebab palat maistuu jotenkin raa'oilta ainakin tuon merkkisissä hampurilaisissa, joten otin heti härkää sarvista ja laitoin hellan lämpenemään. Hain myös siinä samalla paistinpannun. Siinä samassa minulle tuli ajatuksiini, että voisinhan kirjoittaa tästä jonkun jutun intternettiin, ei ole sitäkää tullut pitkää aikaa tehtyä saatana.

kuva

Kaadoin hampurilaisen välissä olevat kebab palat paistajapannun päälle ja hella olikin siinä vaiheessa ehtinyt hyvin esilämmetä.

Minua vituttaa tuo keraaminen liesi, saan omantunnon tuskia siitä ettei ruoka lämpene valurautalevyn päällä. Toisekseen, jos esim. jauhelihakastiketta teen, siinä vaiheessa kun on aika laittaa vesi koko keitos jäähtyy helvetti kun ei ole mitään mikä varaisi lämpöä. Valurautalevyhän jaksaisi puskea täydellä teholla lämpöä, vaikka kattila yhtäkkiä jäähtyisikin. Toisekseen vanhemmat sanovat ettei tuota saa sotkea vaikka ne hankkivat sen vaan sentakia että se olisi helpompi puhdistaa. Minun logiikalla kun ajattelee se menisi näin: Mitä helpomin on laitos puhdistaa, sitä enemmän sitä saa sotkea.

kuva

Hampurilaisen alapää ja yläpää ;);)

kuva

Tästäkin piti ottaa vielä kuva, nimitäin muusikoiden.net foorumilla minua on haukuttu tyhmäksi, koska "haukuin felixin ketsuppia pahaksi". Kyseinen henkilö taitaa olla helvetin tyhmä, kun ei huomannut tuota HOT sanaa joka ketsuppipurkin kuvassa lukee. Samainen kuva on siis Hernekeitto-ohjeessaki ja sitä ne siellä naureskelivat mokomat. Toki on mahollista, että he pitävät uudenaikaisesta ketsupista, mutta siinä tapauksessa laitan heidät uusavuttomien ryhmään joille mitkään vanhat ja hyvintoimineet perinteet eivät keplaa vaan on aina saatava uutta ja hienoa.

kuva

Tässä on sitä HYVÄÄ ja AITOA ja PERINTEISTÄ Felix - ketsuppia jota minäkin käytän.

kuva

Tässä vaiheessa aloin miettimään mitä joisin Kebab hampurilaisen kanssa. Siellä näkyy Bonne Luonnonraikas apelsiinimehu, sitä joisin muuten mutta tuon purkin pohjalla on enää alle desi sitä, se ei siis riitä ruokajuomaksi. Täytyy siis juoda piimää :). Maitoa EN juo helvetti, en ole monee vuotee juonnutkaan enkä tule juomaa paitsi tietysti kahvinkanssa sitä menee, mutta ajatelkaa maitoa sellaisenaa hrrrr saatana.

kuva

Alkavat pikkuhiljaa valmistua. Muista sekotella niitä että tulee molemmilta puolilta ja kannattaa myös levitellä niin että kebab palat osuu pannun pohjaan koko pannun pinta-alalta :)

kuva

Tämmöisessä etiketissä se hampurilainen oli. Tottakai olisin ottanu kuvan siitäkin ku se tuossa oli, mut kun keksin tehä ohjeen vasta kun olin ottanu sen sieltä pois :(

kuva

Nyt nuo alkaa näyttää aika hyviltä, syödessäni totesin että vielä vähän aikaa olisi voinnut kypsentää. Lihan pitää olla MUREAA ei hyytelöä.

kuva

Siinä ne on nyt valmiina lautasella. Aika laittaa hampurilaisen yläpää ja alapää pannulle.

kuva

Tämän vaiheen olisi voinnut hyvin tehä mikrossa, mutta noista kebab paloista jää pannuun hyvää makua ja rasvaa ja toisekseen ala ja yläpää ovat täynnä ilmaa. Painan ne kasaaan niistä tulee lättiä

kuva

Kas näin saatana. Seuraavissa kuvissa näette miten paljon ne menee kasaa, painoin ehkä vähän liikaa mutta eihän syötävä materiaali siitä mihinkään katoa se vaan menee pienempää tilaa :)

kuva

Saavat vähän rusketusta pannulla.

kuva

Noin siinä on nyt alapää, jonka päälle lihat on laitettu.

kuva

Tässävaiheessa sopisi ketsupit laittaa. Laitan myös muutaman siivun juustoa.

kuva

Nyt enää yläpäätä vailla. Sipulia ja jotain majoneesiakin tuohon oisi voinnu laittaa mut eihän minulla sellasia tähän hätään ole. Myöhemmin lisää ruokaa etsiessäni pakastajan puolelta löysin sieltä puolikkaan pussillisen pirkan pakastettua sipulikuutioita. Vittukun olisi tiennyt niistä aikasemmin olisin laittanu niitä tohon :@. Seuraavalla kerralla sitten.

kuva

Siinä se on valmiina, näyttääkö herkulliselta? -No ei kuvasta päätellen kauhean mutta onneksi aito maun hyvyys on kääntäen verrannollinen siihen, jonka kuva antaa ymmärtää, tai no useammissa tapauksissa näin. Joskus se voi olla myös suoraan verrannollinen.

kuva

Juhla-ateria pöydänkattauksineen kaikkineen :). On aina maistaa elintarviketta.

Nam nam nam maiskis WOHOO se on hyvää

kuva

Viimeiset palat menossa voi olisipa toinen tämmönen vielä

kuva

Minulle jäi kuitenkin nälkä tuon syönnin jälkeen. Ei se niin iso kuitenkaa ollu. Kaivoin sitten jääkaapista imellytetyn perunalaatikon jämät, sitäkin kun on jo tullu kauppoihin :)

kuva

Sekää ei vielä riittäny ja jäi vähän nälkä. Tähän en kuitenkaan kajoa, koska tämän syön iltapäivällä tai illalla.

kuva

Lisää ruokaa etsiessäni jääkaapista kiinnitin huomionin kananmuniin. Seuraavaan kebabbihampurilaiseen voisi paistaa kananmunankin :) Ja sipulikuutioita ei saa unohtaa.

Se on hyvä että tällä pohjantähden alla on ihmispoloa siunattu makkaralla :)

Minä lihaa syön, minä lihaa syön läpi koko päivän ja melkein koko yön ja kun aamu nousee; lisää läskiä pannulle lyön!

Päiväys 26.11.2008 13:03

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026