<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

203 Käyttäjää paikalla! 0.013257026672363

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Mitä WC-pyttyyn ei muka saisi heittää?

Monesti näkee kovaakin fanaattista höyryämistä siitä, miten pyttyyn ei saisi laittaa kuin kusta ja paskaa sekä paskarullan paperia..

Pytylle kyllä tuntuu maistuvan myös monet muut asiat mm. varsinkin ruuantähteet. Siksi päätinkin näyttää Teille hyvät ihmiset esimerkkiä siitä, kuinka helppoa pytyn kautta on hävittää biojäte.

Sipulin kuoret

Kas näin sipulin kuoret ja kantikkaat kipataan suoraan leikkuulaudalta pyttyyn, ettei keittiön sekajäteroskis turhaan täyty, sillä pytylle maistuu niin paska kuin biojätekin.

Huuhtelu

Nom nom nom omnom pytylle maistuu rottien on hyvä saada jotain syötävää vahtiessaan arvokkaita viemäreitämme ja mikä parasta - näin saamme katetta (jäte)vesimaksuihimme. Valitettavasti itse en pääse hyötymään toimistani, teitä minä vain ajattelen.

Pitsanpalat

Kuivat ja pilaantuneet pitsan jämät maistuu hyvin pytylle. Täytyy vain muistaa hieman paloitella niitä.

Mitä pyttyyn oikeasti saa laittaa

Sekä luonnollisesti kusi ja paska muita eritteitä unohtamatta.

Koskenlaskija viemäriin

Kuivumaan päässeellä koskenlaskijalla ei ole mitään syytä kuormittaa sekajäteroskista tai kaatopaikkoja - viemäriin se katoaa pois kaikkien silmistä.

Koskenlaskija viemäriin

Joutuu hieman valutella kuumaa vettä, jotta se sulaa ja samalla tökkiä sitä viemärin rei'istä, onneksi vesi on niin halpaa ja tästä maasta ei vesi kovin nopeasti lopu.

AI mutta perkele, miksköhän en laittanut sitä pyttyyn? :O

Perunankuoret pönttöön

Potun kuoret maistuu pytylle aivan yhtä hyvin kuin edellä mainitutkin elintarvikkeet. Kas näin;

Perunankuoret viemäriin

Perunankuoret viemäriin

Kukas kaivaisi minulle raamatusta jakeen, jossa kehotetaan pitämään lähimmäisestä huolta? Rotta ystäviäni ei saa jättää pulaan!

Tuhkakuppi pyttyyn 27.2.2015

Päätin vihdoin, että olisi aika tyhjentää tuhkakuppi! Mikäs sen mukavempi tyhjennyspaikka olisikaan kuin WC-PÖNTTÖ! Jo edellisistä artikkeleista olemme todenneet, ett WC-pöntölle maistuu AIVAN KAIKKI! Lisäksi jatkuvasti kohoava veden hinta antaa meille suuren syyn käyttää hyväksemme veden hintaan sisältyvää jätevesimaksua. Itämeren suojelu - no paskat! Onhan meillä vitun kalliit puhdistamot samaan aikaan, kun Pietarin kusi- ja paskavesi virtaa suodattamattomana Itämerelle.

Aina tosin, ihmiskunnan alkuajoista lähtien on toisen vääryys (tai porsailu) antanut toiselle oman käden oikeuden tehdä vääryttä (tai porsailla). Me PenaNetworksilla toteutamme juuri sitä, sen lisäksi, että me toteutamme sitä, toteutamme myös halveksuntaa ympäristönsuojelua vastaan. Nykyinen ympäristönsuojelu on levinnyt jo uskonnon kaltaiseen hurmioon asti ja jokainen Länsimaissa asuva ihminen, siis AIVAN JOKAINEN tietää, ettei uskonnon ns. "Jumalia" ole olemassakaan. On vielä paljon ihmisiä, jotka eivät sitä ole myöntäneet, mutta myös suuri joukko ovat ymmärtäneet jo asian ja keksineet uusia "uskoja", kuten esimerkiksi "itämeren saastuttaminen", "ydinvoiman vastustaminen", "tupakoinnin vastustaminen", "alkoholin kieltäminen", "Uskonnollinen pohja naisen syyttämineen raiskauksesta maahanmuuttoa edistämällä".

Eräs tapa kamppailla mielenvikaisia ja hurmoksellisia oikkuja vastaan on kääntyä suoraan niitä vastaan!

Tänään kaadamme tuhkakupin WC-pönttöön.

Tupakan tumpit WC-pönttöön

Kas näin!

Tupakan tumpit WC-pönttöön

Tuhkatkin pesästä!

Tupakan tumpit WC-pönttöön

Ja näin pytty huuhtelee tupakoitsijain tumpit jäteveden sekaan. Kalliisti maksetun jäteveden, johon eräissä kunnissa sisältyy myös hulevesi, jonka käyttö määräytyy käytettyjen vesikuutioiden kuutiomäärällä!

Tupakan tumpit WC-pönttöön

Jokainen ei mene alas ekalla laakilla, jos tahtoo niiden menevän, niin muutama arkki paperia tähän seuraavaan vetoon vie kaiken mennessään.

Jäteöljy tai läkkeet

Jos saisin käsiini jäteöljyä tai lääkkeitä voisin kaataa ne pyttyyn. Jäteöljyä saan viimeistään alkukesästä, kun vaihdan ajoneuvvooni öljyn.

27.2.2015 kello 01:04

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

2024-08-19
15:34:43
< Öö >Ei näin pöljä

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026