<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

123 Käyttäjää paikalla! 0.0093820095062256

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Smart Blue MAXI 6.30 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Smart Blue MAXI

Smart Blue MAXI
Väri: Sininen
Määrä: 27 kpl
Hinta: 6.30 €
Tervaa
6 mg
Nikotii-
nia
0.5 mg
Hiilimo-
noksidia
8 mg
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2013-07-25

Tuotekuvaus

Pika sauhutteluun jos ei isompaa hetkeä tupakoinnista tahdo tehdä. Sopivasti vähän pistävän terävä maku. Mieto tupakka.

Kommentit

2014-03-16 17:36:39<Smartmies>taivaallista röökiä nykyään, vanhoissa askeissa kuivempaa, nykyään kosteampaa. itse sain k-kaupasta vanhan mallisen askin.
2014-06-19 00:11:33<joo>Oikein hyvä ja mieto savuke!
2014-07-13 17:29:22<Tupakkimies>Kohta maistelemmaan minkä lie makusta :), eka smartin kokeilu

2014-10-12 10:59:48<kankilahen keltasin>Vaihetaanko päikseen kyllä tällä parviaisen mulukkua niskaan heittää niin että kipinät sinkoo
2014-11-16 15:16:09<mievaan>r-kioskilla makso tämä aski 6,80e
2015-01-27 17:34:10<boba>todellakin pistävä maku. Kitkerää, pahaa tupakkaa kuten siniset yleensäkin.
2015-06-16 08:36:19<kuvan laittanut>Hinta on vähän noussut 6.90 ja ylös päin menossa.
Maku edelleen samaa vähän pistävän erikoisen kitkerää ja tuntuu et jää vähän kesken jokainen tupakka. Eikä enempää irti saa vaikka vetäisi kerralla askin. Noh, ehkä vähän liioitellusti sanottu.
2015-06-19 11:43:41<Juha Sipilä>On menossa ylöspäin.
2016-07-26 15:12:44<Paljon on hinta......>......tänäpäivänä
2016-10-30 22:11:15<kuvan laittanut>Iso aski nyt 8 eur, pieni 5,50 ja nimi uusi PS.
Kuvitusta uudistettu pelottelu tyylillä. On taineet laki muutoksien myötä erityyppiset ilokaasut jäädä valmistajilta pois kun ei niin askin ensimmäinenkään tunnu millään tapaa erityiseltä.
2017-08-19 22:17:30<RH>PS ja hinta nykyään 8.40 €
2022-10-29 08:37:47<Marjo>Mua pannaa pyllyyn mun kuukautisteni aikana, eikö ookin mahtavaa?

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026