<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

220 Käyttäjää paikalla! 0.021668910980225

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

HOFNAR Lilliput 6.50 €


Tuotteen tiedot

Tuote: HOFNAR Lilliput

HOFNAR Lilliput
Väri: Sikari
Määrä: 10 kpl
Hinta: 6.50 €
Maahantuoja: Muu
Päivitetty: 2015-09-23

Tuotekuvaus

Todella kirpeitä ja teräviä, suorastaan pistäviä ja polttelevia. Seikkailijan kannattaa kokeilla.

Kommentit

2014-06-30 11:01:45<kulinaristi>täyteläinen keskipehmeä ja kitketä mutta miellyttävä
2014-08-16 20:03:06<hyrde>Hofnarin half corona 5kpl aski ärräl 7,40e pitäs sekin päästä testaamaan :P
2015-02-16 21:37:55<joku123>saako siwasta
2015-02-19 20:08:16<Siitoimen siitin>Uuuuuuh! Hofnaria! Tätä poltettiin joskus 10-15 vuotta sitte Kiasman edessä. :D
2015-02-28 09:16:53<Pöllikuski>Kaikista sikareista mitä olen maistanut, niin voisin jopa sanoa että tämä on ehkä toiseksi paskin sikari mitä olen maistanut, maku ja koostumus ei miellytä lainkaan. Kamalan kitkerä on kyllä...
2015-04-12 04:29:23<Veikko Herne>Aivan käsittämättömän paska tuote; ei voi polttaa.
2015-04-18 19:06:00<punaisten polttaja>Ensimmäinen pikkusikari jota kokeilin ja heti helvetin suuri pettymys! haju on kerrassaan hirveä ja maku vielä hirveämpi! maistuu paskalta! 0,5/5 älkää ostako!
2015-05-18 21:34:08<Pöllikuski>Mistä annat puoli pistettä ?
2015-07-15 04:35:36<Anni>Ihan peruspikkusigge
2015-08-14 16:05:17<hinta päivitys >Hoffnar sikarin hinta 10kpl 6.50€ lilliputit
2015-10-19 15:04:07<Tupakkimiäs>Ihan kerrassaan karmeaa paskaa. En polttaisi vaikka annettaisiin ilmaiseksi 0/5
2015-10-20 18:33:51<porno-sami>hirveää, kerrassaan hirveää
2015-12-19 02:30:27<runkkauksen suomen mestar>maistuu perseeltä
2016-02-29 17:53:40<Kyrpä>Mistä sä tiedät miltä perse maistuu ??
2017-03-30 15:26:09<Japanpan>Hofnar lilliputin laatu on huonontunut
2017-06-06 09:13:09<Äiä>Yo-juhlien jälkeen ostin ja ensimmäisen sinarin jälkeen heitin roskiksee, hyi.
2017-06-06 09:13:54<Äiä>Yo-juhlien jälkeen ostin ja ensimmäisen sikarin jälkeen heitin roskiksee, hyi.
2019-10-30 19:46:32<PenttiPantio>Jumalauta, en oo polttanu koht vuoteen ja silti on hirviä ikävä näitä pöllejä! Hyvää, paksut makoisat savut tulee ja kyllä tuntee keuhkoissa että ei oo filsua! Puisen holkin läpi vielä kun polttaa niin kylä lähtee!
2022-04-15 19:28:58<Norttimies>Turhan vahva ja aika vähäarominen pikkusikari. Tavallaan tykkään, mutta en polttaisi ainoana merkkinä. Kannattaa pitää humidorissa tai kostuttaa suussa ennen polttoa, jotta hedelmäisyys pääsee pikkuisen esille.
2022-04-23 12:54:16<sikasigge>Helvetin vahvaa ja kitkerää, "arki" sikarina hyvä, ei tule poltettua kun 1-4 kpl päivään. Jos haluaa polttaa paljon niin entinen cafe creme, nyk signature original parempi. Entisen norttimiehen mietteet, nykyisin sikareita poskisauhuilla.
2022-07-30 09:40:26<Iso perse Anne>Tulee vitun makuiset savut kun dippaa tätä kuukautis vittuun.....
2023-02-22 17:43:43<hofnar>20kpl peltirasia 18.60e

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026