<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

122 Käyttäjää paikalla! 0.008234977722168

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Bonus Punainen (TOPPA) 4.30 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Bonus Punainen (TOPPA)

Bonus Punainen (TOPPA)
Väri: Punainen
Määrä: 30 g
Hinta: 4.30 €
Maahantuoja: Muu
Päivitetty: 2014-10-01

Tuotekuvaus

Parasta punasta röökiä ja puru koostumus on mahtava.

Kommentit

2014-01-27 19:25:43<JERSI>POLTAKAA SITÄ SAATANAN GOLDII MAXI TOPISSA SAATANA!
2014-01-28 18:24:01<Lasse Lehtinen>Uuno!
2014-04-01 15:36:52<Mistä tätä saa?>Kertokaa
2014-07-19 10:54:46<tupakoitsija>ostin tuommosen täyen tokan ku olin suunnilleen puolet polttanu nii alko maistuu hirviälle paskalle. tuo bonuksen punainen on liian tuhtiatavaraa
2014-08-31 19:40:31<Perse>maistuu paskalle ja vanhalle ladon lattialta
2014-09-07 22:13:05<paska>Ostin reilu viikko sitte topan tätä. Maksoi 4.30 vaikka pari viikkoa aikaisemmin oli sen tasan 4e
2014-09-20 10:08:36<Te kaikki ootte homoja>Oulussa bonuksen punainen maksaa 3.50€
2014-10-11 00:11:57<vittu mitä se teille kuu>Mexikolainen on parempaa
2014-10-12 10:08:03<bonuksen polttaja>bonuksen punanen pien toppa maksaa 4.00€ eikä 4.30€
2014-11-13 05:32:34<Sätkäilijä>Bonus topan hinta on nykyään jo 4,50€ eilen viimeksi ostin. Bonus topassa monesti melko paljon lastuja jotka jääneet jauhaantumatta puruksi. Muuten ihan hyvää. Onko bonus halvinta sätkäpurua?
2015-01-03 13:27:34<Jape>Topassa liimaus,harvoin löytyy kuivia,100 pistettä
2015-01-24 17:24:11<Hammaspeikko>Rahapulassa ostin topan 4,30 makso. Taitaa tosin olla vanhaa vuosikertaa, sen verran kuivia on purut. Mukavasti kirvelee keuhkoissa poltellessa, välillä rykäisen maistuvan tervaklimpin kurkusta savun seassa. Nikat lähtee oikein kivasti ja ei maistu hullummalta kuivanakaan. 5/5
2015-01-24 17:32:17<Hammaspeikko>Unohdin kertoa että yleensä poltan punaista Westiä joka on erinomainen ja edullinen tuote.
"West is the best!"
2015-02-07 16:13:20<jajupemo>4.50€ 04.Hel.2015 S-Marketista.
2015-02-10 14:36:09<Atte>Ihan hyvä perustupakka5/5
2015-02-10 15:57:45<nipi>Se on vaihtunu westiks
2015-02-13 00:11:09<ItzCigarette>Itse polttanut tätä maxitopassa. Pitää lisätä sekin toppa tänne joku päivä!
2015-02-23 22:55:14<tupakkiukkeli>Siis kertakaikkiaan mahtavaa tämä bonus\west purutupakka. koostumus täydellinen hipoo jopa priimaa, aamusätkä kolahtaa kuin halko takaraivoon. Kahvia vielä päälle niin ei voisi aamu enää paremmin alkaa. 5\5
2015-02-26 12:43:39<Alkkis>Mitä hittoa bonus muuttunut Westiksi minkä takia??
2015-03-01 10:38:18<Jmo>Muuttunut laimeaksi tämä bonus/westi tuli tupakkamerkin vaihto
2015-03-01 13:17:14<Jopomopo>Hyi hitto pilalle mennyt koko bonus/west .!! Yhdyn edelliseen mielipiteeseen!
2015-03-09 22:59:51<sampo>Maistuu naapurin kulli vieläki suussa ku vähä pauhattiin mutta kyllä tää menee;)
2015-03-09 23:08:32<Wahlroosin ahneus>SAMPOn OSAKE on kohta 46 euroa!
2015-03-10 10:52:27<Wahlroosin ahneus>SAMPO n OSAKE YLITTI 46 EUR!
2015-03-30 22:54:26<tupakkkaonpaskaa>Tupakka on paskaa, polttakaa sähkötupakkaa vitun idiootit!
2015-04-01 10:51:50<Kimmo Sasi>Totalitaarisessa yhteiskunnassa parlamentti määrää, mitä ihmiset tekevät, asetetaan kohtuuttomia rajoituksia, mutta läntisessä demokratiassa on tiettyjä vapauspiirin alueita.
2015-07-18 01:46:34<Olet>Tää on hyvä perus toppa. Jokseenkin tunkkasta on mutta kyllä tätä polttaa helposti. Annoin 4/5
2015-10-29 19:22:59<R.I.P>Voi voi ku tätä ei saa enää näissä topissa :(
2015-10-29 20:31:58<Raimo Lintuniemi>Saapas! Kuva on vaan vanhentunut!
2015-12-12 22:57:12<Jou>Bonuksen punaista saa enää vain MAXI toppana.
2016-08-05 02:22:39<NO minä>Kuka tykkää kuivasta tupakasta ostaa, päivässä puolitoppaa kuivu kissan hiekaksi teverät röpöt repivät välillä rizlan, että...
2020-07-15 18:58:03<Onni>Saakohan tätä enää?
2021-02-26 19:31:21<Qqq>Paljon nykyään?
2022-09-10 07:15:58<Poliisi>Neekerit tätä vetää
2022-12-14 10:47:06<TUomas>Parasta mitä löytyy
2024-01-20 12:25:15<röökin.polttaja>eräs musta ihoinen neekeri poltti tupakkaa elikä röökiä joka oli ollut homon persereijässä ja siitä syystä haisee tai haisi paskalle
2025-01-14 12:11:04<Tyttö-Pekka>Myyn kusisia sukkahousuja sekä käytettyjä vittu rättejä. Tarjoa
2025-01-15 01:03:14<Rehtori-Keijo Transu>Maksan niistä 100€ kpl.
2025-04-30 17:35:40<Blackbomb>Iha allgreen kyl ite

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026