<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

326 Käyttäjää paikalla! 0.026180982589722

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Belmont Blue 8.20 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Belmont Blue

Belmont Blue
Väri: Sininen
Määrä: 20 kpl
Hinta: 8.20 €
Tervaa
6 mg
Nikotii-
nia
0.5 mg
Hiilimo-
noksidia
7 mg
Maahantuoja: Philip Morris International Finland
Päivitetty: 2020-04-06

Tuotekuvaus

Belmont Blue savuke.
Hinta on korkea, mutta savut ovat todella pehmeät ja maukkaat.

Kommentit

2014-05-05 19:59:16<pikkupilli>Onko tätä punasena?
2014-05-06 02:29:40<Lasse Lehtinen>Punainen Belmont odottelee Teitä valintamyymälöiden savukekaapeissa.
2014-06-09 11:39:50<g>Onks Tää jotai mummoröökii?
2014-07-01 16:25:40<Duckfuck>Lasse, saako Belmontia R-kioskelta?
2014-08-27 16:08:35<zii>Onks tää hyvää verrattuna lämäriin?
2014-09-13 12:51:31<mielenterveyspotilas>On, mutta maksaa 6,20e.
2014-10-03 21:03:04<poikasi pertti>Lasse turpakii!
2014-11-22 16:30:37<dinä>Maistuu jotenkin makealle.
En pidä
2015-05-09 15:07:10<gfg>Hinta 6,40€
2015-05-09 22:15:11<ammuu>onko tämä nyt hyvää jos ostais
2015-07-02 17:53:37<jarski>todella hyvä savuke. Kunnon savu, pehmeä mutta kirpaisee sopivasti kurkussa. Kallis toki mutta itsellä klassinen "mökkireissutupakka"..
2015-08-06 09:45:55<rökar>Pehmeät savut ja ihan hyvä maku. Parempaa ja laadukkaampaa kuin sininen L&M tai Pall Mall. Poltan yleensä vain punaista, mutta ostin tätä kokeeksi. Punaiseen tottuneena tuntuu vähän liian laimeelta. Kait se on kokeiltava punaista versiota tästä seuraavaksi. Hinta 6.70€
2016-01-20 00:03:53<köppel>paskan makusta
2016-11-24 20:23:46<qwerty1>Ostin tänään ja hintaan nähden pettymys + hirveän kuivan kitkerä maku.
2017-01-06 21:08:43<riku>Pentti poltti näitä
2017-01-24 18:41:18<Hjallis>Hyvä, hienostunut tupakka. Poltin tätä kun purhehdin maailman ympäri aikoinaan.
2017-01-25 08:43:12<nimismies>Hjallis olet homo
2017-02-04 13:00:00<Röökari>Maksaa 6,70€
2017-09-30 21:48:39<Pave>Erittäin hyvä savuke. Parasta, mitä Suomesta saa. Näkyy tosin myös hinnassa, mutta laadusta kannattaa maksaa. Oli Extra Mild -aikoina vieläkin parempaa. Tätä on vedetty kartonkikaupalla. Nyt savuttomana viisi vuotta, ikävä tätä vieläkin joka päivä.
2020-02-04 15:52:51<perse.pano.mies>en tiedä miten röökit liittyy perse paneskeluun mutta laitoinpahan taas yhden 'vain hieman'törkeän kommentin tälle sivulle hahahahah
2020-03-16 21:51:03<covid19>hinta nykyään 8,2 e. hyvää tupakkaa kyllä.
2020-05-17 23:25:21<Bellun polttelija>Maksaa nykyään 8.80e. Kallista mutta parasta
2020-05-24 22:10:22<Nouseee>9,10€
2020-10-17 19:38:31<Fordmies>Hyvän makusta tupakkia 4/5
2020-10-21 23:21:19<Belmont>Tämänhetkinen hinta 9,40 e
2021-01-24 18:56:08<Jees>9,70€ huhhuh mikä ryöstö, laadusta pitää mksaa kova hinta
2021-09-15 21:14:17<Ju>Hinta tasan 10,- syyskuussa 2021
2021-10-17 12:34:15<rööki.persereikään>mä työnnän Röllin persereikääni ja piereskelen lopuksi ja vedän röökn nopeasti perseestä ja haistan haiseeko se paskalle ja neekerin kyrvän nupille?!
2021-12-25 16:05:49<Bellu>Ai että tää on kyl herkkuu, parasta röökiä mitä Suomesta saa.
2021-12-30 17:07:45<Jj>Hinta on tasan kymppi, mutta on kyl paras rööki mitä Suomessa myydään.
2022-03-10 21:40:24<Op>Tää on kyl hyvä rööki. Sopivan pehmee, mut saa kunnon sauhut.
2022-09-24 08:19:06<Tietoo o>Kantsii laittaa pyllyyn tätä
2022-10-08 16:06:36<Herkkusuu>Helvetin hyvää, pehmeetä tupakkia. Hinta 10,60 lokakuussa 2022.
2022-10-08 16:08:49<T>Jos polttaa valkosta Mallua, nii kantsii kokeilla tätä. Aika sama vahvuudeltaan, mutta tässä kurkkuärsytys pienempi.
2022-10-09 13:40:14<Mist kaupast saa belmont>Mist
2022-10-10 18:13:32<Rkiosk>Rkiskalt saa belskuu 10.60 €ooh huokeaan hintaan .
2023-01-06 09:04:11<Outi>Mua nussitaan perseseen mun kuukautisteni aikana 3-kertaa päivässä, ihanaa
2023-02-08 14:21:44<Rkiosni>Miedon pehmeetä röllöö mutta semi kallista. 10,60€ Rkiosnilt..
2023-02-15 20:15:02<Ettan>Korkkarit kattoon ja hame korville, hintit
2023-04-01 12:54:04<belmont>10.90e. Edellen vanha aski.
2023-04-14 23:04:13<Belsku>10.90 mut uudes askis
2023-05-01 21:38:50<Belmont>Belmont on vain yksinkertaisesti paras kevutsavuke Suomen markkinoilla. On hieman kalliimpaa, mutta tämä ei maistu yhtä paskalle kuin halpasavukkeet.
2023-09-18 00:33:10<Hot Hotz> Call now 1-500-HOT-HOTZ!!
2024-02-04 16:54:27<Qb>Asun rotan peräsuolessa.
2024-02-16 22:07:42<Rauta>Kauko ja Simo runkkaa navettaa.
2024-06-04 08:54:20<Keke>11,30 kesäkuussa 2024
2024-10-16 17:28:46<Mägge>12€ lokakuussa 2024.
2025-01-25 02:40:49<Mr Belsku>12,50€ Tammikuu 2025. Nykyaikuiselle. Maista itse.
2025-04-02 16:14:47<Jomppa>Ompahan hinnat suomessa.. ostin just 10askin kartongin hintaan 9.90e.
2025-08-14 22:20:42<->13,10
2025-08-17 18:27:32<Belkkari>Oispa belkkari viel ees 8,20 €g€€..
2026-05-22 17:13:31<Belsku>Mist saa beslkun kartongii 9,90€

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026