<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

302 Käyttäjää paikalla! 0.022974014282227

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Belmont Red 6.40 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Belmont Red

Belmont Red
Väri: Punainen
Määrä: 20 kpl
Hinta: 6.40 €
Tervaa
8 mg
Nikotii-
nia
0.7 mg
Hiilimo-
noksidia
9 mg
Maahantuoja: Philip Morris International Finland
Päivitetty: 2015-09-23

Tuotekuvaus

Laadukkan makuista vahvahkoa tupakkaa. "The smooth taste of Belmont has been an essential part of the Finnish smoking tradition since 1975", toteaa aski.

Kommentit

2014-07-05 22:43:32<paskaaaaa>Tässä näköjään hitusen pienemmät arvot ku yleensä punasissa on tervaa: 10mg nikotiinia 0,8mg. Ja hiilimonoksidia 10mg
2014-07-06 15:47:59<Lasse Lehtinen>Tämä on terveellinen vaihtoehto.
2014-07-16 19:41:55<tdolan>Asteen hienostuneempi maku kuin halvemmissa, ei niin kitkerä/pistävä. Jos polttaa 1-> askin päivässä, en suosittele hinnan takia.
2014-07-27 19:09:34<Koni>Vahva teollinen maku. Lievä butaanin vivahde.
Ei kuitenkaan niin vahvana kuin sinisessä.
Pilattu hinnalla, eikä muutenkaan mitenkään erikoinen. 3/5
2014-08-23 01:43:19<polle koninkaulus>Tämä on sitä taattua laatua! Pois alta mallut ja lucky striket. Ei tarvitse kuin askia hivellä hennolla sensuaalisella kosketuksella kun jo tuntee miten laadukkaat savut kyseisestä säilytyspakkauksesta vapautuu.

Hinta nykyään 6,20€ mutta sama loru kuin muissakin genreissä: laatu maksaa ja siitä kannattaa maksaa.
2014-09-06 20:40:16<Elukka>POltteli ko tupakkia 30 vuotta ja voi että mä meinaan välillä tuulla hulluks ku kaipaan sitä pehmeää mutta kuitenkin pohjavahvaa savua mun keuhkoihin....Lääkeri kielsi polttelun siksi kaipuu!!
2015-02-02 10:14:13<Tuke45>Hinta nykyään 6.20€, mut oikein hyvä ja perinteikäs tupakki.
2015-03-30 16:17:54<punaisten polttaja>Hinta nykyään 6.40€ malluakin kalliimpi mutta tämä ja mallu ovat kuitenkin laadultansa melko samanlaisia tämä vain miedomman makuinen
2015-06-04 09:20:25<Tervakeuhko>Ja tätä saa mistä vaa?
2015-06-04 09:46:33<Tervakeuhko>Ja tätä saa mistä vaa?
2015-07-05 15:43:31<Pöllikuski>Jup, Smarketista ainakin saa
2015-07-31 23:51:34<Rellufani95>Tuli poltettua yksi aski tätä ja oli kyllä pirun hyvää 0.7 punaiseksi röböksi pakko myöntää! Saatan ostaa uudelleen joskus! :)
2015-09-03 22:00:19<hinta korjaus>6.40€ hinta nykyisin
2015-11-05 01:11:53<American Blend>6.70 € hinta nykyisin, eli kalliimpaa kuin Marlboron Red.
2015-12-15 23:02:40<Roihika>Alepasta saa. Ja on se ihan hintansa arvonen
2016-01-18 10:03:15<AT>Tämän valmistus kuulemma loppuu? Apuva
2016-01-18 10:04:37<AT>Tämän valmistus kuulemma loppuu? Apuva
2016-02-02 18:24:07<uskollinen ystävä>Olen naulannut arkkuani 40 vuotta punaisella belmontilla ja kansi on vieläkin raollaan: Älkää herrantähen poistako markkinoilta!
2016-04-22 14:45:31<MR>Harmi kun tätä ei enää saa.. :(
Siirryin jokunen vuosi sitten tähän punaiseen belmoon ja nyt sen valmistus ilmeisesti lopetettu, nyyh
2016-05-23 16:20:11<jemmi>Viimeksi kun alle 20-vuotiaana polttelin ja kävin järjestelmällisesti savukemerkkejä läpi, kokeilin sinistä Belmontia ja silloin se oli kuivaa paskaa eikä maistunut ollenkaan, suuri pettymys. Tuosta on aikaa yli 15 vuotta. Kun puhutaan että Belmontin valmistus uhkaa loppua, päätin vielä kerran nostalgian hengessä kokeilla tätä Suomalaisen tupakkateollisuuden erikoista nyt punaisena versiona. Askia avatessani ei ilmoille pölähtänyt huumaavia tuoreen tupakan tuoksuja niin kuin massamerkkien kanssa usein tapahtuu joten pelkäsin tuotteiden kuivuneen kioskin hyllyssä mutta turha oli pelko - Ai pahus vieköön miten oli pehmeät savut! Ei tippaakaan kitkeryyttä ja "huonearomi" oli myös aivan siedettävä. Menee asteikossa Coltin rinnalle. Varoitus: Tämä löytyi ärrältä tiskin alta eli ei kaiketi enää kuulu normaaliin hyllyvalikoimaan. Huhu valmistuksen päättymisestä saattaa pitää paikkansa. Hyvät muistot jäi ja erityismaininta tosi tyylikkäästä pyöreäkulmaisesta askista. Premium-laatua!
2016-08-13 12:26:17<Kassatäti>Savukkeen valmistus lopetettu.
2016-12-15 19:10:06<koliiso>Trollaan tätä syöpäsivustoa, saatan homot, kuolette ja mä saan teidän naiset.
2016-12-16 02:56:35<Art >Sinä et löydä märkää koloakaan, kuin avannosta ja voit suksia suolle.
2016-12-31 22:46:24<tupix>Saako tätä enää mistään. Minimanissa ja prismassa sanoivat ettei oo ollu enää 2 kuukauteen valikomassa.
2017-01-06 21:09:31<riku>sedällä oli ladassa aina näitä matkassa
2017-02-05 14:08:23<tuomas34>Isäpappa kuoli viikko sitten tähän paskaan.
2017-11-02 12:26:50<niko saarela>paskaa poltan aina miltskun kaa malluu iltasi
2021-10-16 16:40:42<Janne Heikkinen>Mä tykkään työntää sikarin persereikääni ja lopuksi piereskelen ja otan sikarin pois perseestä ja haistan haiseeko se paskalle ja pierulle hahahahahahaha
2021-10-16 16:40:59<Janne Heikkinen>Mä tykkään työntää sikarin persereikääni ja lopuksi piereskelen ja otan sikarin pois perseestä ja haistan haiseeko se paskalle ja pierulle hahahahahahaha
2021-10-16 16:41:02<Janne Heikkinen>Mä tykkään työntää sikarin persereikääni ja lopuksi piereskelen ja otan sikarin pois perseestä ja haistan haiseeko se paskalle ja pierulle hahahahahahaha
2021-12-04 22:34:08<Sutå>Työnnä nää esinahkas allle ja nauti
2022-06-10 16:46:10<Tamppooni huora>Oisko kiva kun mää ottaisin sua starponilla taakaapäin?
2023-02-14 16:04:35<Belsku>Redii belskuu saax enään mistäää.
2023-09-18 00:32:59<Hot Hotz> Call now 1-500-HOT-HOTZ!!
2025-01-29 13:16:10<jeesus>kusi ja paska

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026