<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

125 Käyttäjää paikalla! 0.0090179443359375

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Smart Red 5.80 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Smart Red

Smart Red
Väri: Punainen
Määrä: 20 kpl
Hinta: 5.80 €
Tervaa
10 mg
Nikotii-
nia
0.8 mg
Hiilimo-
noksidia
10 mg
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2015-09-23

Tuotekuvaus

Perus punaista röökiä. Palaa suhteellisen nopeasti, vähän kirpeähkö jälkimaku? kuitenkin ihan hyvä tuote.

Kommentit

2014-11-21 03:30:11<Maistelija>Ihan jees mutta palaa kyl liian nopee
2014-12-13 23:40:38<vittu saatana>maistuu ihan neekerin AIDS pierulta
2014-12-13 23:41:50<tgreerfrr>paskasenkullin tuoksunen
2014-12-16 21:05:46<Röyhyttelijä>Uusi hinta 5,3 eurooohh
2014-12-16 21:06:32<Röyhyttelijä>Samaa mieltä kolmen viimeisimmän kommentin kanssa. Luokattoman paska hinta-laatusuhde tällä ripulilla.
2015-01-05 14:24:01<Kartonki>ihan ok mutta hinta on jo liian kallis tavallisen duunarin lompakolle kun se nous jo 5,40e
2015-01-14 18:45:11<röökinpolttaja>Aivan saatanan paskaa. Ei maistu
2015-02-20 19:05:19<T. Riihimäki>On hyvää SAATANA!!!!!!!!!!!!
2015-03-05 12:51:07<kysyjä>Onko kaupoissa tai ärrällä enää niitä smartin muovisia lieriön mallisia punaisia askeja?
2015-05-11 11:38:21<äijä>Joo jossette tienny smart on pikaröökiä
2015-09-03 18:07:21<pertti>Iha jees perusröökin maku
syttyy paskemmin kun esm l&m tuotteet
2015-09-13 02:17:12<Smart red & bonus gol>Parasta valmista tupakkaa! PS smart red ja bonus gold parhaat tupakat en muuta ostakkaa enää.
2015-09-19 20:20:42<Kartonki>nykyään jo 5.80€
muuten en hauku enkä kehu perusrööki
2016-01-22 20:11:17<Smartti ja boonus>Tänki hintaa laskee 5.50e ainaki vähäks aikaa. Paras punane rööki harvoin kyllä tätä tulee poltettuu koska sätkät.
2016-04-14 01:57:03<Smart-Guy>yks parhaista punaisista, ei kitkerää, pehmeä arominen mutta vahva. tästä saa savut niinkuin pitäkiin. Miesten tupakki!
2020-01-31 12:14:31<JUKKA SUUTARI>YKS MIES LAITTOI RÖÖKIN PYSTYYN JUKAN FAIJAN JORMA JORE SUUTARIN PERSE REIKÄÄN JA POLTTI KYSEISEN SAVUKKEEN SEN JÄLKEEN
2023-05-06 15:40:59<Nortti>Mua nussitaan aina vain persesilmään mun kuukautisteni aikana n. 3-kertaa päivässä, tehkääpä perässä

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026