<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

64 Käyttäjää paikalla! 0.0096209049224854

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Meester Henk 6.80 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Meester Henk

Meester Henk
Väri: Sikari
Määrä: 10 kpl
Hinta: 6.80 €
Maahantuoja: Muu
Päivitetty: 2015-11-30

Tuotekuvaus

Helvetin pahoja ja kalliita, ei filtteriä mutta hieno aski

Kommentit

2013-09-08 21:15:33<Junttidiskonkingi>Todella hyviä. Pehmeät savut ja on laadukkaita, palaa kauan.
2013-09-27 17:25:56<Phoenix otm>Hyvin pahan makuisia, täysi pettymys, vaikka poltin kuin kuuluukin. Oli erittäin kitkerää alusta loppuun saakka. Meester Henk on oiva tapa pilata jonkun käsitys pikkusikareista.
2013-12-05 14:27:50<Sikaroitsija>Järkyttäviä
2013-12-25 20:29:54<Sikarimies>Näissä laatu vaihtelee paljon. Välillä on helposti poltettavia, mutta usein on myös hyvin tiukkaan kierrettyjä, ts. huonovetoisia.
2013-12-26 22:36:33<Cancer fun>Yhtä laadukas syöpä niistä tulee!
2014-02-11 08:22:55<juhani hillman>ostin Myllypuron Shellistä yhden laatikon 10 kpl Meester Henkkiä
myyjä numero 1890 todistaa
askissa vain 9 sikaria
t. Juhani Hillman
Järkälekuja 1 d 54
00940 Helsinki
2014-02-11 09:31:54<Pena>Anteeks mut mitä varten sinä laitoit oman osoitteesi tänne ? Lähetänkö pahoittelu kortin vai ?
2014-02-12 14:22:14<Lasse Lehtinen>Artturiki on laittanu osoitteensa;

http://pena.dy.fi/savukehinnasto/?id=4&Bonus+Gold+%28TOPPA%29
2014-02-12 15:51:04<Pena>Laita pojalle toppa :D
2014-05-14 12:17:44<Mister Henk>Parasta sikaria markkinoilla! Kuubalaisten kommari sikarit helvettiin! Tässä on sitä nautintoa eikä tarvitse antaa rahoja millekkään perkeleen sosialisti kommari nekruille kuubaan!
2014-05-15 07:43:41<Tuke45>Mikäs vika Kuubassa on? Eikä tämmöset Meesteer Henkit paini samassa sarjassa kunnon kuubalaisten (esim. Cohiba) kanssa.
2014-06-01 15:28:03<vjkfdabjkdf>turpakiinni!!! kyllä painii...vai panee?????????+ EEEEIKÄ TURPAKJIINNI MINÄ EIKUMITÄÄÄÄ?????? VASTAA HINTTI HOMO PERSE KAKKA PYLLY VITTU AHA AH AHA AH AHA HA AHA AH :ddddddddddd:d:d:d:xdxdxdxdxdxxxxXxdXDXDXDXDXXDXDXDXXXXSSSSSSSXDDDDDDDDDDDDDDDDD ÄKSDEE XDXDXDXDXDX :d.D.D.DDDDDDDDDDDDDDDD
:D:D
2014-07-16 03:27:49<MM>Vittu tää sikari on isompikun mun muna!!
2014-07-26 17:53:19<sikkemies>6,40€ nesteeltä oli 10 sikken rasia
2014-08-22 23:25:14<hyrde>Jeps..ärrälkin 6,40 haju on ainakin samantyyppinen kuin sigges mut saapi nähä milt maistuu (:
2014-09-13 12:23:20<Hyi>Oli paskaa
2015-06-14 20:01:02<Timo Palomäki>Smoking is one of my good habbits. Meester Henk has been part of it ab. 30 years. Last week I bought 10 again. But in front of 4 witneses THERE WERE ONLY 9 cigarillor inside. Please explane, how comes. Cheating or a tecnhnical problem? 10% !!! Could M.H. Comment, please.
2015-11-04 12:20:09<wexi>ostin askin siwa kaupasta oli muovissa mutta yllätys avasin ihan tyhjä??????
2015-11-30 15:53:50<Elmi>Muuttakaa hintaa 6,8€!!
2015-11-30 17:09:07<: O : O>Elmi saatana!
2016-01-28 22:58:25<antti22>Elmi on homo
2016-04-11 17:35:36<Lpnffl>Hinta noussut. Ääreltä ostin hinta 7,10€
2016-04-11 17:37:04<PS>En osaa kirjoittaa. Ärrältä*
2016-08-28 08:53:59<enska>Muuttuneet askin vaihdossa paksummiksi ja huonommiksi,miksiköhän,täytynee vaihtaa merkkiä.onko ehdotuksia?
2016-09-24 08:59:08<Töttis>Nää uudet Henkit ihan kuraa! Miksi piti mennä pilaamaan kohtuullinen tuote???
2016-10-01 21:16:04<sikarimies>Näissä uusissa vähän tunkkainen "tuhkakupin" maku, muistuttaa hieman Meester Hansia. Plussaa siitä, että veto on parempi nyt. Samoin hieman isompi koko miellyttää ja savua myös lähtee paljon. Laatuhan näissä putosi huomattavasti jo siinä vaiheessa kun tuotanto siirtyi Suomesta Ruotsiin 90-luvun jälkipuoliskolla.
2017-01-02 18:04:02<kARI>huonompaa kuin meester hans
2017-05-22 22:32:32<Plääh>Hieman kitkeriä, mutta niinhän kaikki kaupan pikkudikarit on.
2020-03-11 21:38:52<Ethro>Todella nautittavan makuinen ulkona pakkasella polteltuna,vaikka kävelyllä käydessä.Myöskin sikari- giljotiinilla katkastuna puoliks soveltuu täyteläisyytensä ansiosta pikkutauolla poltettavaksi tai vaikka aamun ensimmäiseks herätys-savuiks.Epäilin kans tuota maun ja laadun huononemista isomman koon tuloksena.Jotenkin kävi mielessä,että vahvan vähän "suolaisen" makutuntuman takia nämä olis ollu viisainta pitää entisessä ohuemmassa koossa.Varsinkin kesäkuumalla nämä paksummat vähä tymäkän makusia joskus poltettaessa.Makuna nahkaa,pippuria,joskus vähän hedelmäisyyttä.Jos sikari pääsee sammumaan kesken polttotapahtuman ja viivyttelet vähän uudelleen sytytyksen kanssa niin makuna on uudella sytytyksellä vähän navetanlattiaa ensi tuprauksella,joka makukokemuksena ei huono ei hyvä.Tämä arvio siis uudesta versiosta.Mehustuu oikeassa humidorissa säilyttämisen jälkeen suorastaan suussasulavaksi.
2022-09-30 23:00:04<Tyttö-Pekka(nimi muutett>Hametta korville ja korkkarit kattoon

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026