<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

247 Käyttäjää paikalla! 0.016579866409302

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Kent vihreä 6.40 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Kent vihreä

Kent vihreä
Väri: Vihreä
Määrä: 20 kpl
Hinta: 6.40 €
Tervaa
4 mg
Nikotii-
nia
0.4 mg
Hiilimo-
noksidia
6 mg
Maahantuoja: British American Tobacco
Päivitetty: 2015-11-30

Tuotekuvaus

Entinen vihreä Barclay. Mieto mutta hyvä mentholin maku. "Apilafiltteri". Aski tyylikäs ja pyöristetyillä reunoilla, mutta ihme höpötykset "Surround Taste Systemistä". Huono hinta-nikotiinisuhde mutta muuten hyvä.

Kommentit

2013-08-13 13:43:32<Jonna>Mun tupakkaa!!!! Parasta shittiä=D
2014-02-08 12:35:55<Mazda>This rules!
2014-04-11 14:49:21<AM>Paras vihreä tupakka. Sopivan mieto, hyvä maku. Tällä aloitin aikanaan tupakoinnin (silloin aski maksoi 4,10€) ja jatkan tällä edelleen. Suosittelen kaikille vihreästä pitäville! :)
2014-06-01 19:42:38<PErsesilmä>Uudet askit maksaa 5.90e
2014-06-21 19:42:29<merkki vaihtoon>Mistä kaupoista tätä saa?
2014-07-15 13:00:48<shit man>Näitä saa panemalla kakkareikään ja piereskellen pillusta!!
2014-07-30 01:05:32<Varastajs>Tätä varastettiin kaverin äidiltä 10 vuotiaina nyt 13 ja aski menee lämän sinistä päivässä! Tupakka is best! ;-)
2014-10-07 17:00:02<Alexander Stubb>Hienoa kuulla että Suomen nuorilla on piristäviä harrastuksia. Jatkakaa samaan malliin!
2014-10-22 21:22:29<Tupakki>En oikein itse pidä kyseisestä tupakasta mutta paremman puutteessa menee:)
2014-10-29 22:07:41<juslenius>Erittäin miellyttävä ja raikas menttoolin maku mutta tupakan ainoa miinus on huono filtteri
2015-01-27 23:57:41<kaltoro>Hyvvöö syäpäkäärylettä ryäukolle
2015-01-27 23:58:13<kaltoro>Hyvvöö syäpäkäärylettä ryäukolle
2015-02-19 14:33:52<keimo>mistä kaupoista tätä saa?
2015-02-19 14:34:49<keimo>mistä kaupoista tätä saa?
2015-02-19 20:26:28<johan>Tupakka on PASKAA.
2015-02-19 20:27:16<johan>Tupakka on PASKAA.
2015-04-23 22:26:55<prkl>Sopii hyvin naisille
2015-05-06 20:30:40<vittu olkoon vaikka perse>Noni voiskoha joku kertoa että saako tätä prismasta ?
2015-05-19 09:52:57<tomi narva>Parasta tupakkaa ja äänentoistojärjestelmä samassa!
2015-06-20 12:50:00<vittu4>Ihan helvetin pahaa tupakkaa. Nikotiinia täysin olematon määrä, epämiellyttävän tuntuista ja makuista savua, savukkeet itsessään haisevat ihan paskalta.
2015-08-07 15:26:04<kentti>Itsekkin olen punaisen röökin ystävä, mutta tämä on kyllä parasta. Kokeilkaapa levittää tupakat pöydälle ja antakaa kuivua n. 1 päivän, tulee kunnon perssauhut
2015-09-09 01:06:54<Jokuvaa>Mahtaakoha tätä saada ärrält tai vallust? Ja mitä maksaa nykyään? Näppäimen numero ois myös iha kiva tietää?..
2015-09-29 08:18:44<Desiree>Todella epämiellyttävä filtteri, kova kun kivi ja savut huonot, ei pysty poltttamaan ns.loppuun, En suosittele kenellekkään joka tupakasta nauttii !
2015-10-20 18:35:59<pummaanröökiänaisilta>tää on hyvää mentholiks
2015-11-24 20:47:34<kkekki>Ämmien tupakkaa.
2015-11-30 08:15:20<pummi666>maksaa nykyisin 6.40
2016-06-11 11:26:51<gaylord>heteromies ei kenttiä polttele PErkele
2016-06-12 02:44:25<176-167>No ei varmasti ja aikamoisen laimeaa paskaa näkyy arvotkin olevan. Samaan hintaan saa melkein punaisen Westin maxiaskin, tai Camel (punaisen) tavallisen 20kpl askin.
2016-11-22 00:19:52<jonne>mun perse paskoo ripulia ja lokkeja ne on talollisen paskaa ota siitä heinää ja tuputa kukkaa.
2017-01-22 00:09:59<Ulpuca>Viimeksi kun ostin niin sainkin Kent menthol plus. Se lli vielä parempaa. Onko muilla tästä kokemuksia?
2017-09-10 04:25:22<Nimetön>Aski on nykyään 7,20€ ja Prismassa numeron 47 takaa löytyy.
2017-11-14 04:26:19<KENTies paskin rööki>Jumalattoman kova filtteri, tupakka sammuu heti jos sitä ei vedetä ja tää maistuu aivan hernekeitolta 1/5
2021-03-07 21:19:53<Saispa>Tää oli mun lemppari menthol-savuke, vittu ku kielsivät menthoolit. Siirryin uutuuteen Kent Core Silveriin (saa ärrältä) ja rupesin maustamaan niitä korteilla ja tipoilla. Coressa extrana aktiivihiilisuodatin.
2022-07-30 21:12:53<Vääpeli ite>Vejä käteen

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026