<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.
<Mobikki Igor> Pelastakaa minut lihamyllytä, en tahdo kuolla turhaan. Tiedän että isä Vova ei välitä minusta vaikka menetän henkeni hänen sotansa takia
<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?

Nimesi:

Lausahdus:

85 Käyttäjää paikalla! 0.0082540512084961

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Penan yksivuotisuptime syntymäpäivät

Penan yksivuotisuptimesyntymäpäivät olivat eilen (14.10.2009), noin kello 18:34. Paikalle tulivat jo hyvissä ajoin erkki. Samalla kyydillä tuli myös Toveri yaroslav, joiden kanssa kävimme Mc Donaldsissa syömässä hampurilaisen. Minä söin vain yhden, koska olin aikaisemmin syönnyt jauhelihaa paljon. Hyvää eläimen lihaa :).

Matka jatkui takaisin PenaNetworksin päämajaan, jossa puuhastelimme mm. erkkin PSP:n kanssa saadaksemme PuTTy:n siihen. Kävimme myös savukkeella. Aika riensi nopeasti eikä tuntien kulkua huomaakkaan, kun kello oli melkein 18:34, kahvin minä viime tipassa lähdin keittämään se ei vuodenvaihteeseen ehtiny valmistua. Kuitenkin suuri yllätys tapahtui kolme minuuttia ennen vuodenvaihdetta; oveen koputetaan ja siellä on jussi-admin ! Nyt on lähes kaikki mahdollisesti paikalle pääsevät ihmiset kasassa.

Asetumme muodostelmiin odottamaan hetkeä vuoden vaihtoa, aikaa tekee niin tiukkaa, että lopussa kellon olevan 59 on kiire kierrättää CocaCola pullo jokaisen lasisessa, kilistähän pitää heti vuoden vaihduttua! Ehdimme juuri ja juuri ja WOHOOOO KELLO VAIHTUU 00:00 ksi WOHOO hyvää uuttavuotta PenaNetworks, kiitos kiitos :)

7 min vuoden vaihdon jälkeen saapuu Hra. Styroks Hän missasi vuoden vaihdon, mutta tuli akateemisesti myöhässä, joten ei siinä mitään. Pulla CocaCola vielä kiertää, Penan päällä on antimia siitä on eräät Resilarinkin ottanut. Live-kuva uptimesta ja muista kokoajan näytillä monitorin kuvaruudulla.

juhlatunnelmaa

Hetken päästä styroksin saavuttua oli kahvin aika, kahvi-ihmiset hakivat kahvin keittiön kahvinkeitin laitteestaa myös eräs ei kahvi-ihminen joi juhlapäivän kunniaksi kupillisen kahvia :) Huomioikaa kuvassa näkyvät ihmiset! TÄÄLLÄ SIIS OLI OIKEASTI VIERAITA TÄMÄ EI OLE MINUN MIELIKUVITUKSEN TUOTETTA EI!

Juhlatilaisuuden jälkeen lähdimme käymään verkkokauppa.com:issa paikan päällä! Hyvin erkin autoon mahtui ahtautumaan Penan väki, viisi ihmistä! Ja niin lähdettiin tien päälle kohti helsinkiä, välissä kävimme kaupassa ja apteekissa. Apteekista styroksi osti buranan ja jussi-admin bensiinin zippoonsa. Penan väki apteekissa hieno näky :). Kaupasta Jussi-admin ostamassa yksikön ja yaroslav voittamassa pajatso pelistä 7 euroa. Styrokskin jonkun putelin osti.

Perillä verkkokaupassa oli paljon hienoja tavaroita joita oli ilo katsella, mutta televisio-osastolla minua alkoi hymyilyttää, kun ajattelin minun tuossa sohvalla olevani TV:n laatua ja tarkkuutta verrattuna mokomiin saatanallisiin HDTV FULL HD READY ledi telkkareihin. Kumpi televisio on toiminnassa vielä 20 vuoden päästä? Myös verkkokaupan tietokoneosastolla meillä oli hauskaa, laittamalla Pena selaimeen näkyville isoon 32" näyttöön stalin ja lenin Pena etusivu. Moneen tietokoneeseen pistimme Penan, mutta yhteen käytävän suuntaiseen puhelin.jpg:n :)

juhlatunnelmaa

Joillekin ihmisille tarttui heräte ostoksia verkkokaupasta, jussi-adminille nappi kuulokkeet ja yaroslaville kommunistikaattorin laturi. Matka jatkui takaisin kotia. Perillä ollessa erkki jatkoi omaan kotiinsa ja muut tulimme sisälle vielä kahville. Sisällä kahveilla silmiimme osui Penan päällä vielä vähän yli puolillaan oleva Resilar pullo. Minä ja yaroslav päätimme Ottaa Resilarin ja joimme puoliksi lopun Resilarin. Itseäni se alkoi yllättävänkin hyvin potkimaan, hänestä en tiedä, paska piti käydä vääntämässä WC:ssä, jonka jälkeen lähdimme lastin viemään paikkaan erääseen. Joulupukkisäkilisen rojua ja styroksi & yaroslav kimpassa kantoivat Salora Luxus 3:sen autoon, josta koneiston olin ottanut talteen. Paikassa eräässäkin vielä omat hupinsa löytyi.

Tänne takaisin saavuttaessa viimeisetkin Toverit lähtivät kotiansa kohti, minä tulin ylös huoneistoon ja väänsin paskat vessassa. En tosin osunut ihan pönttöön. Myös oksennus sattui mutta sen tunsin etukätehen ja sain kipposen alle :). Hyvä päätös päivälle!

Kiitokset kaikille mukaville vieraille, jotka olivat viettämässä PenaPäivää!

Kirjoitettu 15.10.2009 puolen päivän aikaan.

Keskustele aiheesta

Onko Teillä mielipiteitä, lausuntoja tai muuta tietoa aiheesta? Oliko artikkelissamme asiavirheitä?
Olkaa hyvä ja kirjoittakaa mietteenne kommenttilomakkeeseen. Aina on hyvä keskustelu mielenkiintoisista aiheista on aina tervetullutta!

Nimi:
Viesti:

Etunimi / First name (required):

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026