<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

446 Käyttäjää paikalla! 0.015949964523315

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Noin

Nyt on nuo yläkuvatkin tuossa laitettu hienosti käyttäjäkunnan pyynnöstä :)

Käytänkö minä teidän mielestä liikaa hymiöitä? :O:O:O:O:O

Onneksi dinosaurusten laulua on kaunista kuunnella :):) Tähän pitää laittaa vielä kahvikupin hymiö, että voin ilmoittaa niin tekstipohjasesti, kuin grafiikkaa käyttäen milloin olen menossa nauttimaan kupillisia kahveja (c).

Viestin poistossa ei ole vielä tehty sitä, että poistetaan myös kommentit. Täytyy se kohta tehä kunhan saa vittumaisen pöydän puhtaaksi kaikesta paskasta :@ Olen nimitäin juuri äskettäin viilannut kolvin kärkeä terävemmäksi ja tämä on täynnä viilauspuruja :@ Myös uutisen muokkausnäytössä on joku pikkuvika sekin täytyy tutkia..............

EDIT: Nyt on kahvihymiökin ja lisäsin vielä muutaman muunkin hymiön, kokeillaa toimiiko ne: (T)(T)(T) Puhelin :O:;O: (@)(ci)(ci):O(@)

EDIT2: Nyt on paljon lisäyksiä tullut :P:P:P kommentti määrä näkyy suoraan kommenttinappulan vieressä ;) ja kun viestien määrä kasvaa yli 10 tulee myös sivunumerointi mukaan ;) Lisäksi admin paikasta voi poistaa erikseen kommenttejakin. Yksi virhe täässä vielä on; jos kommentteja poistaa, lisäytyy uutiseenkin että sitä on muokattu vaikka ei olisikaan. Tämähän on helppo siis eritäin helppo muuttaa mutta kun ne nyt menee niin kauniisti tollein samassa paketissa koko paska OHO aloin luntata lähdekoodista miten paskahymiö tuli mutta sitähän ei ole jostain syystä laitettu :O:O:O täytyykin lisätä se heti se on akuutti ongelma tässä vaiheessa :@

EDIT3: Testataan toimiiko paskakasa: paskakasa paskakasa paskakasa :O:O:O

EDIT4: Toimii se saatana mutta siihen pitää tehä läpinäkyvyys :@ Tehää samalla savuke hymiöönki läpinäkyvyys :@

EDIT5: WOHOO nyt on läpinäkyvyys ja paskakasa ja kahvi näyttää niin kauniilta samoin savukekin. Vittumaista oli muuntaa ne läpinäkyväksi, koska ne oli alumperin GIF muodossa ja GIMP ei jostain syystä antanut käyttää väri -> alfa toimintoa GIF tiedostolle :@ eli ensin piti muuttaa ne jpg muotoon :@ Joku ystävällinen ihminen voisi kertoa minulle miten saan muutettua värin läpinäkyväksi suoraan GIF tiedostosta.

Terveisin Jeesus "Kristus" Nasaretilainen

Kirjoitettu 2008-11-22 20:20:37 muokattu viimeeksi 2008-11-23 22:26:13

Kommentit

2008-11-22 23:26:49 :@ WOOHOO NYT ON KUVAT NÄKYVISSÄ, PENAN KÄYTTÄJÄKUNTA KIITTÄÄ !!!!!!!!!!!!
2008-11-23 10:06:52 Pekka Jaa täytyy läpinäkyvyys lisätä noihin
2008-11-24 07:27:51 Jenna Elli Noora On se kyllä vittumainen tuo GIMPpi
2008-12-01 23:05:45 yhdys sana admin paikasta, kommentti määrä, savuke hymiö, GIF tiedosto, jpg muoto
2008-12-03 17:40:13 vittu onko aika taas vituilö
2008-12-07 22:14:12 OsteriOssi JokaNaisenLossi
2008-12-07 22:14:48 OsteriOssi JokaNaisenLossi
2008-12-31 23:15:21 Jani pena peijooni toivottavasti oli omassa anaalissa puhelin. Pitäisin kovasti jos soittaisit minulle ja hararastettaisiin puhelin anaali yhdyntää yhdessä.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026