<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

248 Käyttäjää paikalla! 0.027021884918213

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Uusi Pena!

PenaNetworks on vihdoin vaihtanut palvelimensa uuteen. Siirryimme uudelle aikakaudelle, uudelle alueelle valloittaaksemme sen. Palvelinlaitteistomme vaihtui Pentium III 800 MHz:Sta Pentium 133 MHz.

Uusi palvelijamme tulee palvelemaan arvon käyttäjäkuntaasta huomattavasti laadukkaammin, nopeammin ja luotettavemmin kuin edellinen palvelija.

Kirsikkana kakun päällä voimme pitää palvelijan internetyhteyden toimivan ISA - verkkokortin kautta ja muistin olevan SIMM tyyppistä. Kehuttava on vielä sitä, että mikroprosessori on täysi keraaminen kivi, jossa ei ole yhtään muovia tai terästä :)

PenaNetworks toivottaa käyttäjilleen ja seppobandille erittäin hyvää Alkukevään jatkoa.

Penalle on tulossa erikoisia artikkeleja esimerkiksi nelitahti moottorista, jonka löysin roskiksesta (6)

Kirjoitettu 06.6.2010 11:22

Kommentit

06.6.2010 15:16 Valtakunnanjohtaja Siitoin Oh my.
07.6.2010 14:51 ss ba
07.6.2010 16:24 seppoband Voihan kurlutsuid.
07.6.2010 16:25 master vaadin puhelin.jpg:n etusivulle
07.6.2010 16:32 master master is faster than faster master :O
08.6.2010 18:10 maksa karillopaukuista maksani nään katkeroituneen
09.6.2010 14:06 seppoband Tuo suuri mänty tien reunalla oli ainoa: muut eivät olleet oikeasti mäntyjä. Kaksi suurta mäyräkiitäjää kulki taivaan halki piirtäen pilviin koukeroita ja kaarteita. Peruna makasi maassa ilman kuortaan ottamassa aurinkoa. Valitettavasti metsien monsterit olivat kadottaneet hänen kuorensa. Kun taivaalta ilmestyi savusilli, oli herra Fredrik jo aika hämmästynyt metsän ihmeellisyydestä. Samalla suuri tukkirekka ajoi ohitse pöllyttäen miljoonia hiekkapartikkeleita ilmaan. Seurauksena herra Fredrik sai vuotuisen vuoripöhönsä ja kuoli. Tästä johtui se että maan alla asuvat menninkäiset eivät saa enään jouluna lahjoja.
09.6.2010 14:12 seppoband Kului päivä, ja toinen. Paikalle saapui metsänvartija muskeleineen. Hänen kaakaon värinen ihonsa oli juuri saapunut ruskettumasta solariumista. Öljy kiilsi hänen lihastensa kaarteissa. Hänen silmänsä oli peitetty mustilla aurinkolaseilla ja silmälapulla. Viikset ja muut karvaiset elimet olivat tummanharmaat ja kiiltävät kuin yöllinen wakizashi. Hänen sormenso kohdistui osoittamaan herra Fredrikin kuollutta ja mädäntynyttä ruumista. Hän sanoi: \"Yön pimeydestä kutsun sinua. Jaakko, pimeyden herra, astu esiin!\" Ja näin Jaakko, pimeyden herra, astui esiin kuopastaan joka sattui olemaan lähistöllä.
09.6.2010 14:16 Seppoband Kun Jaakko, pimeyden herra, saapui Fredrikin ruumiille, oli metsänvartija jo alkanut kääntämään kyljystä. Jaakko nähdessään tämän huusi: \"Etkö sinä osaa tehdä mitään kunnolla?!\" Tämän kuullessaan metsänvartija havahtui ja pyörähti puoliksi kuoliaaksi. Tästä johtui se että männyt eivät enään saaneet kekkereitä. Ja metsänvartija huusi tuskissaan:\"Entäs mäntyjen kekkerit?!\" \"Minä sinulle kekkerit näytän!\", Jaakko vastasi. Ja näin metsänvartijan mieli, sielu ja ruumis joutuivat ikuiseen kadotukseen Jaakon montussa.
09.6.2010 15:36 Valtakunnanjohtaja Siitoin Jaahas.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026