188 Käyttäjää paikalla!
0.011664152145386
Muista katsoa myös paikallaolijat!

Mä kaadun kuin joulukuusi 
Nyt syitä mietin tarkemmin
:;O

Suosittelen nostamaan pään ylös perseesee 
Kahvi
on hyvää Kahvi
kerman kanssa. Pienet kahvi
npurut on vittumaisia ko niitä pitää laittaa niin paljon
Jos keitän mitta-asteikon mukaan 5 kuppia kahvia, karkeita puruja riittää laittaa 5 - 6 kahvi
lusikkaa. Jos taas keitän hienojakoisilla puruilla pitää laittaa melkein 8 lusikallista vittu että se vastaa sitä samaa vahvuutta, joka tulee karkeilla puruilla 5 - 6 lusikalla 
Voi saakeli tätä elämää!!!!!! 
VITTTU 

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026