<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.
<Työtön> Mee jo töihi.
<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.

Nimesi:

Lausahdus:

146 Käyttäjää paikalla! 0.012131929397583

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Nyt SAATANA

Nyt SAATANA loppuu BBCcode paska täällä saatana :@ Se vie paljon tehoa ja on muutenkin vittumainen ja täysin turha juttu :@ SQlite uyutisjuttu on valmis ja sitä tulemme käyttämään, jotta saadaan yli 100 uutista tänne JA saadaan tehtyä HAKU! Saadaan siis haettua tietoa :O Tiedä sitten miten perkele tämä toimi kun tarpeeksi tietoa tulee ehkä se hidastuu mutta sitten saa syyn miettiä muita ratkaisuja tai vaihtaa tehokkaamaan rautaan. Kommentti määrää ei voi tällä näyttää, kun muuten sivun latauksessa menee monta sekunttia :O

Analysoijan mukaan täällä käy ihmisiä n. 50-100 päivässä! :D Toki osa niistä on vain semmoisia, jotka päätyvät Hra. Strasidlon ansiosta tänne. Ei anneta sen lannistaa sätkä ohje on toinen kävijä hai ja samoin pihvi. Kesällä käviöitä oli alle 50 päivässä. Pitää saada PALJON KÄVIJÖLITÄ JOTTA SAAMME LEVITETTYÄ ILOSANOMAA KOKO KANSAKUNTAAN!

TERVEISIN PENA NETWORKS JA PENA SÄÄTIÖT.

Kirjoitettu 2010-10-25 14:23:05

Kommentit

2010-10-25 14:25:26 PenaItse SAATAMME TYÖSTÄÄ JOULUKALENTERIN TÄNÄ VUONNA, JOS VAIN SAAMME AIKAISEKSI TEHDÄ SEN!
2010-10-25 14:36:20 paska paskapaskapaskapaksapaskapaskapaskapaksapaskapaskapaskapaksapaskapaskapaskapaksapaskapaskapaskapaksapaskapaskapaskapaksa
2010-10-25 20:44:02 Seppoband PenaServerin käyttäjäkunta laajetkoon aina hamaan loppuun saakka luoden mahtavan käyttäjäkunnan ja korjaten yhteiskunnan vikoja. Pyhitetty olkoon sinun nimesi!
2010-10-25 20:50:22 Seppoband Vaadin joulukalenterin jossa on 31 luukkua jotta voimme aloittaa joulun toivottelun ja sen odottamisen muita aiemmin. Tästä seuraisi se että olisimme heitä kaikkia muita ylivertaisempia ja mahtavampia ja uskon että tämä lisäisi useita valaistuneita henkilöitä saapumaan tänne. Mutta toisaalta voisimme myös alkaa painamaan lentolehtisiä jotka levittävät Pena säätiöiden ilosanomaa. Niitä tulisi levittää kaduille varsinkin hyvin vähän roskatuille alueille että näkyvyys olisi taattu. Uskon myös että massasähköpostin lähettäminen satunnaisille ihmisille auttaisi PenaServerin käyttäjäkunnan lisääntymistä.
2010-10-25 20:51:57 Seppoband Ja kaikki (mahdolliset) laittomuudet kiellettäisiin.
2010-10-25 23:42:44 PenaItse Hei! Kokemuksesta voinee sanoa, että massasähköposti johtanee jostain syystä poliisikuulusteluun. Lentolehtiset olisivat hyvä ajatus, mutta kovin näkyvää mainontaa. Tarkoituksemme on hiipiä ihmisen mieleen hänen itsensä asiaa edes huomaamatta. Se tavoite saadaan toteutettua mahdollisiman monen sanan google osumalla. Se taasen tulee onnistumaan mikäli materiaalia ei koskaan poisteta. Kun materiaalia suolletaan lisää tarpeeksi kauan, jossakin vaihessaa kaikki materiaali vaihtoehdot tulevat tehdyksi ja millä tahansa haulla päätyy hellään huovaamme :)
2010-10-25 23:44:27 PenaItse Tärkeää asiassa on myös se, ettei materiaalin sijaintia muuteta koskaan. Joulukalenterilla saamme houkuteltua paljon ihmisiä ja levitämme joulunavulla paljon ilosanomaa maailmalle joulu kun on sitä pahinta kusetuksen aikaa kun kodinkoneliikkeissä kauppa käy ja uutta litteää paskaa pistetään lahjapakettiin.
2010-10-25 23:46:41 PenaItse Jos minulla olisi paljon rahaa, hankkisin ajoneuvorekisterikeskukselta tarkan listan kaikista henkilöistä, jotka pääsääntöisesti ajavat yli 15 vuotta vanhalla autolla. Harrasteautot ja muut vanhemmat ökyautot eivät tulisi ryhmään. Sitten kun lista olisi valmis, lahjoittaisin jokaiselle 100 euroa! Tämän johdosta suurinta osaa väestöstä alkaisi vituttamaan ja voisin hyvillä mielin todeta paremmaksi vanhan kuin uuden on mukavaa kun ihmisiä vituttaa!
2010-10-25 23:50:43 PenaItse Tarpeeksi suurella raha määrällä tai poliittisella vallalla saisi toteutettua hienoja sosiaalisia kokeita :):):):):):)
2010-10-26 13:36:31 Seppoband Hyvä.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026