<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

351 Käyttäjää paikalla! 0.024569988250732

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Laatua


Siinä Herrat näkevät Laatua, jonka kanssa olen tässä jo saatana monta päivää tapellut :@ Loppudiagnoosi oli viallinen juovamuuntaja! Ongelma oli se, ettei kone käynnisty kunnolla, yrittää epätoivoisesti ja kun joskus lähtee käyntiin niin juovamuuntaja kuumenee järjettömän paljon eikä suurjännitettä tai muitakaan jännitteitä syntynyt. Ajattelin kauan, että jokin juovamuuntajan syöttämä jännitelinja olisi oikosulussa mutta ei ollut. Viaksi paljastui itse juovamuuntaja! :@ Sekin vika paljastui sillä kun vikaa ei mistään muualta löytynyt :O Itse asiassa juovamuuntajan kaikki käämne yli olevat resistanssit olivat OK:t varajuovamuuntajaan verrattuna ehkä sielä oli eristys kärsinyt ja käytössä aina jostain vuosi. Onneksi oli varajuovamuuntaja, se oli itse asiassa käyttötelevision varajuovamuuntaja, mutta sattui sopimaan Viptronikiin :O Ehkä siksi kun 1C3J:Ssä ja 1D0A:Ssa on samanlainen poikkeutuskoneisto. Molemmissa tyristorit ja ei konvergointia. Pitänee käydä salaisella roskiksella etsimässä taas lisää varaosia. Nyt minulla ei ole käyttötelevisioon varajuovamuuntajaa :@ Mutta tuskin se nyt saatana voi hajota!

ARVATKAAPAS MUUTEN MITÄ :@ MINUN KÄYTTÖTELEVISIONI särkyi pari viikkoa sitten :@ Siinä meni PAL DECODERista mikropiiri hajalle ja se antoi RGB päätteelle vihreälle värille monta kertaa liian suuren kirkkauden ja sen myötä vihreä tykki särkyi fyysisesti. Sen emissio lie heikentynyt suuren kuvan kirkkauden myötä. Onneksi vanhoissa televisioissa on säätövaraa ja vihreän sai näkymään taas kun sääti tykille suuremman vahvistuksen :) Mutta vittu mikropiiri :@ On se niin luotettavaa saatana pakata pieneen tilaan mikropiiriin komponentteja :@.

Jos kuvat nyt näkyvät oikein niin sivulla pitäisi näkyä kuva laadukkaasta Salora Viptronicista!


Toinen kuva on laadukkaasta roskislöydöstä, jonka löysin tänään Riihimäeltä. Siitä uusi Pena saatana!

Lienee nyt sopiva aika käydä iltasavukkeella. Viptronici ei ole läheskään vielä valmis. Pohjois-etelä korjaus on päin vittua en tiedä onko säätö vai vika mutta se selvinnee jatkotutkimuksissa. Minulla on nyt huolto-ohje televisioon joten pääsemme säätämään Viptronicin aivan ohjeiden mukaan kaikki jännitteet oikeisiin arvoihin ynnä muut.

Lämpimin syysterveisin PenaNetworks!

Kirjoitettu 2010-11-14 00:29:51 muokattu viimeeksi 2010-11-14 02:47:21

Kommentit

2010-11-14 16:17:22 Seppoband Aina yhtä.
2010-11-15 17:18:28 > O > O Seppo perkele!
2010-11-17 03:11:14 : O : O Pohjois-etelä korjaimesta oli toisessa päätekivessä katkos. Collectorin ja kannan välillä. Paska elko saattoi aiheuttaa sen :@ . Mää en ymmärrä miten se toimi kuitenki toisella kivellä niin, että kuvan alapää oli OK mutta yläpäässä oli vääristymä. Ei voi ymmärtää.
2010-11-17 03:14:13 : O : O Kun toinen kivi oli hajalla niin ei se ehjäkään kivi saannut oikeanlaista ohjausignaalia baselle :@
2010-11-17 03:16:29 : O :O Vielä on suihkuvirranrajoittajain kanssa pieniä ongelmia.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026