<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

350 Käyttäjää paikalla! 0.022439002990723

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Aseesta älä hellitä

EI taas ole pitkään aikaan tullut kirjoitettua uusia juttuja tänne(c). On tullu kysely ja pulautus juttu seppobandille uusi hyvä temmellyskenttä :P:P:P

On myös tullu täytee Penan 100 päivän uptime WOHOO :P:P:P:D:D:P:P:D:D sitä saa mennä ihailemaan osoitteeseen /phpsysinfoon ;). Perkele kun minun piti olla todistamassa tuota se on tapahtunut eilen n. klo. 14 aikaan.
Vielä kun oltiin 90:Ssä päivässä laskin, että se tapahtuisi tämän viikon perjantaina joskus illalla ja minä saatana näköjää laskin sen väärin :@ Olin myös asian unohtanut ja tänä aamuna riemastuin muistaessani tänään sen tapahtuvan :@. Pitää kuitenkin olla tarkkana, etten polta sulaketta saatanaa :@

Lisäksi haluan sanoa terveiseni muusikoiden.netille on siellä oikeita saatanoita kyllä pitköön helvetti hernekeittonsa :@ Eikö heille ole koskaan tullut mieleen, että hernekeittotehtailija on saattanut kaivaa perseenreikäänsä samalla kun nostelee purkkeja lavalle. Sormet käy siis ensin perseenreiässä jonka jälkeen otetaan vahva ote hernekeittopurkista, joka on sattunut tipahtamaan trukkilavan ripojen väliin, jolloin on tartuttava peukalolla purkin toisesta päästä ja keskisormella ja nimettömällä toisesta. Keskisormi ja nimetön ovatkin juuri niitä perseenkaivamis sormia ja yleensä persettä kaivetaan työkädellä samoin purkkikin on helpompi nostaa oikealla kädellä jos olet oikeakätinen. Vielä kun kotona purkkia avataan sattumalta vastakaiselta puolelta missä on persreikäsormet käynneet, voidaan sanoa sinun laittavan huulesi suoraan esineeseen, johon joku on koskenut perseenreiässä käynneillä sormilla kun puhallat hernekeitot purkista ulos. :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

Tätä uutista kirjoittaessani juon kahvia ja syön minidonitseja otan siitä kuvan.

/kuvat.php?kuva=124 :O sehän on saatana jo sadas kahdeskymmenes neljäs kuva :D:D:D:D no ei kyllä ihan on sieltä välistä poistettu kuvia joskus :$

EDIT: Ja tässähän voidaa vielä todeta sekin, ettei mihinkää oo enää luottamista :@ Tehtaiden työntekijöillä ja varastoilla on niin suuri vapaus tehdä mitä haluaa, esimerkiksi jos jollakin työntekiällä voisi olla joku leimasimen kaltanen laitos, jonka hän aina kastaa todella laimeaan lietteeseen jossa on sekasin kusta ja paskaa. Sillä hän leimailee tölkkien suuosaa jostakin tölkkierästä joitakin kappaleita. Ei sitä kukaan huomaisi :) Sama pätee viranomaisiin, kun kukaan ei valvo ja ihminen on pohjimmiltaan paha voivat he tehä aika vapaasti mitä mieleen tulee.

Toivotaa että pullot pestään hyvin ennen uusiokäyttöä :P:P:P:P:P:P MUHOHAHAAA toivottavasti saan aiheutettua jollekkin kammon kiertopulloista :):):) (6)

Kirjoitettu 2009-01-23 16:33:19 muokattu viimeeksi 2009-01-23 19:04:22

Kommentit

2009-01-26 13:57:01 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:06 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:07 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:08 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:15 http://tinyurl.com/advez2 http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:16 http://tinyurl.com/advez2 http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:18 http://tinyurl.com/advez2 http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:19 http://tinyurl.com/advez2 http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:57:20 http://tinyurl.com/advez2 http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:58:46 http://tinyurl.com/advez2 http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:58:57 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:58:58 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:58:59 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:59:01 wilbur666 hei ystäväni minulla on sin8lle ylläri!!"!1111 minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111 bai te wai : http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 13:59:15 anal minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111
2009-01-26 13:59:16 anal minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111
2009-01-26 13:59:17 anal minulla on nimittäin erittäin löysä anaali!!!!1111
2009-01-26 13:59:56 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:02 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:03 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:04 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:06 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:07 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:08 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:09 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:10 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:11 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:12 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:14 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:15 analizer69 ylläri anaali! suprise anal!
2009-01-26 14:00:22 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:23 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:24 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:25 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:26 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:29 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:30 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:32 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:33 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:34 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:36 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:38 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:41 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 14:00:42 analizer69 ylläri anaali! suprise anal! :http://tinyurl.com/advez2
2009-01-26 17:45:19 baithe wai SE ON MIKSERI.NET/SEPPOBAND EI MIKSERI.FI/SEPPOBAND

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026