<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

410 Käyttäjää paikalla! 0.02006983757019

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Hyvää Huomenta!

Tuossa tunti sitten heräilin mukavasta, maittavasta unesta. Siinä unessa kaivoin käytäviä isoon lumihankeen aivan kuin minecraft pelissä maahan. Aamukahvin ohessa pistin työhakemuksia menemään, nimitäin jos ei hae Työ -ja Elinkeinotoimiston suosittelemiin paikkoihin, niin työmarkkinatuki katkaistaan väliaikaisesti. Toisin sanoen joudutaan karenssiin vittu :@

Mutta nytten on ollut pulmana Penan varmuuskopiointimekanismi. Ei ole enään RSYNCiä Peanut-serverin kanssa. Viime varmuuskopioinnista on aikaa. Pistin kaikki tar pakettiin ilman mitään pakkausta, pakkauksen läpi ajettuna arkistointiaika kasvaa moninkertaisesti nykyisestä puolesta tunnista. Tar paketin kooksi tuli 5.7 GB! Penalla on paljon materiaalia ;) Suurimman osan tilasta vie privaatti jakopalvelumme, johon on arkistoitu niin ilot kuin surutkin monen vuoden ajalta! Käyttökoneelle kopiointi valuu satasen nopeutta ja kestoaika on 15 tuntia tuon mukaan. Ajattelin pistää Penaan PCI USB kortin, jotta saan ulkoisen kiintolevyn kiinni ja siihen syncattua tai kopioitua tiedostot. Sitä ennen täytyy jo kertaalleen kopio ottaa nimittäin vuosien varrella kokemus on osoittanut 24/7 käytössä olevien tietokoneiden kiintolevyjen (ja muidenkin osien) yleensä hajoavan silloin kun ne sammutetaan :O Seuraavalla käynnistyskerralla ei toimikaan. Näin on käynnyt powereille ja kiintolevyille.

Pakkasta on mukavat -13 astetta. Voisi käydä roskiksella. Jos vaikka löytäisi litteää laajakuvapaskaa jonka saisi korjattua ja poltettua :@ Ai niin kerroinko, että Porvoon roskiksella oli laajakuvapaskalitteä, mutta paneeli oli särkynyt. Oli myös vaikka mitä mutta arvatkaapa oliko mukavaa kauhoa 30 senttiä lunta niiden päältä pois. Minulla on siitä jossain kuvakin pistän sen jossakin vaiheessa esille.
Kun tässä yöllä nukkui muutaman tunnin, niin jaksaa valvoa aamuun asti. Silloin voi mennä nukkumaan, kun lastenohjelmat alkaa jostain syystä niitä katsellessa on mukavaa nukahtaa :) Jos siinä yhdeksän aikaan nukahtaa, herätys tulee sopivasti neljän maissa iltapäivällä. Tässä tilanteessa ehkä myöhemminkin, sillä tämä äsken nukkumani muutama tunti ei riitä kompensoimaan ylimääräistä aikaa, jonka olin hereillä. Katsokaapas kun ulkoisten häiriöiden takia heräsin jo ennen kahta :@ Minulla oli siis viime yönä unta 09:00:Sta n. kahteen iltapäivällä, eli 5 tuntia. Jos menen lastenohjelmien aikaan nukkumaan tulee valvomistunteja yhteensä 19 tuntia kahden tunnin unilla, siis mistä vitusta olin kirjottamassa edes :@ kun laskeskelin noita tunteja niin tuli ajatuskatkos mikä oli pointti tässä unijutussa, no en jaksa lukea omaa tekstiä tehköön joku muu laskutoimituksen loppuun ja kertokoon mistä oli kyse saatana :@

Nyt roskikselle!

Hyvää päivänjatkoa
Lämpimin Jouluterveisin
PenaItse
PenaNetworks

Kirjoitettu 2010-12-11 03:11:51

Kommentit

2010-12-13 16:22:34 master Jotain on vialla.
2010-12-13 18:34:54 Seppo Myllis hienoa.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026