<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.
<Työtön> Mee jo töihi.
<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.

Nimesi:

Lausahdus:

149 Käyttäjää paikalla! 0.01285982131958

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Neuvostoliittolainen väri-tv

Hyvät Herrat, roskiksella oli jotain todella hienoa ja kaunista! Nimitäin Neuvostoliittolainen 80-luvun VÄRITELEVISIO! /kuvakalleria/?h=./Roskiksesta/Televisiot/Neuvostoliiton+vari-tv

Herrat voivat heti alkuun huomata kuvaputken pienen poikkeutuskulma ;) Suuressa ja Mahtavassa Neuvostoliitossa ei pihtailtu koolla, siellä ymmärrettiin pienemmän poikkeutuskulman tuomat edut mm. rasterikorjaimien suunnittelussa ja poikkeutusvirtaakaan se ei tarvitse niin järjettömästi. Ja vaikka vastaanotin on 80-lukulainen, se tuo silti 70´s luvun ilmapiiriä ympärilleen :) :) Siksi Neuvostoliitto onkin Suuri ja Mahtava.

Nyt nautitaan aamu kahvi(c) ja savuke(ci). Kyllä työttömän kelpaa :):):)

Terveisin
PenaNetworks

Kirjoitettu 2011-01-10 10:11:39

Kommentit

2011-01-11 20:37:51 Seppoband Aivan Suuri ja Mahtava.
2011-01-12 21:24:36 PenaItse Niin, kuka toisin väittää voidaan tuomita väärässä olevaksi.
2011-01-14 06:43:00 PeanutNetworks :$
2011-01-14 06:43:39 Kuinkas täälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettutäälläontämäasiahodettudd
2011-01-14 06:44:13 Voivoi Päin vittuahan se, toisin kuin PeanutNetworksilla :)
2011-01-14 12:07:56 :O :O Peanutin peijooni :@
2011-01-14 14:45:27 PeanutNetworks Mahtaa PenaPeijjoonia vituttaa kun itse huomauttaa minun systeemeissäni olevista virheistä mutta itsellä menee kaikki omassa systeemissä päin vittua :) :)
2011-01-19 21:54:51 Seppoband Perkeleitä lentelee.
2011-01-20 00:26:29 : O : O Pientä tuo on verrattuna Peanutin kielenkäyttöön! Hyi olkoon peskää näppäimistönne saippualla! :@
2011-01-21 23:57:46 PeanutNetworks PenaPeijjooni taitaa olla HOMO :O:O:O:O:O
2011-01-23 21:00:33 Seppoband Hyh-hyh.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026