149 Käyttäjää paikalla!
0.01285982131958
Muista katsoa myös paikallaolijat!

Hyvät Herrat, roskiksella oli jotain todella hienoa ja kaunista! Nimitäin Neuvostoliittolainen 80-luvun VÄRITELEVISIO! /kuvakalleria/?h=./Roskiksesta/Televisiot/Neuvostoliiton+vari-tv
Herrat voivat heti alkuun huomata kuvaputken pienen poikkeutuskulma
Suuressa ja Mahtavassa Neuvostoliitossa ei pihtailtu koolla, siellä ymmärrettiin pienemmän poikkeutuskulman tuomat edut mm. rasterikorjaimien suunnittelussa ja poikkeutusvirtaakaan se ei tarvitse niin järjettömästi. Ja vaikka vastaanotin on 80-lukulainen, se tuo silti 70´s luvun ilmapiiriä ympärilleen
Siksi Neuvostoliitto onkin Suuri ja Mahtava.
Nyt nautitaan aamu kahvi
ja savuke
. Kyllä työttömän kelpaa 


Terveisin
PenaNetworks
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026