<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.
<Työtön> Mee jo töihi.
<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.

Nimesi:

Lausahdus:

133 Käyttäjää paikalla! 0.013324022293091

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

Ei kansa ole kypsä vapauteen

Vaan se täytyy panna holhoukseen :):):):):) Suosittelen herroille lämpimästi kappaletta Arja Saijonmaa - Laulu ahdasmielisyydestä

On pidellyt kiireitä viime päivinä, nimitäin tuo laiskottelu käy voimille se on se työttömän elämä niin rankkaa, niin rankaa ei sitä jaksa päivän päätteeksi tehdä mitään :@ Televisiopäiväkirjakin on jäännyt vaiheeseen, tosin viimeyönä nostelin sen tuosta lattialta työhuoneeseen suorittaen eräitä mittauksia ja säätönappuloiden puhdistuksen. Pian päästään katsomaan Hra. Hitchcockin laadukkaita elokuvia mustavalkoisesta 1963-mallisesta vastaanottimesta.

Tuossa muutama päivä takaperin auto alkoi hyytymään tielle onneksi syyksi paljastui halpa ja helposti korjattava vika nimitäin bensiini pumpun virtaliitin oli aivan väljä. On se vanhassa vara parempi AINA, olisiko uudessa autossa päässyt bensiini pumppuun käsiksi avaamatta YHTÄKÄÄN RUUVIA!?

Huomenna on työnhakusuunnitelman päivitys toivottavasti en saisi vielä töitä jos sitten myöhemmin että ehtisi katsoa Alfred Hitchcockin laadukasta tuotantoa laadukkaasta vastaanottimesta. Se on hieman ristiriitaista nimitäin tuo kun ei millään töitä jaksaisi mennä tekemään ainakaan vielä, olen toki vilpittömästi niitä koittanut kysellä useista mielenkiintoisista paikoista ainakin täytyy kesän jälkeen saada viimeistään työtä ettei ajokortti pääse menemään vanhaksi.
Pitää käydä II-"rahastus"vaihe ennen kuin saa pysyvän ajo-oikeuden.

Ihme ettei edes palkkatuen saannut työntekijä kiinnosta työnantajaa :O Saisinkohän töitä, jos linkittäisin Penan työhakemukseen?

Hyvät Herrat tulevat lähipäivinä näkemään televisiopäiväkirjan. Se pitää tutkia ennen julkaisua, sillä jatkoin sitä viimeeksi juovuksissa eikä minulla ole mitään muistikuvaa mitä sinne tarinoin, kuitenkin asiasta hieman poikettiin.

Hyvää Myöhäisillanjatkoa
Toivottaa lämpimästi ja mahdollisiman kylmiä pakkasia odotellen
Pena Networksin väki

Kirjoitettu 2011-01-27 22:49:02

Kommentit

2011-01-28 11:15:55 : O : O Työttömyys jatkuu :(:(:( voi kun surullista :(:(
2011-01-29 23:59:53 PeanutNetworks on :(

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026